forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

Ubezpieczenie firma uCARE
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=6088
Strona 30 z 34

Autor:  Arcialeth [ Wto 24 Sty 2017, 21:55 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Mialo byc ubezpieczenie od uszkodzen i kradziezy, a jak zlozylam po roku do ucare usterke to mi odmowiono bo uzylam zlego slowa, zamiast "wytracono mi z reki przy przenoszeniu" uzylam slowa "wyslizgnal mi sie z reki przy podawaniu". Naprawdę...? Żarty jakieś? Ponad 1000 zł, a jedyne co trzeba naprawić to zawias lewy i migajacy ekran (kabel coax pewnie). W kulki sobie lecą?

Autor:  Patx [ Śro 01 Lut 2017, 19:19 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Nikomu nie polecam, nigdy więcej nie skorzystam z ich ubezpieczenia! Oszuści i naciągacze. Nie miałabym pretensji o nic, gdyby ich przedstawiciel mnie perfidnie nie OKŁAMAŁ! NIE POLECAM. Żałuję, że nie poczytałam opinii o tej beznadziejnej firmie, zanim wzięłam u nich ubezpieczenie telefonu.

Autor:  Kiki93 [ Pon 06 Lut 2017, 16:03 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Mnie wmówiono ,że podpaliłem własnego laptopa i tak naprawdę to mu nic nie dolega.Załamać się można. Na pomoc ze strony X- kom też nie ma co liczyć. Naprawdę nie warto dopłacać do tego ubezpieczenia.

Autor:  maraskin [ Pią 17 Lut 2017, 17:34 ]
Temat postu:  Kpina z Ubezpieczenia firma uCARE

Decyzję wydano w oparciu o § 2 ust. 14 Ogólnych Warunków Ubezpieczenia ,, ochrona eXtra”, dla Klientów sieci

sprzedaży X-Kom, zatwierdzonych Uchwałą Zarządu TU Europa S.A. nr 08/05/15 z dnia 26.05.2015r. zgodnie z

którym: „Przypadkowe Uszkodzenie – uszkodzenie mechaniczne Urządzenia spowodowane przez nagłe,

niemożliwe do przewidzenia zdarzenie zewnętrzne w stosunku do Urządzenia lub Użytkownika Urządzenia, nie

wywołane przez Ubezpieczonego ani przez Użytkownika Urządzenia, w tym uszkodzenie powstałe w wyniku

Przepięcia Prądu lub Zalania, powodujące przerwanie funkcji lub nieprawidłowe funkcjonowanie Urządzenia,

wymagające naprawy, wymiany części lub całego Urządzenia”.


Wykupując polisę nie zostałem poinformowany o tym tałatajstwie. Przesyłam polisę gdzie dla rodzaju ubezpieczenia nie podano powyższej informacji którą otrzymałem od agenta firmy. Pozostaje mi walczyć w firmą bezpośrednio albo na drodze sądowej.

Aha strona nie pozwala na załączenie dokumentów. Świetnie.
Ogólnie nie polecam polisy, strata pieniędzy.

Autor:  keryjka [ Pon 06 Mar 2017, 22:19 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Miłe złego początki były w naszym przypadku.

Komp spadł, padło gniazdo ładowania. Zgłoszone na ucare 2.01.17, 5.01.17 pc odebrany do serwisu. W piątek miał zosta wysłąny z serwisu (po dwukrotnym monicie dostalismy lakoniczna odpowiedz, iż tak długo trwało ściąganie części zamiennych, ale 3.03.17 miał juz zosta do nas odesłany). Dziś w rozmowie telefonicznej dwiedziałam się, że w południe pojawiła się notka, ze otrzymana częśc (ta, na którą czekali te 2 miesiace) przyszła uszkodzona i nie wiadomo kiedy pc zostanie naprawiony. Niestety dopiero dzisiaj (a kontaktowalismy się z inforlinią w ciagu ostatniego mca 5 razy) Pani zaproponowała nam pc zastępczy - ciekawe czy go otrzymamy i w jakim będzie stanie. Zaczynam się bac, ze nigdy nie odzyskam mojego della :(
Nigdy więcej żądnych ubezpieczen, statki z chin plyną szybciej niz ta firma jest w stanie sciągnąc cześci :P

Autor:  MamTuMamuta [ Sob 11 Mar 2017, 19:46 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

24.02.2017 - Zgłosiłem uszkodzenie sprzętu poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie ubezpieczyciela. Ubezpieczyciel nie przyjął zgłoszenia do wiadomości.

