laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Pią 20 Wrz 2019, 13:40



Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
 Reklamacja 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 04 Lut 2015, 21:15
Posty: 5
Post Reklamacja
Witam!
Mimo, że od przeszło roku zostawiłem u Państwa kilkanaście tysięcy to więcej nie zostawię nawet złotówki!
Dlaczego?...

Pod koniec listopada kupiłem komputer z wybranych przeze mnie elementów, jednak zanim złożyłem zamówienie zadzwoniłem na infolinię, żeby potwierdzić prawidłową współpracę wszystkich podzespołów. Po wnikliwej analizie konsultanta otrzymałem takie zapewnienie.
Jakież było moje zdziwienie gdy po odebraniu zestawu chciałem podpiąć napęd i przypadkiem zauważyłem, że nie są podłączone porty USB 3.0 z panelu przedniego. Okazało się, że płyta owszem, obsługuje USB 3.0 ale tylko na tylnym panelu, hmm.
Konsultant nie zwrócił na to uwagi, podobnie jak ja więc pretensji o to nie mam, nie mniej jednak pracownik składający zestaw, zignorował niezgodność płyty z obudową totalnie, no ale cóż wszyscy jesteśmy ludźmi i serwisant też mógł mieć zły dzień.
Oddałem komputer do sklepu stacjonarnego. Na miejscu oczywiście godzina stania, tłumaczenie, zdjęcia, weryfikacje, typowa reklamacyjna biurokracja. Na koniec usłyszałem, że rozmowa z konsultantem będzie odsłuchiwana, żeby zweryfikować potwierdzenie konsultanta. Wymiana trwała blisko trzy tygodnie! Pogodziłem się i z tym....

Po dwóch tygodniach okazało się, że karta graficzna wywala jakieś artefakty. To w zasadzie nie wina sklepu ale po przejściach z USB 3.0 frustracja wzrosła stukrotnie! I po raz kolejny, godzina stania, tłumaczenie, zdjęcia, weryfikacje, typowa reklamacyjna biurokracja...
Było to 9 stycznia (słownie: dziewiątego stycznia)!
Od tamtej pory karty nie ma! Jakiekolwiek informacje muszę praktycznie albo wybłagać albo wywrzeszczeć!
Łaskawie 19 stycznia wyprosiłem informację, o tym,że karta jest w Czechach...
Po kolejnych tygodniach, żadnych informacji...
Wczoraj otrzymałem zapewnienie, że dzisiaj dostanę telefon z informacją co się dzieje i dlaczego? I co?
Po raz kolejny rozczarowanie...


Śro 04 Lut 2015, 23:45
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5979
Post Re: Reklamacja
jkgh, prosimy o informację na temat numeru Twojej reklamacji. Sprawdzimy tę sytuację i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.

_________________
Image


Czw 05 Lut 2015, 17:11
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 04 Lut 2015, 21:15
Posty: 5
Post Re: Reklamacja
LU/00195/15


Czw 05 Lut 2015, 22:11
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 04 Lut 2015, 21:15
Posty: 5
Post Re: Reklamacja
Kolejny dzień minął, i kolejny raz nie ma żadnych informacji...


Pią 06 Lut 2015, 19:52
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 04 Lut 2015, 21:15
Posty: 5
Post Re: Reklamacja
Kolejne cztery dni i nie ma żadnych informacji...


Wto 10 Lut 2015, 18:54
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5979
Post Re: Reklamacja
jkgh, Twoja karta znajduje się aktualnie w autoryzowanym serwisie gwarancyjnym - czekamy na jej powrót po naprawie bądź wymianie przez producenta. O zakończeniu reklamacji poinformujemy Cię najszybciej jak to możliwe.

Informacje na ten temat przekazaliśmy Ci również w ostatniej rozmowie telefonicznej. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Działem Wsparcia Technicznego pod adresem serwis[at]x-kom.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 34 377 00 30.

_________________
Image


Śro 11 Lut 2015, 12:30
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 04 Lut 2015, 21:15
Posty: 5
Post Re: Reklamacja
Absurd! Totalny absurd! Ale po kolei...

W poprzedni poniedziałek (tj. 16.02.2015) otrzymałem telefon, że reklamacja nie jest uwzględniona bo Asus stwierdził, że karta jest sprawna.

WTF? Od kiedy sprawna karta powoduje takie artefakty na dwóch różnych komputerach?
Image

Pytam więc konsultantki co mam zrobić skoro karta nie była sprawna i nawet nie mam po co jej odbierać? Otrzymałem więc informację, że jak karta wróci do x-komu to sprawdzą samodzielnie i odezwą się jak najszybciej.

Oczywiście kontaktu nie było, ale do tego można przywyknąć, dzwonię więc w środę, po kolejnych 30 minutach w kolejce dowiaduje się, że...
UWAGA! Reklamacja była jednak uwzględniona i karta została naprawiona przez ASUA-a!
Co więcej została już nawet do mnie wysłana!

Pytam więc z radością skąd ta rozbieżność, na co konsultant stwierdza, że nie ma pojęcia ale karta jest na pewno sprawna bo tak jest w systemie...
Ale to już nie ważne! Ważne, że będzie działać! Komputer kupiony w połowie listopada będzie w końcu działać!
Dowiaduje się w piątek, że karta już czeka na mnie. Odbieram w sobotę wkładam do komputera i...

po 5-6 godzinach znów to samo!!!
Naprawdę?
Tak robić z ludzi idiotów?
Dlaczego?


Ale to nie koniec!

Dzwonię w poniedziałek na serwis o 17:20, jestem 10 w kolejce, mniej więcej po godzinie! jestem 1 w kolejce po kolejnych 20 minutach poddałem się!
Dzwonię dzisiaj z pracy! Około 11:00 jestem 7 w kolejce po pół godziny dodzwaniam się!
I znów trzeba tłumaczyć od początku, nie wiem już nawet od czego zacząć...

Pierwsze pytanie.
Dlaczego nikt wczoraj nie odebrał? Prawie półtorej godziny i nikt nie odebrał!!!
Konsultant stwierdził, że serwis pracuje do 18:00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A wszyscy którzy nie zostaną obsłużeni do tej godziny słuchają bezwiednie muzyki aż się poddadzą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No comment....

Drugie pytanie do konsultanta.
Wyjaśniam o co chodzi, konsultant zapowiada, że błyskawicznie sprawdzi skąd dwie różne informacje o tym, że reklamacja nie jest uwzględniona i o tym, że jest...
Rozłączamy się, czekam...
Do teraz!!!!!!!!!!

Pytania?


Wto 24 Lut 2015, 21:42
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5979
Post Re: Reklamacja
jkgh, na wstępie bardzo przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź. Po ponownym kontakcie z naszym Działem Wsparcia Technicznego oraz przesłaniu zestawu do ponownej weryfikacji, w czasie prac usterka karty graficznej została potwierdzona. Podczas dzisiejszych testów przeprowadzonych na innym egzemplarzu karty graficznej, problemy nie występowały. W związku z tym karta zostanie wymieniona - wkrótce otrzymasz więcej informacji w tej sprawie od naszego Działu Wsparcia Technicznego.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
Kod:
serwis@x-kom.pl
tel. 34 377 00 30
Pn - Pt   8:00 - 18:00
Sb   10:00 - 15:00

niezadowolony2, zduplikowane posty znajdują się pierwotnym wątku w dziale "Salony firmowe, strona internetowa".

_________________
Image


Wto 10 Mar 2015, 17:17
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 8 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.