Zamówienia w sklepie internetowym
Witam
Jestem w sumie stałym klientem, kupiłem już u państwa dwa laptopy i trochę mniejszego sprzętu, ale jakoś tak się złożyło że zawsze przez allegro.
Ostatnio jednak chciałem kilka rzeczy których na allegro nie było, zarejestrowałem się więc, złożyłem zamówienie... i cisza.
Muszę przyznać że system allegro jest znacznie wygodniejszy. Klikam zamawiam, wypełniam dane do przesyłki, od razu mogę zapłacić i od razu widzę kiedy sprzedający otrzymał zapłatę.
Najpierw krótko po zamówieniu wysłałem emaila z zapytaniem czy mogę płacić od razu, czy na razie czekać, ew. jaki tytuł przelewu - czy całe dane, czy numer zamówienia, czy w ogóle bez znaczenia? Nie otrzymałem odpowiedzi, ale następnego dnia już otrzymałem automatyczną informację o zamówieniu i tam było napisane by wpisać numer zamówienia, OK. (tu polecam wpisać w jakieś FAQ czy coś?)
Chyba dwa dni później chciałem się dopytać co do wersji BIOS na płycie głównej i czy ew. jest możliwość by go zaktualizować przed wysyłką, ale na to też nie otrzymałem odpowiedzi
Przy zamawianiu przed weekendem była informacja że paczka będzie 12.08, ale nie wstrzymuję oddechu bo nie dostałem żadnego maila o wysyłce etc.
Tak więc podsumowując, kilka uwag ze strony klienta, co by mogło znacznie uprzyjemnić zakupy:
- jakiś system automatycznych płatności, tak jak na allegro? Od razu mnie przekierowuje na stronę mojego banku, wpisuję tylko jednorazowy kod i zatwierdzam, a na maila otrzymuję informację że pieniążki wpłynęły. Nie ma nic wygodniejszego.
- połączenie tego systemu z moimi zamówieniami. Obecnie nadal mam status "W trakcie realizacji" a kwota jest na czerwono (co to znaczy? Nadal nie jest zaksięgowane, czy tylko tak ogólnie?)
- jakiś ticket system połączony z zamówieniami, by można było się ew. dopytać o szczegóły
- odpisywanie na emaile
No nic, na razie czekam, pozdrawiam
ps. nie odmówiłbym też płatności w bitcoin, byłoby jeszcze wygodniej, wy byście i tak dostali zapłatę w PLN, zerowy koszt przetwarzania płatności, brak charge-back, a ja mogę zapłacić w kilka sekund niezależnie od pory dnia czy święta. Nawet giganci jak dell czy newegg już to obsługują