forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

Ubezpieczenie firma uCARE
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=6088
Strona 6 z 34

Autor:  naimad71 [ Śro 05 Lis 2014, 14:45 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Dno, dno i jeszcze raz dno! Za urządzenie warte 600zł zapłaciłem ponad 100zł za ubezpieczenie. Pan sprzedający smartfon'a zachwalał jak perfekcyjnie działa cała procedura naprawy/wymiany urządzenia, krótko mówiąc namówił mnie, niestety. Pech chciał, że musiałem skorzystać z ubezpieczenia firmy uCARE po nieszczęśliwym upadku urządzenia z niskiej wysokości (do wymiany dotyk). Szkoda została zgłoszona w ten sam dzień, kurier przyjechał na drugi dzień roboczy - do tej pory wszystko przebiegało bardzo sprawnie. Smartfon oddany 13.10 kurierowi, od tego czasu wykonałem 3-4 połączenia do w/w firmy (jeśli można to tak nazwać). Za każdym razem ta sama śpiewka - serwis robi wszystko co w ich mocy, trzeba jeszcze chwilkę poczekać, trele morele. Przypominam, że według umowy ma 48h na naprawę lub wydawane jest urządzenie zastępcze. Dzisiaj po kolejnym telefonie - 17 dzień roboczy ( :) ), dowiedziałem się, że urządzenie zostało wysłane do drugiego serwisu (?), a aby dostać urządzenie zastępcze trzeba zgłosić chęć dostania urządzenie wielmożnej firmie po czym zostaniemy wpisani na listę oczekujących na takie urządzenie.
A może serwis czeka na części z Chin? Albo wysłał pieszo pracownika ucare...

Panie na infolinii ekstraklasa - bardzo milutkie, to chyba jedyny + tej firmy.

Autor:  Ucare [ Czw 06 Lis 2014, 13:10 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Dareth napisał(a):
Widać, że uCare jednak poważnie do sprawy nie podchodzi, ludzie się skarżą na kiepską obsługę i zero poprawy. Już chyba lepiej kupować u konkurencji bo tam ubezpieczyciele przynajmniej wyrabia się z terminami...

Tablet zalany 18.10
Szkoda zgłoszona (e-mail) 18.10
Kurier odebrał tablet 22.10

Raz zadzwoniła konsultantka w piątek 31.10 i powiedziała, że tablet będzie gotowy w poniedziałek (03.11) i zadzwoni uzgodnić datę wysyłki tabletu, od tego czasu ZERO kontaktu. CLM1410xx-0721

Zapis §13 pkt 8 regulaminu ubezpieczenia uCare został złamany (brak kontaktu i wyjaśnienia powodu przedłużającej się naprawy, naprawa trwa dłużej niż 7 dni), z takim podejściem do klienta lepiej zgłosić się do UOKIK niż walczyć z x-kom które milczy w tym wątku...

Szanowny Panie,
każdą sprawę i każdego klienta traktujemy bardzo poważnie niestety zdarzają się nieprawidłowości na które nie mamy wpływu.
Serwis realizujący naprawę zobowiązał się do naprawy urządzenia do 7/11 i taką informację 31/10 przekazał Panu likwidator.
Likwidator ponownie nawiąże kontakt z serwisem i ustali, czy naprawa zostanie zakończona i na pewno przekaże Panu takie informacje.
Z poważaniem
Centrum Pomocy.

Autor:  Ucare [ Czw 06 Lis 2014, 13:41 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

naimad71 napisał(a):
Dno, dno i jeszcze raz dno! Za urządzenie warte 600zł zapłaciłem ponad 100zł za ubezpieczenie. Pan sprzedający smartfon'a zachwalał jak perfekcyjnie działa cała procedura naprawy/wymiany urządzenia, krótko mówiąc namówił mnie, niestety. Pech chciał, że musiałem skorzystać z ubezpieczenia firmy uCARE po nieszczęśliwym upadku urządzenia z niskiej wysokości (do wymiany dotyk). Szkoda została zgłoszona w ten sam dzień, kurier przyjechał na drugi dzień roboczy - do tej pory wszystko przebiegało bardzo sprawnie. Smartfon oddany 13.10 kurierowi, od tego czasu wykonałem 3-4 połączenia do w/w firmy (jeśli można to tak nazwać). Za każdym razem ta sama śpiewka - serwis robi wszystko co w ich mocy, trzeba jeszcze chwilkę poczekać, trele morele. Przypominam, że według umowy ma 48h na naprawę lub wydawane jest urządzenie zastępcze. Dzisiaj po kolejnym telefonie - 17 dzień roboczy ( :) ), dowiedziałem się, że urządzenie zostało wysłane do drugiego serwisu (?), a aby dostać urządzenie zastępcze trzeba zgłosić chęć dostania urządzenie wielmożnej firmie po czym zostaniemy wpisani na listę oczekujących na takie urządzenie.
A może serwis czeka na części z Chin? Albo wysłał pieszo pracownika ucare...

