laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Sob 07 Gru 2019, 06:46



Odpowiedz  [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 34  Następna
 Ubezpieczenie firma uCARE 
Autor Wiadomość
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowni Państwo,

stale pracujemy nad poprawą jakości obsługi tak aby nasi Klienci byli w pełni zadowolenia z naszych usług.
Wszystkie sygnały dotyczące nieprawidłowości są dla nas bardzo cenne, każdy przypadek staramy się przeanalizować indywidualnie oraz wyciągnąć wnioski na przyszłość.

W nawiązaniu do zapytania odnośnie odmowy informuję, iż zakres Ubezpieczenia jest dokładnie opisany w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, nie w każdej szkodzie przyjmowana jest odpowiedzialność natomiast każdorazowo wysyłana jest decyzja wyjaśniająca przyczynę odmowy.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Czw 05 Lut 2015, 15:20
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 06 Lut 2015, 18:28
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam
Zgłosiłem wczoraj uszkodzenie tableta. W miarę wszystko powiedziałem co się z nim dzieje. Został mi dany nr sprawy i dziś dostałem odpowiedz negatywną. Jednak po wczorajszej rozmowie zgłaszając nie dopowiedziałem iż przed uszkodzeniem tabletu wyświetlacza tablet był podpięty pod ładowanie i to mogło mieć wpływ na usterkę. Niestety został przez kobietę na infolinii zbyt, że mam czekać na pismo. Ja nie rozumiem. Wydane sporo kasy na ubezpieczenie. Doszło do uszkodzenia tableta,a wasza firma się miga i wysyła odmowę. NR sprawy CLM150205-0902 Bardzo proszę o informacje co i jak dalej, aby się Państwo poczuwali do sprawy.
Pozdrawaim


Pią 06 Lut 2015, 18:38
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 19 Lis 2014, 14:41
Posty: 8
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Hmm.
Nasuwa się pewna refleksja.
Wątek został założony ponad rok temu i prawie od samego początku pojawiają się opinie negatywne na temat jakości obsługi. Przez cały rok widząc po ilości postów niewiele się zmieniło a prawda jest taka, że każdy kto miał "przyjemność" serwisowania czegoś przez UCARE będzie omijał tą firmę szerokim łukiem.
Ja dostałem meila od UCARE że owszwem wina jest po ich stronie, że pracują cały czas nad poprawą jakością ale rekompensata się nie należy.
Osobiście dla mnie są to puste nic nie znaczące frazesy.


Nie 08 Lut 2015, 12:01
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Mack` napisał(a):
Witam
Zgłosiłem wczoraj uszkodzenie tableta. W miarę wszystko powiedziałem co się z nim dzieje. Został mi dany nr sprawy i dziś dostałem odpowiedz negatywną. Jednak po wczorajszej rozmowie zgłaszając nie dopowiedziałem iż przed uszkodzeniem tabletu wyświetlacza tablet był podpięty pod ładowanie i to mogło mieć wpływ na usterkę. Niestety został przez kobietę na infolinii zbyt, że mam czekać na pismo. Ja nie rozumiem. Wydane sporo kasy na ubezpieczenie. Doszło do uszkodzenia tableta,a wasza firma się miga i wysyła odmowę. NR sprawy CLM150205-0902 Bardzo proszę o informacje co i jak dalej, aby się Państwo poczuwali do sprawy.
Pozdrawaim



Szanowny Panie,

zgodnie z powyższym wpisem szkody rozpatrywane są zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia. Każdorazowo likwidator wysyła pismo pocztą tradycyjną. Dodatkowo skan decyzji z wyjaśnieniem został wysłany do Pana w dniu dzisiejszym na wskazany adres mailowy. Jeżeli nie zgadza się Pan z podjętą decyzją w piśmie jest informacja na jaki adres mailowy należy przesłać odwołanie, szkoda zostanie ponownie rozpatrzona.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Śro 11 Lut 2015, 17:54
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 18 Lut 2015, 15:52
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam
Przy kupnie laptopa wykupiłem dodatkowa gwarancje uCARE na 3 lata w której podane jest że w przypadku oddania laptopa na gwarancje czeka się do 7 dni.Mija obecnie 14 dzień gwarancji, jak mam to rozumieć brak kontaktu od sprzedawcy w sprawie komputera?


Śro 18 Lut 2015, 15:57
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 19 Lut 2015, 00:03
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam,

Moje doświadczenie z tą firmą jest takie: Co zrobić aby zgłoszenie odrzucić. Mój błąd, że przed podpisaniem umowy nie przeczytałem tego forum.

