laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Sob 21 Wrz 2019, 02:55



Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Reklamacja zestawu komputerowego 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 23 Paź 2014, 08:20
Posty: 14
Miejscowość: Poznań
Post Reklamacja zestawu komputerowego
Witam.

W dniu 21.10 odebrałem w salonie w Poznaniu podzespoły PC.
1. Obudowa ATX/BTX SilentiumPC Gladius M40 Pure Black - USB 3.0
2. Zasilacz komputerowy SilentiumPC 500W Deus G1 80Plus Bronze
3. Pamięć DDRAM3 GoodRam 4096MB 1600MHz Play CL9 Czarne
4. Dysk twardy SATA III Toshiba 500GB 7200obr. 32MB
5. Płyty główne Socket 1150 Gigabyte GA-B85M-D3H (B85 2xPCI-E DDR3)
6. Procesory Core i5 (1150) Intel i5-4460 3.20Hz 6MB BOX
7. Karta graficzna PCI-E ASUS Radeon R9 270X 2048MB 256bit DirectCu II TOP

Po złożeniu zestawu sprzęt uruchamiał się na sekundę i restartował - tak cały czas. Następnego dnia zadzwoniłem do serwisu i opisałem problem. Polecono mi udać się do sklepu z komputerem. Tak też zrobiłem. W sklepie komputer został włączony - taka sama sytuacja. Sprzedawca potwierdził prawidłowy montaż podzespołów brak widocznych uszkodzeń. Wstępna opinia pokrywała się z moją - winny zasilacz, możliwe, że za słaby do karty graficznej. Zdecydowaliśmy, dla pewności, że komputer w całości zostanie zareklamowany i wysłany do serwisu. W sklepie, jako że nie jest serwisem nie było możliwości podłączenia innego zasilacza bez jego wcześniejszego zakupu (tutaj taka mała uwaga: wypadałoby dać sklepom taką możliwość, czyli operowania pewnymi podzespołami w celu szybkiego sprawdzenia i zaoszczędzenia czasu).
W związku z różnymi opiniami na forum odnośnie czasu i sposobu reklamacji, postaram się w tym temacie opisywać przebieg na przykładzie mojego PC.


Czw 23 Paź 2014, 14:41
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 23 Paź 2014, 08:20
Posty: 14
Miejscowość: Poznań
Post Re: Reklamacja zestawu komputerowego
Dzień 1, 22.10.2014
Reklamacja przyjęta w sklepie. 2 maile z informacją o zleceniu reklamacji.
Czekam co dalej.


Czw 23 Paź 2014, 14:43
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Sob 29 Mar 2014, 17:40
Posty: 88
Post Re: Reklamacja zestawu komputerowego
Podzespoły? To głupio zrobiłeś nie prosząc o zamontowanie całości. Nie dość, że nic byś nie płacił, to jeszcze zrobiliby ci aktualizację biosu, po której płyta z serii B85 obsłuży procesor z serii Haswell Refresh (z której jest twój 4460). Nie masz co się napinać, zaktualizują ci płytę i odeślą całość. Aż dziwne, że sprzedawca nic ci nie powiedział przy odbieraniu sprzętu.


Pią 24 Paź 2014, 00:52
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 23 Paź 2014, 08:20
Posty: 14
Miejscowość: Poznań
Post Re: Reklamacja zestawu komputerowego
płyta ma już rev. 2.0
co do zlecenia złożenia komputera - faktycznie trochę pożałowałem, ale zawsze wolę zrobić to samemu - mam różne doświadczenia z przeszłości (łącznie z serwisowanym wcześniej sprzętem sprzedawanym jako nowym) - ale to w zupełnie innym sklepie


Pią 24 Paź 2014, 08:18
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 08 Sie 2014, 13:51
Posty: 43
Post Re: Reklamacja zestawu komputerowego
Podlacze sie pod watek....
Odnosnie "skladania" komputerow przez X-KOM:
Nie mam bladego pojecia kogo oni tam zatrudniaja jako osoby skladajace komputery, ale jestem w branzy ~15 lat, ostatnio zamawialismy kilka czy kilkanascie sztuk Picasso (zestawy X-Kom, skladane przez nich, na przestrzeni pol roku) i.... jak zyje nie widzialem jeszcze TAK DOBRZE I STARANNIE poskladanego sprzetu przez sklep
W zestawach uzywaja obudow Zalmana, jakosc montazu (w tym glownie prowadzenia przewodow) - cos niesamowitego. Przewody prowadzone tak jak byc powinno, przy wykorzystaniu "dziur". Po otwarciu obudowy jest lad i porzadek, bez plataniny przewodow.