Panie na infolinii ekstraklasa - bardzo milutkie, to chyba jedyny + tej firmy.


Szanowny Panie,
niestety bez podania nr sprawy nie jesteśmy w stanie pomóc ani odnieść się do Pana zarzutów.
Do sprawy powrócimy po podaniu nr szkody.
Z poważaniem
Centrum Pomocy

Autor:  weerden [ Pią 07 Lis 2014, 03:06 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Witam, czy jest ktoś kto pozytywnie wspomina współprace z tą firmą ubezpieczeniową? bo z tego co przeczytałem to są same negatywne komentarze na ten temat. Nie wierzę w to że przy każdym zgłoszeniu są jakieś problemy z czasem naprawy czy odbiorem sprzętu.

Dziękuje i pozdrawiam

Autor:  wat [ Pią 07 Lis 2014, 13:57 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Ostatnio w salonie mówili, że ileśtamset sprzętów w tym roku wymienili na nowe, więc taka lipa jak w tym temacie chyba nie jest.

Autor:  Dareth [ Nie 09 Lis 2014, 15:09 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

W salonie to rożne rzeczy mówią, jak kupowałem ubezpieczenie to zapewniali, że po uszkodzeniu mechanicznym jest nadal gwarancja producenta i naprawa w autoryzowanym serwisie. Na tablet czekam już 4 tygodnie (rzekomo wysłany do Regenersis z powrotem więc niedługo powinien u mnie być).

Kiedy poszedłem wyjaśnić sprawę w salonie (x-kom Wrocław) to sprzedawca powtórzył mi to samo odnośnie gwarancji i naprawy po czym kiedy to zakwestionowałem poszedł na zaplecze i po 5 min jednak stwierdził, że uszkodzenie mechaniczne anuluje gwarancję a w regulaminie nie jest doprecyzowane gdzie tablet będzie naprawiany i to są pytania do uCare a nie do nich bo oni tylko sprzedają ubezpieczenie.

Kolejna sprawa to czas naprawy, 4 tygodnie (rzekomo naprawiony, czekam na kuriera), sam zadzwoniłem do serwisu (fajnie, że udało się wyciągnąć informację bez udziału Regenersis) i dowiedziałem się najpierw, że miała być wymieniona płyta główna (ok. uzasadnia długi czas naprawy - czekanie na części) po czym zadzwoniłem po tygodniu i okazało się, że jednak udało się reanimować tablet jedynie czyszcząc płytę i wymieniając taśmę do wyświetlacza! 4 tygodnie im to zajęło, w ryżu go zasypali czy co?

Autor:  wat [ Pon 10 Lis 2014, 13:03 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

To akurat jest dość logiczne. Dlaczego producent miałby brać odpowiedzialność za działanie sprzętu uszkodzonego przez użytkownika?

Autor:  Dareth [ Pon 10 Lis 2014, 15:38 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Oczywiście, że jest logiczne, problem w tym, że sprzedawca zapewnił mnie, że gwarancja będzie i dlatego zdecydowałem się na zakup w x-kom.

Na szczęście tablet działa, kilka testów pod obciążeniem i się nie restartuje więc jednak magiczne czyszczenie w serwisie pomogło :) Szkoda tylko, że 4 tygodnie im to zajęło.

