laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Pon 20 Wrz 2021, 08:35



Odpowiedz  [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Następna
 Ubezpieczenie firma uCARE 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 10 Kwi 2015, 09:08
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Odradzam!!!!!! firma totalnie niepoważna i zakłamana od 24go marca trzymali mojego tableta a od tego wtorku mówili mi codziennie ,że już został wysłany do mnie i codziennie ta sama śpiewka! nie wspomne o tym,że obiecali przy zgłoszeniu szkody ,że dadzą zastępczy tablet i jakos zapomnieli.W lipcu konczy sie ubezpieczenie i wiecej nie przedłuze ani nie zapłace wole odkładac te pieniądze na ewentualną naprawe w przyszłosci gdzie indziej!


Pią 10 Kwi 2015, 09:14
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 10 Kwi 2015, 12:17
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ja za to mam bardzo złe doświadczenia z firmą ubezpieczeniową polecaną w x-komie, mam tu na myśli uCare. W grudniu zakupiłam telefon Asus zenfone 4, Pan sprzedawca polecił mi ubezpieczenie spoglądając wcześniej na stluczona szybkę w moim starym telefonie. Przyznam szczerze, że przez nierozważność komórka czasami wymyka mi się z rąk. Wspomniany mężczyzna powiedział, że po zakupie tego ubezpieczenia mogę być spokojna i w w momencie, kiedy telefon niefortunnie wyleci mi z rąk i jego szybką rozpadnie się w drobny pył, ludzie z uCare kompleksowo zajmą się naprawą. Optymistycznie podchodząc do tego tematu kupiłam ubezpieczenie płacąc ok. 85 złotych.
Pech chciał, że dwa dni temu znowu przez przypadek telefon zamiast w mojej kieszeni znalazł się na podłodze, po podniesieniu go zobaczyłam wielką "pajęczyne" na ekranie. Udałam się do x-komu, myśląc ze tam uda mi się załatwić wszystko jednak okazało się, że zgłoszenie jestem wstanie zrobić tylko przez telefon. Zadzwoniłam do centrali, tam miła Pani zebrała wszystkie informacje, spisała raport zgodnie z tym co miało miejsce po czym powiedziała, że mam czekać na wiadomość o tym czy moja reklamacja została przyjęta bądź nie.
Po jakiejś godzinie dostałam wiadomość, że zgłoszenie zostało odrzucone. Od razu zadzwoniłam na centralę i zostałam poinformowana ,że skontaktuje się ze mną "likwidator". Po następnej godzinie usłyszałam w słuchawce jakże miłe "słyszałem, że chcę Pani ze mną rozmawiać", mimo tego rozmowa trwała dalej. Dowiedziałam się, że ubezpieczenie od przypadkowej szkody obejmuje tylko i tu cytat z treści umowy "działanie zewnętrznej siły mechanicznej". W moim mniemaniu w przypadku, który miał miejsce zadziałały dwie opisane siły: ja i grawitacja. Jednak Pan powiedział, że mój przypadek na pewno nie zalicza się do tego. Poprosiłam go o informacje na temat drogi odwołania się do decyzji. Usłyszałam, że mogę się spodziewać maila , który zostanie wysłany "jak Pan będzie miał czas". Do teraz nie dostałam, żadnego maila. Nie wiem jak wygląda droga odwołania. Mam zamiar wybrać się do sklepu x-kom, aby wyjaśnić sprawę, jednak już wcześniej przejrzałam Internet w poszukiwaniu opinii na temat tego ubezpieczyciela i nie znalazłam ludzi, którzy mieliby podobny problem.
Mój przypadek opisuje jednak to, że tak naprawdę ubezpieczenie nie obowiązuje nic co może przytrafić się w normalnym codziennym życiu.