28.02.2017 - Ponownie zgłosiłem szkodę lecz poprzez email. Ubezpieczyciel przyjął do wiadomości zgłoszenie szkody. Zalecił oczekiwanie na kontakt od kuriera który ma odebrać sprzed w celu dostarczenia go do serwisu.

07.03.2017 - Nawiązuje kontakt telefoniczny z ubezpieczycielem ponieważ kurier najwyraźniej przepadł bez śladu zanim zdążył nawiązać ze mną kontakt. Dyspozytor po drugiej stronie kabla wyraża zdziwienie że kurier nie nawiązał kontaktu w związku z czym zamawia nowego na dzień 08.03.2017 Nowy kurier ma być w godzinach od 08:00 do 18:00 by odebrać uszkodzony sprzęt. Cóż za rozrzut czasowy. Nie ma możliwości zawężenia godzin wizyty kuriera. No trudno. Dyspozytor informuję iż za chwilę otrzymam potwierdzenie zamówienia nowego kuriera oraz numer telefonu do tego kuriera.

08.03.2017 - 08:00- Potwierdzenia z numerem telefonu do kuriera nadal nie ma. 18:00- kuriera również nie było. Cały dzień czekałem w domu ponieważ kurier miał być między godzinami 08:00-18:00.

Efektem opieszałości jest moja rezygnacja z usług tych złodzieji oraz naprawa sprzętu we własnym zakresie pomimo uiszczenia opłaty za zawarcie umowy ubezpieczenia z której Ucare się nie wywiązał.

Z tak jawną arogancją oraz lekceważącym traktowaniem klienta firma ubezpieczeniowa UCARE dorównuje jedynie usługodawcy Orange. Z powodu odrażająco prostackiego grubiaństwa jakie prezentuje sobą UCARE zostałem pozbawiony możliwości pracy z laptopem jak dotąd na piętnaście dni. A to dopiero początek. W słowniku ludzi cywilizowanych nie ma słów którymi odpowiednio obelżywie należałoby nazwać każdą osobę pracującą w jakimkolwiek związku z "firmą" UCARE. Jestem zdegustowany że tak szanująca się sieć jak X-kom zniża się do poziomu zdegenerowanej mentalności jaką prezentuje UCARE, poprzez proponowanie swoim klientom ubezpieczenia tej kreatury. Zdecydowanie nie dokonam więcej zakupu w sieci X-kom. Gratuluję ponieważ pracowników mają na medal a swoją współpracę z tą poczwarą jaką jest UCARE, przypłacą utratą wizerunku oraz klientów. Żegnam. Bez żalu z mojej strony.

Autor:  Jorgus [ Nie 19 Mar 2017, 21:05 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Nie polecam ubezpieczenia w ucare. Zgłosiłem uszkodzenie telefonu. Przysłano do mnie rachunek za naprawę wyświetlaczaW TELEFONIE ZA 252 zł. To nic, że ubezpieczenie gdy był zawierane dotyczyło także uszkodzeń mechanicznych. NIE POLECAM.

Autor:  bysio58 [ Wto 28 Mar 2017, 22:04 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Nie polecam tej pseudo firmy. Zgłosiłem szkodę telefonu, w którym po upadku jest zbita szybka (pajęczyna), dotyk i cała reszta działa. Powiedziałem, że telefon wyślizgnął mi się z ręki podczas rozmowy na płytki. Po 15 minutach dostałem odpowiedź od likwidatora, że szkoda nie jest uznana bo właściciel przyczynił się do uszkodzenia telefonu i nie uległ on uszkodzeniu mechanicznemu. Pytam gościa co mam rozumieć pod nazwą uszkodzenie mechaniczne to nie potrafił odpowiedzieć tylko czytał jakąś formułkę, którą miał przed nosem! NIE POLECAM!!! A dodam, że sprzedawca w sklepie X-kom gwarantował, że ubezpieczenie gwarantuje naprawę po upadku telefonu po upadku jakiegokolwiek!!

Autor:  SherryLady123 [ Czw 30 Mar 2017, 09:52 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Również mam problem z firmą ucare... wczoraj zgłosiłam szkodę o uszkodzeniu telefonu- pęknięty wyświetlacz w wyniku czego prawdopodobnie nie działa czujnik światła plus podczas rozmowy w ogóle nie podswietla sie wyswietlacz i nie mogę nawet zakończyć rozmowy. Telefon wypadł mi z kieszeni kurtki, kiedy ją zdejmowałam- dostałam odmowę, ponieważ szkodę wyrządziła osoba ubezpieczająca/użytkownik... super. Gdybym wiedziała, że negatywnie rozpatrzą moje zgłoszenie, poinformowałabym, że ktoś mnie szturchnął, jednak myślałam, że nie jest to aż tak istotne... Wykupując drogie ubezpieczenie poinformowano mnie, że nawet kiedy to właśnie z mojej winy uszkodzi się telefon nie będzie problemu z naprawą, przykra sprawa, bo telefon mam zaledwie od końcówki sierpnia, a nie stać mnie na nowy czy naprawę.
Czy ktoś z pracowników X-Kom może się na ten temat wypowiedzieć?