Autor:  naimad71 [ Pon 10 Lis 2014, 16:54 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Ucare napisał(a):
naimad71 napisał(a):
Dno, dno i jeszcze raz dno! Za urządzenie warte 600zł zapłaciłem ponad 100zł za ubezpieczenie. Pan sprzedający smartfon'a zachwalał jak perfekcyjnie działa cała procedura naprawy/wymiany urządzenia, krótko mówiąc namówił mnie, niestety. Pech chciał, że musiałem skorzystać z ubezpieczenia firmy uCARE po nieszczęśliwym upadku urządzenia z niskiej wysokości (do wymiany dotyk). Szkoda została zgłoszona w ten sam dzień, kurier przyjechał na drugi dzień roboczy - do tej pory wszystko przebiegało bardzo sprawnie. Smartfon oddany 13.10 kurierowi, od tego czasu wykonałem 3-4 połączenia do w/w firmy (jeśli można to tak nazwać). Za każdym razem ta sama śpiewka - serwis robi wszystko co w ich mocy, trzeba jeszcze chwilkę poczekać, trele morele. Przypominam, że według umowy ma 48h na naprawę lub wydawane jest urządzenie zastępcze. Dzisiaj po kolejnym telefonie - 17 dzień roboczy ( :) ), dowiedziałem się, że urządzenie zostało wysłane do drugiego serwisu (?), a aby dostać urządzenie zastępcze trzeba zgłosić chęć dostania urządzenie wielmożnej firmie po czym zostaniemy wpisani na listę oczekujących na takie urządzenie.
A może serwis czeka na części z Chin? Albo wysłał pieszo pracownika ucare...

Panie na infolinii ekstraklasa - bardzo milutkie, to chyba jedyny + tej firmy.


Szanowny Panie,
niestety bez podania nr sprawy nie jesteśmy w stanie pomóc ani odnieść się do Pana zarzutów.
Do sprawy powrócimy po podaniu nr szkody.
Z poważaniem
Centrum Pomocy

Witam.
Nr sprawy: CLM141003-0262
Pozdrawiam

Autor:  Ucare [ Śro 12 Lis 2014, 14:57 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Szanowny Panie,
w przedmiotowej sprawie urządzenie oczekuje na naprawę, niestety w serwisie brakuje części do jej realizacji.
W dniu dzisiejszym likwidator obsługujący sprawę nawiąże z Panem kontakt i postara się znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.
Z poważaniem
Centrum Pomocy.

Autor:  airman11 [ Nie 16 Lis 2014, 19:10 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Witam
Już prawie 3 tyg od zgłoszenia szkody.
Telefon - uszkodzony panel dotykowy - pekniecie wyświetlacza.
CLM141105-0337
Nie pamietam czy drzwi metra go mogły uszkodzić czy drzwi samochodu kiedy wychodziłem - nie pamiętam...
I tu schody - gdyby Pani Aleksandra Urbankowska od razu powiedziała mi że musze tak czy inaczej podać jakikolwiek powód może byłoby inaczej. Może?
Teraz - znikają maile które sie do mnie wysyła hahaha
Dzwonię przez inne firmy zeby to poruszać
Nie uznano mojego - USZKODZENIA PRZYPADKOWEGO ... aaaaaaaaa ... bezsilność
Teraz miałem reklamowac odmowe - podaja maila z którego mi wraca treść
I tyle - 3 tyg!!!
Ktoś może mi wyjąśnic czemu tak sie dzieje?
Co to za firma?
dziekuję za pomoc bo już nie ma słów ....

Autor:  arturex [ Śro 19 Lis 2014, 14:55 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Ja również mam problemy z firmą UCARE.
Zgłosiłem uszkodzony tablet.
Samo zgłoszenie jak i akceptacja poszło błyskawicznie.
Problemy zaczęły się przy samej naprawie urządzenia. Po oczekiwaniu 14 dni zmuszony byłem wydzwaniać do tej niekompetentnej firmy. Za każdym razem odbiera inny konsultant i czyta informacje zawarte w systemie. Najpierw nie mogli znaleźć mojego urządzenia potem po interwencjach moich i X-KOM urządzenie zostało naprawione ale do dnia dzisiejszego NIE ZOSTAŁO WYSŁANE tylko znowu gdzieś leży. Jak podliczę ile wydałem na same telefony w celu wyjaśnienia sprawy to wyjdzie mi równowartość ubezpieczenia. Ciekaw jestem czy mogę dochodzić odszkodowania od UCARE za ich niekompetencje.
Jeśli tak ma wyglądać ubezpieczenie sprzętu to pozostają dwa wyjścia. Albo sieć XCOM zmieni ubezpieczyciela bo to co wyprawia UCARE to już jest kuriozum. Albo trzeba będzie zrezygnować z zakupów wartościowych przedmiotów w X-KOM choć firma ma ciekawe oferty.