Pią 10 Kwi 2015, 12:48
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 18 Kwi 2015, 13:20
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Nie polecam tego ubezpieczenia. W moim przypadku uszkodzony został tablet, licząc do dnia dzisiejszego jakieś 2 miesiące temu. Opis sytuacji:
1.Zgłoszenie szkody - w 20 minut po zgłoszeniu sms - odrzucenie z powodu nieokreślonej siły mechanicznej.
2.Odwołanie- oczekiwanie prawie 30 dni - akceptacja zgłoszenia
3.Odbiór sprzętu przez kuriera - 7 dni po akceptacji zgłoszenia
4.Urządzenie w serwisie - od 02.04 do dzisiaj - minęły już prawie 3 tygodnie.
Dodam, że nie mam żadnej informacji od ubezpieczyciela co się dzieje z moim sprzętem.
Jak widać decyzję odmowną są w stanie podjąć w przeciągu 20 minut, z samą naprawą sprzętu już im nie idzie tak dobrze.
Ze strony ubezpieczyciela zero reakcji. Prośby o kontakt osoby prowadzącej sprawę bez odzewu.
Podejście do klienta karygodne.
Numer zgłoszenia CLM150223-0777


Wto 21 Kwi 2015, 09:14
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
rozi napisał(a):
Nie polecam tego ubezpieczenia. W moim przypadku uszkodzony został tablet, licząc do dnia dzisiejszego jakieś 2 miesiące temu. Opis sytuacji:
1.Zgłoszenie szkody - w 20 minut po zgłoszeniu sms - odrzucenie z powodu nieokreślonej siły mechanicznej.
2.Odwołanie- oczekiwanie prawie 30 dni - akceptacja zgłoszenia
3.Odbiór sprzętu przez kuriera - 7 dni po akceptacji zgłoszenia
4.Urządzenie w serwisie - od 02.04 do dzisiaj - minęły już prawie 3 tygodnie.
Dodam, że nie mam żadnej informacji od ubezpieczyciela co się dzieje z moim sprzętem.
Jak widać decyzję odmowną są w stanie podjąć w przeciągu 20 minut, z samą naprawą sprzętu już im nie idzie tak dobrze.
Ze strony ubezpieczyciela zero reakcji. Prośby o kontakt osoby prowadzącej sprawę bez odzewu.
Podejście do klienta karygodne.
Numer zgłoszenia CLM150223-0777


Szanowny Panie,

poprosiliśmy o interwencję ze strony likwidatora.
W dniu dzisiejszym skontaktuje się z Panem oraz przekażę informację o zakończeniu postępowania.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Wto 21 Kwi 2015, 12:39
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 22 Kwi 2015, 16:04
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
NIE NIE NIE. Ubezpieczenia ucare to tylko firma wyłudzająca pieniądze , ja niestety mam do czynienia z tą złodziejską firmą. Kupiony sprzęt trzeba by trzymać pod kloszem w muzeum ponieważ względem ich zasad wszelkie uszkodzenia są z naszej winy .NIE POLECAM. Nie ma z nimi kontaktu obiecują go do 48h . Nie dajcie się nabrać jak ja

Zastanawia mnie jedna rzecz dlaczego X-KOM promuje tych oszustów tracąc w ten sposób swoich klientów. Sam bardzo cenie ten sklep i do dzisiejszego dnia polecałem go każdemu. Planowałem u nich w maju kupić 30 smartfonów i z 6 laptopów dla swojej firmy. Teraz odradzam tego pseudo "ubezpieczyciela" jak również X-KOM bo czuję się oszukany,
X-KOM czy naprawdę dla 144 zł za ubezpieczenia warto tracić klientów na których zarabia się o wiele więcej? Pamiętając o tym że dodatku jeden niezadowolony klient odbiera wam potencjalnych 7 klientów robiąc wam czarny pijar.

PS. Teraz czytam posty kolegów i koleżanek wyżej mam wrażenie że mają ten sam formularz odrzucenia a automat który nazywają panem likwidatorem wysyła nam wiadomości do 48H. Prosiłem o kontakt z likwidatorem słyszę co chwile że ma na to 48h i mija 50 55h i cisza. Pytam kto może mi udzielić informacji ile mam czekać, Pan odpowiedział że taką informacje może udzielić infolinia pytam a z jakiego Pan jest działu z infolinia ale on nie może ha ha . To po prostu zwyczajni złodzieje odradzajcie każdemu bo to tak jakby własne pieniądze wyrzucić do ubikacji i spłukać.

