laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Wto 10 Gru 2019, 13:15



Odpowiedz  [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 34  Następna
 Ubezpieczenie firma uCARE 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 22 Lis 2014, 21:30
Posty: 19
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam,mam nadzieję że zostanie mi udzielona odpowiedź. Niestety osoba,która kupiła dany sprzęt nie zapytała o to co mnie interesuje.

Sprzęt ma ubezpieczenie od wszystkiego. Więc powiedzmy komputer w momencie zakupu kosztował 4tysiące i dajmy na to po roku czy dwóch latach doszłoby,że uCARE zdecydowałby się na wymiane tego komputera pod wpływem uszkodzenia.A że prawdopodobnie nie będzie tego modelu komputera,a że wymiana może być na taki sam model jeśli jest albo nowszy nigdy starszy to wybierany jest sprzęt o wartości jakiej mógłby teraz być uszkodzony komputer? Czy w cenie jakiej został zakupiony? Chyba, że odbywa się inaczej.

I jeszcze jedno pytanie, czy użytkownik ma jakiś wpływ na to jaki komputer będzie wybrany wtedy? Czy jesteśmy bierni w tej sytuacji?

Mam nadzieję,że zostanie mi udzielona odpowiedź.


Nie 23 Lis 2014, 18:13
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 19 Lis 2014, 14:41
Posty: 8
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Pewnie będzie tak, że wymienią na sprzęt o podobnych parametrach technicznych do komputera oddanego w ramach naprawy.


Nie 23 Lis 2014, 22:49
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 25 Lis 2014, 10:38
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Jestem posiadaczem telefonu Sony Xperia Z1, wykupiłam dodatkową ochrone wyświetlacza w firmie ucare. Pękł mi wyswietlacz wiec 29 października kurier odebrał ode mnie telefon na serwis. Po 3,5 wygodniu zazdzwonilam do firmy z pytaniem co z moim telefonem, powiedziano mi, ze koszt naprawy przewyzsza koszt mojej gwarancji. To znaczy,że moj telefon przez prawie miesiąc czasu leżal sobie bezczynnie, nawet nikt z tej firmy nie raczyl zadzwonic i mnie o tym powiadomic. Przewidziane jest 21 dni na na prawe, u mnie trwa to juz o wiele dluzej. Swoja droga co innego może obejmować ochrona wyświetlacza,jak nie pęknięcie.. Ta firma to jakaś jedna wielka paranoja.


Wto 25 Lis 2014, 10:47
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowny Panie,

postaramy się pomóc, proszę o podanie numeru szkody.

Z poważaniem
Centrum Pomocy.


Wto 25 Lis 2014, 16:55
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 25 Lis 2014, 10:38
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Mój numer szkody: CLM141027-0124


Wto 25 Lis 2014, 20:46
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Dziękuję,

w dniu dzisiejszym nastąpi kontakt likwidatora, celem wyjaśnienia sprawy.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Śro 26 Lis 2014, 13:26
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 16 Lis 2014, 18:58
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam :)

I kolejny dowód na niekompetencje firmy - JAKI JEST GWARANTOWANY CZAS NAPRAWY? 19 został przesłany gdzieś tam -dziś jest 26 i nikt się ze mną do tej pory nie kontaktował ... sam wciąż muszę poruszac ten temat.
Proszę o informację jakie konsekwencje ponosi firma nie wywiazując sie z umowy zawartej z konsumentem