Autor:  X-KOM.PL [ Pon 10 Kwi 2017, 14:10 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

@SherryLady123 @ Jorgus @ keryjka @ Arcialeth @ mateusz_1807 @ olo_3 Prosimy o podanie numeru zamówienia oraz numeru polisy w wiadomości prywatnej, poprosimy dział ubezpieczeń o kontakt w Waszej sprawie

Autor:  Dave-IT [ Czw 13 Kwi 2017, 22:48 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Witam, jestem koleją ofiarą naciągaczy i oszustów...
Naciągaczy z X-KOM którzy błędnie informują i sprzedają polisę oszustów czyli u-CARE.

Jako wieloletni klient X-KOM i z dużą ilością zakupionego sprzętu skusiłem sie po raz pierwszy na oferowaną w salonie polisę ubezpieczeniową. Sprzedawca zachwalał widząc mój stary telefon z rozbitym wyświetlaczem polisę ubezpieczeniową mówiąc ze w przypadku takiego uszkodzenia sprzęt zostanie naprawiony, Wybrałem pakiet ubezpieczenia: AWARIA, PRZYPADKOWE USZKODZENIE I KRADZIEŻ co jak sama nazwa wskazuje i przedstawiana ulotka w salonie, miała mi zagwarantować szybkie i sprawne usuwanie powstałych awarii sprzętu bez względu na skutek ich powstania.
Po 5 miesiącach użytkowania telefonu, moja Lumia wypadła mi z dłoni podczas próby odbierania połączenia.... zdarza sie! Pech, spadła samym kantem na bruk i uszkodziła sie szyba wyświetlacza - pajączek. Pomimo folii ochronnej i obudowy ochronnej MOZO nie wytrzymała.
Zgłosiłem zaistniała szkodę do ubezpieczyciela u-Care i o po trzech dniach otrzymałem informację, chyba już standardową przeglądając to forum, że "zgodnie § 2 ust. 12 Przypadkowe Uszkodzenie...." itd. nie znaleziono podstaw prawnych do uznania roszczenia.
Moje pytanie wiec brzmi.. co oni ubezpieczają??? i od czego???
Przeczytałem OWA otrzymane w salonie i §2 ust.12 jest tylko opisem definicji POLISA.
Może co innego daje sie klientowi a co innego mają ubezpieczyciele? a może X-KOM działając we współpracy z ubezpieczycielem rozdaje inne OWA.Bo moje jest 26.05.2015r. kod: OWU/09/91137/2015/M
Resumując będąc jak do tej pory zadowolonym klientem X-KOM straciłem zaufanie do tego sklepu a na pewno na drugi raz bardzo sie zastanowię przed wykupieniem ubezpieczenia i bynajmniej juz nie skorzystam z usług firmy u-Care patrząc na ilośc negatywnych opinii.

Proszę wszystkich ewentualnych klientów X-KOM przez zastanowieniem sie nad zakupami i z pewnością nie wybieraniem dodatkowego ubezpieczenia w u-CARE gdyż zostaniecie oszukani.

Pozdrawiam

Autor:  X-KOM.PL [ Pią 14 Kwi 2017, 08:22 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

@Dave-IT Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, przyjrzymy się Twojej sprawię i wrócimy z odpowiedzą

Autor:  karla_red [ Pon 24 Kwi 2017, 22:29 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Ja niestety zostałam naciagnieta na zakup ubezpieczenia uCare podczas zakupow w X-kom. Zakupy robiłam z dwojka małych dzieci i sprzedawca, który mnie obslugiwal zwracając uwagę na to, iż mam dzieci, polecil mi zakup ubezpieczenia, bo wiadomo, ze dzieci mogą sprzet uszkodzić... Ba nawet sobie zartowalismy, ze moje dziecko może wrzucić telefon do toalety itd.... Dokladnie takiego ubezpieczenia poszukiwałam.
Niestety kiedy doszło do usterki oczywiście okazało się, iż ubezpieczenie nie obejmuje uszkodzen dokonanych przez czlonkow rodziny!!! Sprzedawca tym samym mnie oszukal bo dobrze wiedział, ze ubezpieczenie wykupuje na wypadek szkod dokonanych przez moje dzieci. Nie poinformowal mnie o tym i zapewnil, ze jest to polisa dopasowana do moich potrzeb.
Oczywiście moja wina bo nie przeczytałam warunków, tylko zaufałam sprzedawcy w sklepie. Nie polecam!!!