Ucare dodaje do "pseudo ubezpieczenia" srebrną kartę i teraz wiem po co. Super się sprawdza aby zdjąć obudowę smartfona dają nam konkretne narządzie abyśmy sami sobie naprawili haha
Ucare powinno mieć hasło reklmowe:
"Zakup u nas ubezpieczenie a my pozwolimy Tobie samemu sobie naprawić Twój uszkodzony sprzęt"- (ups przepraszam tobie z małej litery bo dla nich jesteśmy "czymś" nie klientem)

OSZUŚCI WYŁUDZACZE PIENIĘDZY !!!


Pią 24 Kwi 2015, 16:07
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 08 Lis 2012, 12:12
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam,
Oddałem swój sprzęt do naprawy (tablet Lenovo Yoga - pęknięta szybka) 30 marca 2015.
Rozmawiając z Panią, która przyjmowała zgłoszenie, usłyszałem, że naprawa nie będzie trwała dłużej niż 7 dni, w takim razie nie prosiłem początkowo o sprzęt zastępczy. Po 9 dniach pierwszy raz zadzwoniłem w celu wyjaśnienia sytuacji, kiedy mogę spodziewać się sprzętu, Pani zapewniała że w tym tygodniu. Sytuacja powtórzyła się dwukrotnie w tym samym tygodniu. Następnego tygodnia Pani zapewniała to samo, przy czym zamówiłem dla spokoju sprzęt zastępczy, ponieważ potrzebuję go do pracy w terenie. W 3 tygodniu musiałem 2 razy zamówić sprzęt zastępczy bo jeszcze go nie otrzymałem. Sprzęt zastępczy przyszedł dzisiaj (po 27 dniach od wysłania sprzętu) i tu się zaczęły dopiero kpiny. Otrzymałem "fantastyczny" tablet Lark FreeMe x2 7cali, firma uCare pisząc, że wartość używanego sprzętu wyceniają na 480zł rozbawiła mnie, gdyż można ten tablet NOWY kupić za 180 zł. Tablet jest dla mnie bezwartościowy, ponieważ nie ma wejścia na kartę sim/micro sim/ nano sim, co oznacza, że w terenie internetu nie mogę używać.
Dzwoniąc dzisiaj do bardzo "rzetelnej" firmy uCare Pani nie wiedziała co mi odpowiedzieć, i poleciała klasykiem "ktoś się z Panem skontaktuje".
Jeżeli do końca tego miesiąca nie otrzymam sprzętu, lub nie zostanie wymieniony on na nowy. Poświęcę trochę czasu i skieruję tą sprawę do ochrony konsumenta.
Nie polecam firmy uCare, brak rzetelności ze strony osób po drugiej stronie. Brak profesjonalizmu.
Oto numer mojej sprawy:CLM150330-1052
Radzę przyjrzeć się tej sprawie szybko i dokładnie.

Jestem jedynie rozczarowany, że firma X-kom reklamuje tak tą firmę ubezpieczeniową, wcześniej gdy była inna firma nigdy nie miałem takich problemów.

Marek Dziuk


Pon 27 Kwi 2015, 13:00
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
dziuczek napisał(a):
Witam,
Oddałem swój sprzęt do naprawy (tablet Lenovo Yoga - pęknięta szybka) 30 marca 2015.
Rozmawiając z Panią, która przyjmowała zgłoszenie, usłyszałem, że naprawa nie będzie trwała dłużej niż 7 dni, w takim razie nie prosiłem początkowo o sprzęt zastępczy. Po 9 dniach pierwszy raz zadzwoniłem w celu wyjaśnienia sytuacji, kiedy mogę spodziewać się sprzętu, Pani zapewniała że w tym tygodniu. Sytuacja powtórzyła się dwukrotnie w tym samym tygodniu. Następnego tygodnia Pani zapewniała to samo, przy czym zamówiłem dla spokoju sprzęt zastępczy, ponieważ potrzebuję go do pracy w terenie. W 3 tygodniu musiałem 2 razy zamówić sprzęt zastępczy bo jeszcze go nie otrzymałem. Sprzęt zastępczy przyszedł dzisiaj (po 27 dniach od wysłania sprzętu) i tu się zaczęły dopiero kpiny. Otrzymałem "fantastyczny" tablet Lark FreeMe x2 7cali, firma uCare pisząc, że wartość używanego sprzętu wyceniają na 480zł rozbawiła mnie, gdyż można ten tablet NOWY kupić za 180 zł. Tablet jest dla mnie bezwartościowy, ponieważ nie ma wejścia na kartę sim/micro sim/ nano sim, co oznacza, że w terenie internetu nie mogę używać.
Dzwoniąc dzisiaj do bardzo "rzetelnej" firmy uCare Pani nie wiedziała co mi odpowiedzieć, i poleciała klasykiem "ktoś się z Panem skontaktuje".
Jeżeli do końca tego miesiąca nie otrzymam sprzętu, lub nie zostanie wymieniony on na nowy. Poświęcę trochę czasu i skieruję tą sprawę do ochrony konsumenta.
Nie polecam firmy uCare, brak rzetelności ze strony osób po drugiej stronie. Brak profesjonalizmu.
Oto numer mojej sprawy:CLM150330-1052
Radzę przyjrzeć się tej sprawie szybko i dokładnie.