Infolinia to jakiś śmiech. Jedyna informacja jaką uzyskałem to, że jest odmowa zgłoszenia i pismo zostało wysłane. O wyjaśnieniu powodu negatywnego zgłoszenia można tylko pomarzyć, a przepraszam jeszcze uzyskałem informację, że zawsze mogę zgłosić reklamację :devil:

Pismo samo w sobie to już totalna farsa, pozostawiam bez komentarza.

Nie polecam tej firmy.


Czw 19 Lut 2015, 00:13
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowni Państwo,

proszę o podawanie numerów szkód, wtedy będziemy mogli odnieść się do zarzutów po zapoznaniu z konkretnym zgłoszeniem.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Śro 25 Lut 2015, 17:42
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 28 Lut 2015, 12:33
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam!

Kupiłem w x-kom.pl już czwartą parę słuchawek. Jako że jedne słuchawki mi ukradli, drugie zostały zniszczone to przy trzecich miły Pan w sklepie zaproponował ubezpieczenie. No to myślę spoko jak mi ukradną, albo przez przypadek je uszkodzę to telefon i pyk naprawione. No i stało się. Pękły. Myślę dobrze że ubezpieczyłem. Dzwonię do ucare, opisuję szkodę, Pani mi mówi że przyjdzie email co i jak. Dostałem może po tygodniu jak nie lepiej list iż "brak jest podstaw do pozytywnego rozpatrzenia Pana roszczenia". Niżej jeszcze informacja, że powinno zostać przerwane prawidłowe funkcjonowanie słuchawek. No może i moja wina bo, gdy Pani przez telefon się pytała czy działają poprawnie odpowiedziałem że tak, chociaż myślałem że pani przez to rozumiała dźwięk. Niestety zaczynała się sesja, nie bardzo miałem czas, żeby odwołać się od decyzji ubezpieczyciela. 23.02 wysłałem maila na reklamacje@ucare.pl i znowu myślałem że dostanę odpowiedź po maksymalnie dwóch dniach ale przeliczyłem się. Opisałem stan słuchawek, że musiałbym jedną z muszli podtrzymywać żeby się nie urwała przez to pęknięcie. Mam nadzieję że nie dostanę kolejnego listu że słuchawki działają i mam sobie radzić.
Szkoda nr: CLM150116-0602

Chociaż teraz dopiero przeczytałem co tam się wyprawia wyżej, czyli pewnie znowu odmowa. Jeżeli tak to pierwszy i ostatni raz dałem się naciągnąć na ubezpieczenie i pewnie po raz ostatni zakupy w x-kom.pl

Pozdrawiam


Sob 28 Lut 2015, 12:47
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 28 Lut 2015, 14:50
Posty: 5
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Też mam problem z uCare :(

Szkoda CLM150206-0082

06.02.2015 zgłosiłem szkodę (uszkodzony tablet). Tego samego dnia dostałem sms o przyjęciu odpowiedzialności przez uCare. Kurier przyjechał 10.02. Od tego czasu zero kontaktu ze strony uCare, żadnej informacji o przyjęciu sprzętu itp. Po tygodniu (17.02) dzwonię zapytać czy sprzęt dotarł, dostałem odpowiedź, że tablet jest w serwisie i czekają na kosztorys. Po kolejnym tygodniu (24.02) kolejny telefon, dalej czeka na kosztorys, ale ma to potrwać nie dłużej niż 48 godzin i w tym czasie ktoś się ze mną skontaktuje. Dzwonię ponownie po 72 godzinach (27.02), dalej czekają na kosztorys. Kpina...
Dawno minął czas naprawy urządzenia określony przez ubezpieczyciela i nawet nikt nie przeprosił...
Pomijam fakt, że oczekują na kosztorys naprawy urządzenia, które jest mocno uszkodzone (tablet spadł z dużej wysokości i jest wygięty, zbity wyświetlacz, digitizer nie działa) i myślę, że naprawa jest nieopłacalna.


Sob 28 Lut 2015, 15:05
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
krystiann1410 napisał(a):
Witam!