Autor:  Ucare [ Śro 19 Lis 2014, 16:20 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

airman11 napisał(a):
Witam
Już prawie 3 tyg od zgłoszenia szkody.
Telefon - uszkodzony panel dotykowy - pekniecie wyświetlacza.
CLM141105-0337
Nie pamietam czy drzwi metra go mogły uszkodzić czy drzwi samochodu kiedy wychodziłem - nie pamiętam...
I tu schody - gdyby Pani Aleksandra Urbankowska od razu powiedziała mi że musze tak czy inaczej podać jakikolwiek powód może byłoby inaczej. Może?
Teraz - znikają maile które sie do mnie wysyła hahaha
Dzwonię przez inne firmy zeby to poruszać
Nie uznano mojego - USZKODZENIA PRZYPADKOWEGO ... aaaaaaaaa ... bezsilność
Teraz miałem reklamowac odmowe - podaja maila z którego mi wraca treść
I tyle - 3 tyg!!!
Ktoś może mi wyjąśnic czemu tak sie dzieje?
Co to za firma?
dziekuję za pomoc bo już nie ma słów ....


Szanowny Panie,

w dniu 6 listopada Likwidator szkody prosiła Pana o uzupełnienie okoliczności zdarzenia czego Pan nie uczynił.
Niezależnie od powyższego, odwołanie od decyzji wpłynęło do nas w dniu 13 listopada a dnia następnego przyjęliśmy odpowiedzialność w szkodzie. W dniu dzisiejszym odesłaliśmy urządzenie do serwisu na naprawę, będziemy Pana informowali o jej zakończeniu.

Z poważaniem
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care

Autor:  Ucare [ Śro 19 Lis 2014, 16:32 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

arturex napisał(a):
Ja również mam problemy z firmą UCARE.
Zgłosiłem uszkodzony tablet.
Samo zgłoszenie jak i akceptacja poszło błyskawicznie.
Problemy zaczęły się przy samej naprawie urządzenia. Po oczekiwaniu 14 dni zmuszony byłem wydzwaniać do tej niekompetentnej firmy. Za każdym razem odbiera inny konsultant i czyta informacje zawarte w systemie. Najpierw nie mogli znaleźć mojego urządzenia potem po interwencjach moich i X-KOM urządzenie zostało naprawione ale do dnia dzisiejszego NIE ZOSTAŁO WYSŁANE tylko znowu gdzieś leży. Jak podliczę ile wydałem na same telefony w celu wyjaśnienia sprawy to wyjdzie mi równowartość ubezpieczenia. Ciekaw jestem czy mogę dochodzić odszkodowania od UCARE za ich niekompetencje.
Jeśli tak ma wyglądać ubezpieczenie sprzętu to pozostają dwa wyjścia. Albo sieć XCOM zmieni ubezpieczyciela bo to co wyprawia UCARE to już jest kuriozum. Albo trzeba będzie zrezygnować z zakupów wartościowych przedmiotów w X-KOM choć firma ma ciekawe oferty.


Szanowny Panie,
niestety bez podania nr sprawy nie jesteśmy w stanie pomóc ani odnieść się do Pana zarzutów.
Do sprawy powrócimy po podaniu nr szkody.
Z poważaniem
Centrum Pomocy

Autor:  arturex [ Czw 20 Lis 2014, 17:26 ]
Temat postu:  Re: Ubezpieczenie firma uCARE

Niekompetencja pracowników infolinii jest porażająca. Twierdzą że oddzwonią z konkretnymi informacjami dla mnie a mimo tego nie mam żadnego kontaktu.
Sprzęt oddany 27.10.2014 naprawiony dopiero 14 .11.2014 miał być wysłany 17.11.2014 a nadal leży w serwisie.
Jawna kpina.

Strona 6 z 34 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/