Jestem jedynie rozczarowany, że firma X-kom reklamuje tak tą firmę ubezpieczeniową, wcześniej gdy była inna firma nigdy nie miałem takich problemów.

Marek Dziuk


Szanowny Panie,

likwidator kontaktował się z Panem i przekazał wyjaśnienia. Czekamy na zakończenie naprawy. Zostanie Pan poinformowany o wysłaniu urządzenia po zakończonej naprawie. Za opóźnienia serdecznie przepraszamy.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Śro 29 Kwi 2015, 15:15
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 08 Lis 2012, 12:12
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Tak, kontaktował się, ale nic mi nie wyjaśnił czemu tak długo czekam na swój sprzęt, czemu kłamiecie w sprawie wartości sprzętu zastępczego, kiedy otrzymam nowy. Dostałem informację: "zgłosimy Pana interwencję" i tyle. Jak się domyślam sprzętu zastępczego, który posiada wejście na kartę sim/micro sim nie dostanę przed majówką, także będę musiał sobie poradzić bez. Najwcześniej jakąś odpowiedź dostanę po 5 tygodniach od zgłoszenia szkody, to jest CHORE! Jeżeli naprawa jest dłuższa niż 7 dni powinienem otrzymać od Was sprzęt o takiej same klasie, a nie jakiś badziew marketowy.
Ja tego tak nie zostawię, nie dam się wyrolować jak większość Polaków.
Czekam do końca tygodnia na sprzęt.


Śro 29 Kwi 2015, 16:11
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 08 Lis 2012, 12:12
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Widzę, że mają Państwo w dupie klienta, także zobaczymy jak Państwo szybko się odezwą po interwencji z pomocą Urzędu Ochrony Konsumenta.
Jeżeli tak traktujecie więcej klientów będzie tylko łatwiej.
Jeżeli ktoś też czuje się oszukany i olewany przez firmę uCare proszę o odpowiedź pod tym komentarzem.

Marek Dziuk


Pon 04 Maj 2015, 13:32
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 05 Maj 2015, 14:55
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ta firma to istna kpina z klienta poniżej wkleję treść mojej reklamacji wysłanej 1 kwietnia do tej firmy, mimo telefonicznego zapewnienia ze otrzymam odpowiedź do 1 Maja do dnia dzisiejszego śpię z ręką w nocniku. Jeżeli szanujesz siebie to trzymaj się od tej firmy z daleka

Dzisiaj wysłana wiadomość droga mailowa oraz przez formularz zgłoszeniowy do sprawy Clm141118-0149

Witam

Czy ktoś łaskawie zamierza odpowiedzieć na moją reklamację czy sprawy nie można rozwiązać z Państwem w sposób polubowny?

Dnia Wtorek, 14 Kwietnia 2015 16:57
Ponawiam swoje pytanie

Dnia Poniedziałek, 13 Kwietnia 2015 10:27
Witam

Czy ktoś łaskawie odpowie mi na poniższą wiadomość? Poprostu PAństwa traktowanie jest żenujące.