Śro 26 Lis 2014, 20:33
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Pią 07 Lis 2014, 23:24
Posty: 80
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Żadnych konsekwencji :lol:
Podstawowym zachowaniem klienta przy podpisywaniu tego typu usług,jest zapoznanie się z OWU.
Czytajcie ludzie co podpisujecie :|
Na dobrą sprawę przed niedotrzymaniem terminu naprawy, wystarczy tel ze strony usługodawcy i problem z głowy dla firmy.
Z ręką w nocniku pozostaje właściciel danego sprzętu,bo dalej nie wie co się wydarzy i tak naprawdę nie ma wpływu na to,a ubezpieczyciel podejmując odpowiednie kroki w celu dokonania naprawy, nie jest zobligowany żadnym terminem.
Pozostaje Rzecznik Ubezpieczonych bądź wizyta u swojego Adwokata.
Dziwi mnie natomiast fakt współpracy X-kom z tym Czarnoniebieskim tworem ,gdzie klient z góry jest na straconej pozycji i musi załatwiać przez pośrednika swoje roszczenie, za które zapłacił niemałą kwotę,a należne mu jak psu buda.
Wstyd dla Firmy że za Swoim pośrednictwem ładuje swoich klientów w takie nieprzyjemne sytuacje...


Nie 30 Lis 2014, 15:59
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
airman11 napisał(a):
Witam :)

I kolejny dowód na niekompetencje firmy - JAKI JEST GWARANTOWANY CZAS NAPRAWY? 19 został przesłany gdzieś tam -dziś jest 26 i nikt się ze mną do tej pory nie kontaktował ... sam wciąż muszę poruszac ten temat.
Proszę o informację jakie konsekwencje ponosi firma nie wywiazując sie z umowy zawartej z konsumentem


Szanowny Panie,

przepraszamy za brak kontaktu. W dniu dzisiejszym skontaktuje się z Panem likwidator szkody i poinformuje o zakończeniu postępowania.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Pon 01 Gru 2014, 11:17
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 19 Lis 2014, 14:41
Posty: 8
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Wy zawsze przepraszacie za brak kontaktu i zaczynacie cokolwiek robić dopiero kiedy się do was wydzwania.
Na meile z propozycją ugody po zawaleniu terminu też jesteście głusi.
X-Kom także umywa ręce i nie zamierza się mieszać.
Na szczęście ja swój sprzęt odzyskałem, ale dostałem nauczkę żeby nigdy więcej nie korzystać z dodatkowego ubezpieczenia od firmy UCARE.


Wto 02 Gru 2014, 12:25
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 22 Lis 2014, 21:30
Posty: 19
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Czy jest możliwość przepisania ubezpieczenia na kogoś innego ?
Bo chciałbym sprzedać pewien sprzęt jednak jeśli ubezpieczenie pozostanie na ta osobę,która kupiła ją pierwotnie to nie ma sensu.
A jeśli tak ,to proszę przedstawić jak to wykonać.

Za wszelką pomoc dziękuje.


Wto 02 Gru 2014, 15:17
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 22 Lis 2014, 21:30
Posty: 19
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Wiem,że post pod postem jednak zależy mi na odpowiedzi,a już mija kilka dnia,a jej nie widu ni słuchu. ,


Sob 06 Gru 2014, 17:37
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 08 Gru 2014, 10:59
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
uCARE - miałem napisać co myślę, ale po prostu opiszę jak wygląda likwidacja szkody dla tych co nie wiedzą.
Najpierw daję minusa dla X-KOM'u za to, że ich polecają.
Wykupiłem polisę na smartfona, pakiet uszkodzeń i kradzieży. No i niestety stłukł się wyświetlacz, a było to 1-5 sierpnia, decyzję odmowną mam z 8, ale trochę czekałem na nią od momentu zgłoszenia szkody. Tak odmowną ponieważ ktoś na odległość stwierdził, że szyba sama pękła, a to nie podlega ubezpieczeniu. Oczywiście odwołałem się od tej decyzji (do odwołania brak decyzji), widząc że to potrwa kupiłem sobie drugi telefon, a ten z braku czasu i cierpliwości leżał. Po prawie czterech miesiącach dzwoni konsultantka i umawia mnie z kurierem na 25 listopada. Szczęśliwy, że się samo ruszyło wysyłam telefon i cisza. 8 grudnia po upływie deklarowanych 48h i dodatkowo 240 zniecierpliwiony sprawdzam na stronie regenersis digital care (bo tam poszedł do naprawy), status naprawy, a jego tam nie ma. Dzwonię więc do x-komu, po 20 minutach czekania mówią: nic nie wiemy, dzwonić do serwisu. Dzwonię do serwisu (10 min czekania) : nie mamy podglądu na stan naprawy, dzwonić do ubezpieczyciela. Ubezpieczyciel po sprawdzeniu: telefon leży w serwisie i nie wiadomo kiedy zostanie naprawiony, najprawdopodobiej w przeciągu 2 tygodni, ale z tego co wiem to im się z reguły długo schodzi.
Założenie było takie: likwidacja szkody 2 dni+przesyłka w obie strony 2 dni, ale jakby to i 10 dni zajęło to byłoby nieźle, a tak już pół roku dochodzi i ani telefonu, ani nadziei że wróci.
co robić??