Kupiłem w x-kom.pl już czwartą parę słuchawek. Jako że jedne słuchawki mi ukradli, drugie zostały zniszczone to przy trzecich miły Pan w sklepie zaproponował ubezpieczenie. No to myślę spoko jak mi ukradną, albo przez przypadek je uszkodzę to telefon i pyk naprawione. No i stało się. Pękły. Myślę dobrze że ubezpieczyłem. Dzwonię do ucare, opisuję szkodę, Pani mi mówi że przyjdzie email co i jak. Dostałem może po tygodniu jak nie lepiej list iż "brak jest podstaw do pozytywnego rozpatrzenia Pana roszczenia". Niżej jeszcze informacja, że powinno zostać przerwane prawidłowe funkcjonowanie słuchawek. No może i moja wina bo, gdy Pani przez telefon się pytała czy działają poprawnie odpowiedziałem że tak, chociaż myślałem że pani przez to rozumiała dźwięk. Niestety zaczynała się sesja, nie bardzo miałem czas, żeby odwołać się od decyzji ubezpieczyciela. 23.02 wysłałem maila na reklamacje@ucare.pl i znowu myślałem że dostanę odpowiedź po maksymalnie dwóch dniach ale przeliczyłem się. Opisałem stan słuchawek, że musiałbym jedną z muszli podtrzymywać żeby się nie urwała przez to pęknięcie. Mam nadzieję że nie dostanę kolejnego listu że słuchawki działają i mam sobie radzić.
Szkoda nr: CLM150116-0602

Chociaż teraz dopiero przeczytałem co tam się wyprawia wyżej, czyli pewnie znowu odmowa. Jeżeli tak to pierwszy i ostatni raz dałem się naciągnąć na ubezpieczenie i pewnie po raz ostatni zakupy w x-kom.pl

Pozdrawiam


Szanowny Panie,

czas przewidziany na rozpatrzenie odwołania wynosi 30 dni- na chwilę obecną odwołanie oczekuje na rozpatrzenie.
Pana zgłoszenie zostanie ponownie przeanalizowane przez innego likwidatora, który jednocześnie poinformuje o podjętej decyzji.

Prośba została już przekazana do odpowiedniego działu.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Pon 02 Mar 2015, 13:42
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
JacekJS5 napisał(a):
Też mam problem z uCare :(

Szkoda CLM150206-0082

06.02.2015 zgłosiłem szkodę (uszkodzony tablet). Tego samego dnia dostałem sms o przyjęciu odpowiedzialności przez uCare. Kurier przyjechał 10.02. Od tego czasu zero kontaktu ze strony uCare, żadnej informacji o przyjęciu sprzętu itp. Po tygodniu (17.02) dzwonię zapytać czy sprzęt dotarł, dostałem odpowiedź, że tablet jest w serwisie i czekają na kosztorys. Po kolejnym tygodniu (24.02) kolejny telefon, dalej czeka na kosztorys, ale ma to potrwać nie dłużej niż 48 godzin i w tym czasie ktoś się ze mną skontaktuje. Dzwonię ponownie po 72 godzinach (27.02), dalej czekają na kosztorys. Kpina...
Dawno minął czas naprawy urządzenia określony przez ubezpieczyciela i nawet nikt nie przeprosił...
Pomijam fakt, że oczekują na kosztorys naprawy urządzenia, które jest mocno uszkodzone (tablet spadł z dużej wysokości i jest wygięty, zbity wyświetlacz, digitizer nie działa) i myślę, że naprawa jest nieopłacalna.



Szanowny Panie,

informacja została przekazana do stosownego działu, w dniu dzisiejszym nastąpi kontakt ze strony likwidatora.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Pon 02 Mar 2015, 14:35
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 28 Lut 2015, 14:50
Posty: 5
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ucare napisał(a):
Szanowny Panie,

informacja została przekazana do stosownego działu, w dniu dzisiejszym nastąpi kontakt ze strony likwidatora.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Faktycznie, przed chwilą nastąpił kontakt. Dostałem informację, że na niezbędne części musiałbym czekać jeszcze 3 tygodnie, więc wspaniałomyślnie ubezpieczyciel wymieni mi sprzęt na nowy. Niestety niesmak pozostanie, ponieważ... moje ubezpieczenie traci ważność. Co z tego, że na ulotce dumnie napisane, że "nie ważne ile razy moje urządzenie ulegnie uszkodzeniu, uCare i tak je naprawi/wymieni". Jestem bardzo zawiedziony...

Image


Pon 02 Mar 2015, 15:35
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 28 Lut 2015, 12:33
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ucare napisał(a):
krystiann1410 napisał(a):
Witam!