Dnia Środa, 1 Kwietnia 2015 13:33 K
Witam
Jestem bardzo zniesmaczony Państwa zachowaniem dotyczącym w/w naprawy
pozwolę sobie w pkt wymienić je wszystkie :
1) czas naprawy wynoszący prawie 3 miesiące
2) wielokrotne wprowadzanie mnie w błąd przez konsultantów
3) niezgodny termin dostarczenia telefonu zastępczego wg umowy pomimo wielokrotnego upominania się o niego
4) zagubienie mojego telefonu spowodowane wysyłką pod zły adres.
5) mimo zwrócenia uwagi że telefon został źle wysłany nie zareagowanie na w/w fakt zanim telefon został dostarczony
6) przez w/w pomyłkę udostępnili Państwo mój telefon na którym były zdjęcia m.in. Mojej 2 letniej córki bioracej kąpiel jak i inne prywatne informacje osobie postronnej, przez co nie mam pewności że ktoś źle tego nie wykorzysta.
7) pomimo uzyskania odemnie inf o tym że telefon dotarł do mnie. Wysyłają do mnie Państwo pisma bez potwierdzenia odbioru w którym straszycie mnie wpisem do KRD, w przypadku braku zachowania terminu, który nie wiadomo od kiedy mam liczyć.
W związku z powyższym za niewywiazanie się należycie z umowy gwarancyjnej, narażenie mnie na stres oraz udostępnienia prywatnych treści z mojego telefonu dla osób postronnych żądam od Państwa rekompensaty w wys 600 PLN
Ps
Ww wiadomość jest zarazem zgłoszeniem kontaktu w celu odbioru telefonu. Proszę poinformować również kuriera że będzie on pakował telefon w mojej obecności gdyż nie posiadam stosownych środków ani wiedzy żeby wykonać to poprawnie, a zarazem nie narazić tel na uszkodzenie w trakcie transportu
Ps2
Proszę o informację przyjęcia zgłoszenia wraz z terminem jego rozwiązania
Do wiadomości
Orange Polska
Pozdr


Wto 05 Maj 2015, 15:06
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
dziuczek napisał(a):
Widzę, że mają Państwo w dupie klienta, także zobaczymy jak Państwo szybko się odezwą po interwencji z pomocą Urzędu Ochrony Konsumenta.
Jeżeli tak traktujecie więcej klientów będzie tylko łatwiej.
Jeżeli ktoś też czuje się oszukany i olewany przez firmę uCare proszę o odpowiedź pod tym komentarzem.

Marek Dziuk


Panie Marku,

na forum możemy jedynie przekazać prośbę o kontakt w sprawie.
Z tego co wiem potwierdził Pan, że likwidator się z Panem skontaktował, jeżeli pozostała jakaś kwestia do wyjaśnienia aby otrzymać wyjaśnienia w szybkim czasie należało skontaktować się ponownie z likwidatorem. Przekażemy, że czeka Pan na dalszy kontakt w sprawie.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Wto 05 Maj 2015, 16:41
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
kozbi2 napisał(a):
Ta firma to istna kpina z klienta poniżej wkleję treść mojej reklamacji wysłanej 1 kwietnia do tej firmy, mimo telefonicznego zapewnienia ze otrzymam odpowiedź do 1 Maja do dnia dzisiejszego śpię z ręką w nocniku. Jeżeli szanujesz siebie to trzymaj się od tej firmy z daleka

Dzisiaj wysłana wiadomość droga mailowa oraz przez formularz zgłoszeniowy do sprawy Clm141118-0149

Witam

Czy ktoś łaskawie zamierza odpowiedzieć na moją reklamację czy sprawy nie można rozwiązać z Państwem w sposób polubowny?

Dnia Wtorek, 14 Kwietnia 2015 16:57
Ponawiam swoje pytanie

Dnia Poniedziałek, 13 Kwietnia 2015 10:27
Witam

Czy ktoś łaskawie odpowie mi na poniższą wiadomość? Poprostu PAństwa traktowanie jest żenujące.