Autor:  X-KOM.PL [ Śro 26 Kwi 2017, 11:53 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

@karla_red Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, prosimy o przesłanie w wiadomości prywatnej numeru zamówienia lub polisy zamówienia, przyjrzymy się Twojej sprawię i postaramy się pomóc.

Autor:  adam0210 [ Wto 09 Maj 2017, 13:53 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Ja również bardzo chętnie podzielę się swoją historią z firmą @Ucare
Dnia 21/21/2015 Zakupiłem w sieci Xkom telefon Asus Zenfone 2. Oczywiście z polisą "przypadkowe uszkodzenie lub kradzież".
W połowie roku 2016 telefon uległ szkodzie całkowitej w związku z czym otrzymałem (jeżeli mnie pamięć nie myli) voucher na kwotę pierwotnej wartości telefonu i zakupiłem ponownie to samo urządzenie i ponownie nabyłem NOWĄ polisę w takim samym pakiecie.
Pech chciał że telefon trafił ponownie do serwisu z uszkodzonym digitizerem na początku września 2016 (CLM160826-0299). Mimo uszkodzenia telefonu udało mi się wykonać kopię zapasową i przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych. Po około 10 dniach urządzenie wróciło do mnie w pełni sprawne (bez raportu naprawy).

Ciekawa historia zaczyna się jednak teraz. Telefon ponownie uległ uszkodzeniu i obecnie przebywa w jednym z bydgoskich serwisów. Zgłoszenie zostało rozpatrzone pozytywnie i już następnego dnia urządzenie odebrał kurier (CLM170418-1215). Zakładając że naprawa pójdzie w miarę sprawnie nie prosiłem o urządzenie zastępcze. 9 dnia od czasu przyjęcia zgłoszenia skontaktowałem się z infolinią Ucare aby dowiedzieć się jak wygląda sprawa naprawy mojego urządzenia. Konsultantka bardzo mnie zdziwiła informując że naprawa jest wstrzymana ze względu na niezgodność numeru IMEI na umowie ubezpieczeniowej oraz numeru IMEI na urządzeniu. Ze względu na to że urządzenie oraz oryginalne pudełko znajdują się obecnie we wcześniej wspomnianym serwisie, skontaktowałem się z serwisem w celu udostępnienia dokumentacji fotograficznej urządzenia oraz pudełka w celu weryfikacji numerów IMEI na umowie, urządzeniu i pudełku (telefon dual sim więc posiada dwa numery IMEI). Uzyskałem informację, że z taką prośbą może wystąpić jedynie ubezpieczyciel. Ponowny kontakt z infolinią Ucare z prośbą o udostępnienie tych informacji zakończył się dwukrotnie rozłączeniem przez konsultantów. Za trzecim razem udało się jedynie wspólnie z innym konsultantem uzyskać raport poprzedniej naprawy aby wyjaśnić, czy mogła mieć ona wpływ na zmianę numerów seryjnych. Raport przesłany został dnia 28.04.2017. Telefon posiada jeszcze numer seryjny ale nie jestem w stanie stwierdzić czy on został również zmieniony ponieważ fizycznie po prostu nie posiadam ani urządzenia, ani pudełka.
Dziś mamy 9.05.2017 i sprawa dalej jest w toku. Kontakt z Ucare jest bardzo utrudniony. Na odpowiedzi na w formie elektronicznej raczej nie ma co liczyć. Mało prawdopodobna jest również informacja telefoniczna ze strony Ucare jeśli coś się nie zgadza albo gdy potrzebne są dodatkowe informacje w celu podjęcia naprawy.
Obecnie czekam na rozwój sprawy. Raczej niemożliwym jest, aby podczas poprzedniej naprawy telefon został podmieniony (jest to dosyć rzadko spotykany model). Myślę że dużo wyjaśniłby zdjęcia telefonu z numerami IMEI, numerem seryjnym oraz pudełka oraz porównanie ich z danymi systemów sprzedażowych Xkom-u ale skoro Ucare wybrało taki sposób rozwiązania sprawy to z ciekawością poczekam na rozwój sytuacji.

Postaram się na bieżąco informować o statusie sprawy i chciałbym przestrzec każdego, aby przed oddaniem jakiegokolwiek urządzenia do serwisu jak i po jego ponownym zwrocie skontrolował numery seryjne, bo można się potem bardzo zdziwić.

Strona 30 z 34 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/