Kupiłem w x-kom.pl już czwartą parę słuchawek. Jako że jedne słuchawki mi ukradli, drugie zostały zniszczone to przy trzecich miły Pan w sklepie zaproponował ubezpieczenie. No to myślę spoko jak mi ukradną, albo przez przypadek je uszkodzę to telefon i pyk naprawione. No i stało się. Pękły. Myślę dobrze że ubezpieczyłem. Dzwonię do ucare, opisuję szkodę, Pani mi mówi że przyjdzie email co i jak. Dostałem może po tygodniu jak nie lepiej list iż "brak jest podstaw do pozytywnego rozpatrzenia Pana roszczenia". Niżej jeszcze informacja, że powinno zostać przerwane prawidłowe funkcjonowanie słuchawek. No może i moja wina bo, gdy Pani przez telefon się pytała czy działają poprawnie odpowiedziałem że tak, chociaż myślałem że pani przez to rozumiała dźwięk. Niestety zaczynała się sesja, nie bardzo miałem czas, żeby odwołać się od decyzji ubezpieczyciela. 23.02 wysłałem maila na reklamacje@ucare.pl i znowu myślałem że dostanę odpowiedź po maksymalnie dwóch dniach ale przeliczyłem się. Opisałem stan słuchawek, że musiałbym jedną z muszli podtrzymywać żeby się nie urwała przez to pęknięcie. Mam nadzieję że nie dostanę kolejnego listu że słuchawki działają i mam sobie radzić.
Szkoda nr: CLM150116-0602

Chociaż teraz dopiero przeczytałem co tam się wyprawia wyżej, czyli pewnie znowu odmowa. Jeżeli tak to pierwszy i ostatni raz dałem się naciągnąć na ubezpieczenie i pewnie po raz ostatni zakupy w x-kom.pl

Pozdrawiam


Szanowny Panie,

czas przewidziany na rozpatrzenie odwołania wynosi 30 dni- na chwilę obecną odwołanie oczekuje na rozpatrzenie.
Pana zgłoszenie zostanie ponownie przeanalizowane przez innego likwidatora, który jednocześnie poinformuje o podjętej decyzji.

Prośba została już przekazana do odpowiedniego działu.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Faktycznie, dostałem sms że zgłoszenie zostało zaakceptowane. No i muszę zwrócić honor uCare, bo widocznie pierwotnie źle opisałem moją szkodę. Nie chcę chwalić dnia przed zachodem Słońca ale jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie to w przyszłości pewnie się jeszcze skuszę na takie ubezpieczenie.

Pozdrawiam


Pon 02 Mar 2015, 19:24
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 28 Lut 2015, 14:50
Posty: 5
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Kolejny raz muszę wyrazić negatywną opinię o uCare. Podczas poniedziałkowej rozmowy, zostałem przez uCare zapewniony, że jeszcze tego samego dnia, a najpóźniej we wtorek skontaktuje się ze mną X-KOM w celu wydania nowego sprzętu. Wczoraj (środa) zadzwoniłem do X-KOM zapytać co się dzieje i okazało się, że uCare nie przekazało informacji do sklepu. Zadzwoniłem ponownie do uCare i baaardzo niemiła Pani z pretensjami oznajmiła, że to moja sprawa i to mi powinno zależeć na jej rozwiązaniu i ja powinienem się ze sklepem kontaktować :shock:
Do dziś jestem w szoku. Pani chyba zapomniała, że okres PRLu dawno minął.


Czw 05 Mar 2015, 14:21
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 07 Mar 2015, 19:40
Posty: 3
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Również nie polecam ubezpieczenia Ucare. Próbuję już 3 raz zgłosić szkodę, za każdym razem decyzja odmowna. Na początku brak zdefiniowania 'siły mechanicznej' następnie, brak 'zaistnienia zewnętrznej siły mechanicznej' i okej puściłem im to płazem,w końcu było to niewielkie zarysowanie obudowy obiektywu do Canona.

A teraz żeby było śmiesznie, zdarzenie w pełni przypadkowe, losowe,niezamierzone zwyczajne poślizgnięcie się i co ? 'brak podstaw do podjęcia odpowiedzialności za szkodę...' za każdym razem inna śpiewka.
NIGDY WIĘCEJ nie dam się na to naciągnąć. .
Również w sklepie XKOM zapewniano mnie, iż ewentualne zgłoszenie przebiega bez żadnych problemów,szybko i sprawnie. BZDURA.

nr szkody CLM1503-06-0537


Sob 07 Mar 2015, 19:43
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 34  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.