Dnia Środa, 1 Kwietnia 2015 13:33 K
Witam
Jestem bardzo zniesmaczony Państwa zachowaniem dotyczącym w/w naprawy
pozwolę sobie w pkt wymienić je wszystkie :
1) czas naprawy wynoszący prawie 3 miesiące
2) wielokrotne wprowadzanie mnie w błąd przez konsultantów
3) niezgodny termin dostarczenia telefonu zastępczego wg umowy pomimo wielokrotnego upominania się o niego
4) zagubienie mojego telefonu spowodowane wysyłką pod zły adres.
5) mimo zwrócenia uwagi że telefon został źle wysłany nie zareagowanie na w/w fakt zanim telefon został dostarczony
6) przez w/w pomyłkę udostępnili Państwo mój telefon na którym były zdjęcia m.in. Mojej 2 letniej córki bioracej kąpiel jak i inne prywatne informacje osobie postronnej, przez co nie mam pewności że ktoś źle tego nie wykorzysta.
7) pomimo uzyskania odemnie inf o tym że telefon dotarł do mnie. Wysyłają do mnie Państwo pisma bez potwierdzenia odbioru w którym straszycie mnie wpisem do KRD, w przypadku braku zachowania terminu, który nie wiadomo od kiedy mam liczyć.
W związku z powyższym za niewywiazanie się należycie z umowy gwarancyjnej, narażenie mnie na stres oraz udostępnienia prywatnych treści z mojego telefonu dla osób postronnych żądam od Państwa rekompensaty w wys 600 PLN
Ps
Ww wiadomość jest zarazem zgłoszeniem kontaktu w celu odbioru telefonu. Proszę poinformować również kuriera że będzie on pakował telefon w mojej obecności gdyż nie posiadam stosownych środków ani wiedzy żeby wykonać to poprawnie, a zarazem nie narazić tel na uszkodzenie w trakcie transportu
Ps2
Proszę o informację przyjęcia zgłoszenia wraz z terminem jego rozwiązania
Do wiadomości
Orange Polska
Pozdr


Szanowny Panie,

Pana wiadomość została przekazana do działu reklamacji.
Proszę oczekiwać na odpowiedź.

Z poważaniem,
Centrum Pomocy


Wto 05 Maj 2015, 16:51
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 22 Kwi 2015, 16:04
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Najlepszy jest nick reprezentujący firmę "ucare"

tylko czytam:
Proszę czekać,
Proszę kontaktować się z likwidatorem
wysłaliśmy info itp

Lepiej abyście nic nie pisali bo tylko pogarszacie sytuację, odpowiedzi to kpina :crazy:

Pozostaje nam odradzać firmę ucare oraz X-kom. Dzięki takim działaniom kiedyś padną bo jeden nabrany osioł (bo nie klient) czyli my odbierze wam potencjalnych klientów.


Wto 05 Maj 2015, 17:22
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 13 Maj 2015, 08:55
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
witam
mam problem z ubezpieczycielem. Zakupiony w x-Kom tablet objęty został pakietem ochronnym firmy ucare. Niestety tablet uległ zniszczeniu - wypadł z rąk i w wyniku zderzenia z podłogą zniszczony został wyświetlacz. Na dokonane zgłoszenie, firma ucare odpowiedziała, że ubezpieczenie nie obejmuje naprawy sprzętu uszkodzonego w taki sposób - cyt: uszkodzenie musi powstać w wyniku nieprzewidzianego i przypadkowego zdarzenia, a także musi być wynikiem zdarzenia polegającego na nagłym działaniu mechanicznej siły zewnętrznej". Mam zatem pytanie do Was forumowicze, czy mieliście podobny przypadek i związane z tym jakieś problemy? Skoro przypadkowe uszkodzenie sprzętu, jakim jest upuszczenie go na podłogę nie podlega ubezpieczeniu, to co jest w takim razie przypadkowym zdarzeniem? - Przejechanie przez czołg? Wybuch miny przeciwpiechotnej, czy upadek asteroidu?

pozdrawiam
Tomala


Śro 13 Maj 2015, 09:07
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 08 Lis 2012, 12:12
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Dalej czekam na swój tablet już 44 dzień !!! Pani w infolinii nie chcę mnie połączyć z kierownikiem/przełożonym. Ludzie w infolinii strasznie niekompetentni ! Zawsze odpowiadają to samo i nie są w stanie nic wyjaśnić tylko każą czekać.


Śro 13 Maj 2015, 16:18
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.