laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Pią 19 Kwi 2024, 12:56



Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
 Tragiczny serwis 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 18 Lis 2014, 15:33
Posty: 14
Post Tragiczny serwis
Witam.

Opiszę wam moją historie z X-kom.

Zacznę od tego, że kupiłem komputer 23.10.2014. Początkowe wrażenia ok, komputer zamówiony telefonicznie - dwa dni później gotowy do odbioru w sklepie w Rzeszowie. Na tym kończą się miłe wspomnienia.

Po powrocie do domu podłączyłem komputer i po 2 godzinach zaczęły się problemy.

- grafika wywalała artefakty na ekranie i w bardzo szybkim czasie nagrzewała się nawet do 80 stopni. Temperaturę można było zbić jedynie poprzez ręczne ustawienie obrotów wiatraka. To był jeden problem.
- drugi problem to nonstop wieszający się komputer więc zero pożytku z niego.

Komputer oddałem na gwarancję 28.10.2014 osobiście w salonie w Rzeszowie. Pan z obsługi porobił zdjęcia itd, komputer poszedł na serwis. Gwarancja się wydłużyła, do odbioru był gotowy dopiero dziś (20.11.2014) czyli dopiero po 17 dniach roboczych. O wydłużeniu gwarancji nikt mnie nie informował ale cóż, ponoć musieli ściągnąć grafikę od dystrybutora.

Pojechałem odebrać komputer, pracownik sklepu zapewniał, że komputer sprawny działa bez zarzutów więc nawet nie otwierając pudełka wziąłem i wróciłem do domu. W domu otwieram pudełko - szok, skok ciśnienia. Obudował komputera rozje%^&na, a oddany sprzęt był w stanie idealnym, nawet kurz nie siadł na nim bo nie miał kiedy. Pudełko było zaklejone taśmami, komputer w styropianie i dodatkowo w foli bombelkowej. Lepiej zapakowany niż gdy dostałem go nowego. Nóżka od podstawy obudowy leżała pięknie położona na górze komputera więc ktoś sobie jaja robi. Nawet nie próbowali zatuszować, że obudowa jest cała tylko nóżka położona osobno.

Komputer kupiłem w zasadzie miesiąc temu za który zapłaciłem gotówka i dalej nie mogę się cieszyć z zakupionego sprzętu.

Żenada i porażka.


Czw 20 Lis 2014, 21:31
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 23 Paź 2014, 08:20
Posty: 14
Miejscowość: Poznań
Post Re: Tragiczny serwis
Współczuję, naprawdę współczuję. To tak jakby samochód wrócił z serwisu z felgą na dachu.


Pią 21 Lis 2014, 14:22
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Tragiczny serwis
Radrix, bieżący stan reklamacji możesz sprawdzić w panelu dostępnym na stronie http://www.reklamacje.x-kom.pl/. Jeśli chodzi o uszkodzoną obudowę, oczywiście zweryfikujemy Twoje zgłoszenie i wyjaśnimy tę sprawę możliwie jak najszybciej - komputer dotarł już do naszego centralnego Serwisu. Prawdopodobnie Twoja obudowa zostanie wymieniona na nową. Informacja o stanie reklamacji będzie na bieżąco przesyłana przez nasz system na Twój adres e-mail.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pią 21 Lis 2014, 15:50
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 18 Lis 2014, 15:33
Posty: 14
Post Re: Tragiczny serwis
Proszę mnie zrozumieć. Miesiąc temu zapłaciłem i w zasadzie cały czas komputer jest u was i będzie już 2 razy naprawiany. Łaski nie zrobicie wymieniając obudowę bo nie w takim stanie dałem wam sprzęt. Weźcie pod uwagę to że może ją pracuje na komputerze albo miał to być prezent. W końcu po coś go kupiłem, a napewno nie po to żeby się bujać do was co chwilę. Łącznie zrobiłem 250 km jeżdżąc do was.


Pią 21 Lis 2014, 16:05
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Tragiczny serwis
Radrix, wszystkie zgłoszenia rozpatrywane są niezwłocznie w możliwie najkrótszym czasie, jednak niestety nie mamy możliwości oferowania sprzętu zastępczego na czas naprawy. Zachęcamy także do korzystania z gwarancji door to door oraz do bezpośredniego kontaktu z naszym serwisem: http://www.x-kom.pl/kontakt. Za zaistniałą sytuację najmocniej przepraszamy.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Wto 25 Lis 2014, 16:21
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 18 Lis 2014, 15:33
Posty: 14
Post Re: Tragiczny serwis
Jeszcze chciałem dopytać o jedną rzecz. Mianowicie w moim przypadku tylko wymienicie obudowę na nową czy też będziecie sprawdzać komputer czy działa poprawnie. Szczerze mówiąc jak zobaczyłem w jakim był stanie to nawet nie podłączałem go, żeby sprawdzić czy działa. No a jak obudowa była tak pokiereszowana to kto wie co się stało np z dyskiem czy procesorem.


Wto 25 Lis 2014, 17:24
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Tragiczny serwis
Radrix, oczywiście - Twój zestaw zostanie sprawdzony po montażu obudowy i dotrze do Ciebie już bez przeszkód.

P.S.: Otrzymaliśmy informację od naszego Serwisu, że Twoja obudowa jest właśnie montowana. Spodziewaj się zatem wkrótce informacji o gotowości produktu do odbioru. :-)

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Śro 26 Lis 2014, 12:34
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 18 Lis 2014, 15:33
Posty: 14
Post Re: Tragiczny serwis
Po 12 godzinach w robocie jest to zdecydowanie dobra wiadomość. Dzięki :)


Śro 26 Lis 2014, 12:42
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 18 Lis 2014, 15:33
Posty: 14
Post Re: Tragiczny serwis
Jeszcze jedna rzecz mnie ciekawi. Czy faktycznie wyślecie mi sprzęt do domu tak jak zapewniał mnie wasz pracownik czy będę musiał sam go odebrać z salonu? Mogę nawet podać imię i nazwisko tej osoby ;)


Czw 27 Lis 2014, 04:55
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Tragiczny serwis
Radrix, paczka zostanie przesłana na Twój adres domowy - zgodnie z ustaleniami. :-)

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Wto 02 Gru 2014, 10:54
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 18 Lis 2014, 15:33
Posty: 14
Post Re: Tragiczny serwis
Super świetnie. Dzięki za potwierdzenie :) Sprzęt już został wysłany?


Wto 02 Gru 2014, 12:31
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 11 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 27 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.