Pon 08 Gru 2014, 11:47
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
knypek12 napisał(a):
Czy jest możliwość przepisania ubezpieczenia na kogoś innego ?
Bo chciałbym sprzedać pewien sprzęt jednak jeśli ubezpieczenie pozostanie na ta osobę,która kupiła ją pierwotnie to nie ma sensu.
A jeśli tak ,to proszę przedstawić jak to wykonać.

Za wszelką pomoc dziękuje.



Wyjaśnienia udzielone na priv.
Dla Wszystkich zainteresowanych zgodnie z paragrafem 6 ust. 6 Ogólnych Warunków Ubezpieczenia wraz ze zbyciem sprzętu ubezpieczenie przechodzi na nowego nabywcę. Zbywający powinien przekazać polisę, dowód zakupu oraz książkę gwarancyjną jeżeli była dołączona.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Śro 10 Gru 2014, 10:17
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
kwonrad napisał(a):
uCARE - miałem napisać co myślę, ale po prostu opiszę jak wygląda likwidacja szkody dla tych co nie wiedzą.
Najpierw daję minusa dla X-KOM'u za to, że ich polecają.
Wykupiłem polisę na smartfona, pakiet uszkodzeń i kradzieży. No i niestety stłukł się wyświetlacz, a było to 1-5 sierpnia, decyzję odmowną mam z 8, ale trochę czekałem na nią od momentu zgłoszenia szkody. Tak odmowną ponieważ ktoś na odległość stwierdził, że szyba sama pękła, a to nie podlega ubezpieczeniu. Oczywiście odwołałem się od tej decyzji (do odwołania brak decyzji), widząc że to potrwa kupiłem sobie drugi telefon, a ten z braku czasu i cierpliwości leżał. Po prawie czterech miesiącach dzwoni konsultantka i umawia mnie z kurierem na 25 listopada. Szczęśliwy, że się samo ruszyło wysyłam telefon i cisza. 8 grudnia po upływie deklarowanych 48h i dodatkowo 240 zniecierpliwiony sprawdzam na stronie regenersis digital care (bo tam poszedł do naprawy), status naprawy, a jego tam nie ma. Dzwonię więc do x-komu, po 20 minutach czekania mówią: nic nie wiemy, dzwonić do serwisu. Dzwonię do serwisu (10 min czekania) : nie mamy podglądu na stan naprawy, dzwonić do ubezpieczyciela. Ubezpieczyciel po sprawdzeniu: telefon leży w serwisie i nie wiadomo kiedy zostanie naprawiony, najprawdopodobiej w przeciągu 2 tygodni, ale z tego co wiem to im się z reguły długo schodzi.
Założenie było takie: likwidacja szkody 2 dni+przesyłka w obie strony 2 dni, ale jakby to i 10 dni zajęło to byłoby nieźle, a tak już pół roku dochodzi i ani telefonu, ani nadziei że wróci.
co robić??


Szanowny Panie,

poproszę numer szkody, zapoznamy się ze sprawą i udzielimy wyjaśnień.

Z poważaniem
Centrum Pomocy


Śro 10 Gru 2014, 10:19
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 34  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.