Przy pierwszej sztuce bylem w takim szoku, ze zrobilem zdjecia - wklejam jeden z zestawow Picasso z X-KOM:


Załączniki:
picasso.jpg
picasso.jpg [ 129.72 KiB | Obejrzany 5540 razy ]
Pią 24 Paź 2014, 10:38
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5979
Post Re: Reklamacja zestawu komputerowego
pankam, Twoje zgłoszenie jest w trakcie realizacji. Zostaniesz poinformowany o zakończeniu procesu za pośrednictwem naszego systemu rekamacji.

acadmin, dziękujemy za miłe słowa. :-)

_________________
Image


Wto 28 Paź 2014, 11:45
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 23 Paź 2014, 08:20
Posty: 14
Miejscowość: Poznań
Post Re: Reklamacja zestawu komputerowego
Dzień 7, 28.10.2014
Informacja jak powyżej - tym samym dziękuję :)
Póki co bez zastrzeżeń. Czekam co dalej.


Wto 28 Paź 2014, 12:36
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 23 Paź 2014, 08:20
Posty: 14
Miejscowość: Poznań
Post Re: Reklamacja zestawu komputerowego
Dzień 8, 29.10.2014

Otrzymałem telefon dzisiaj od przemiłej pani przed 9 rano, że problem został już zdiagnozowany. Okazało się, ze zasilacz nie jest kompatybilny. Zaproponowano mi wymianę zasilacza na mocniejszy jeszcze dzisiaj i przeprowadzenie testów, czy wszystko jest ok oraz niezwłoczne odesłanie komputera do Poznania.
Dziękuję bardzo za załatwienie sprawy w terminie krótszym niż oczekiwałem :)


Śro 29 Paź 2014, 10:12
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 23 Paź 2014, 08:20
Posty: 14
Miejscowość: Poznań
Post Re: Reklamacja zestawu komputerowego
dzień 9, 30.10.2014

Komputer odebrany. Wszystko działa po wymianie na inny zasilacz. Dodatkowo zrobiono mi porządek z kablami wewnątrz obudowy (tak jak na zdjęciu od acadmin).
Dziękuję jeszcze raz za szybkie działania :)

Podsumowując:
Reklamacja mojego zestawu trwała łącznie 9 dni (w tym czasie, był zawieziony do sklepu, odesłany do serwisu, zdiagnozowany i z rozwiązanym problemem odesłany). Szczerze mówiąc - było to najszybsze załatwienie reklamacji zestawu komputerowego z jaką miałem do czynienia :)


Pią 31 Paź 2014, 13:29
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 23 Paź 2014, 08:20
Posty: 14
Miejscowość: Poznań
Post Re: Reklamacja zestawu komputerowego
Dzień 1, 15.11.2014

No i komputer 15.11 wrócił do sklepu... tym samym zaliczając swój come back na forum...
Sprzęt wyłączył się nagle i po ponownym włączeniu zakręciły się tylko wiatraczki procesora i karty graficznej na ok sekundę oraz pali się dioda zasilania na obudowie - poza tym żadnych oznak życia.
Trochę wkurzająca sytuacja...
Zasilacz poprzednio w serwisie był wymieniony na Corsaira.


Nie 16 Lis 2014, 11:15
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 08 Sie 2014, 13:51
Posty: 43
Post Re: Reklamacja zestawu komputerowego
Mialem ostatnio jednego Corsaira ktory podzialal (fabrycznie nowy) niecale 5 minut :)

Niestety - sprzet jest coraz gorszy na rynku i nic sie na to nie da poradzic.
Kupujac nawet drogi sprzet mozna miec pechac.


Pon 17 Lis 2014, 13:16
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 18 Lis 2014, 15:33
Posty: 14
Post Re: Reklamacja zestawu komputerowego
Pecha takiego jak ja? Kupiony w X-kom`ie komputer po 2h użytkowania nadawał się na serwis? W windzie komp się wiesza co chwilę, a co ciekawe podczas grania komp może chodzić kilka godzin bez zwieszenia. W grach powstaje drugi problem, grafika w parę min nagrzewa się do nawet 80 stopni przy mało wymagających grach i dopiero ręczne ustawianie obrotów wiatraka potrafi zbić temperaturę.

Mija dziś 14-15 (roboczy) dzień od zgłoszenia reklamacji i dalej cisza.


Wto 18 Lis 2014, 15:41
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 23 Paź 2014, 08:20
Posty: 14
Miejscowość: Poznań
Post Re: Reklamacja zestawu komputerowego
Radrix - coś Ci się wyjaśniło z reklamacją?


Czw 20 Lis 2014, 12:12
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 23 Paź 2014, 08:20
Posty: 14
Miejscowość: Poznań
Post Re: Reklamacja zestawu komputerowego
Dzień 6 20.11

E-mail, że komputer został odesłany do serwisu centralnego.
Czekam co dalej...


Czw 20 Lis 2014, 14:49
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 18 Lis 2014, 15:33
Posty: 14
Post Re: Reklamacja zestawu komputerowego
Tak u mnie sprawa załatwiona, 2 dni temu wysłałem maila z zapytaniem odnośnie mojego zlecenia. Odpowiedź dostałem dzień później, że komputer naprawiony, a dziś, że jest gotowy do odbioru. W moim przypadku wadliwa była karta graficzna na którą serwis musiał czekać. 23.10 kupiłem komputer już niesprawny, dziś dopiero wraca z reklamacji a jest 20.11


Czw 20 Lis 2014, 15:44
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.