laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Czw 28 Mar 2024, 18:14



Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
 Niezadowolony klient. 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 26 Sie 2015, 15:08
Posty: 2
Post Niezadowolony klient.
Witam.
Chciałbym zgłosić skargę, oraz wyjaśnić jednocześnie sytuacje. Niestety zamówiłem u was laptopa. Jednak podejście do klienta jest zatrważające. Chciałbym wiedzieć czy jest to niekompetencja pracowników z którymi przyszło mi rozmawiać, czy tak wygląda podejście do klienta. A może przestrzec innych.

Mianowicie w sobotę rozmawiałem z jednym z waszych sprzedawców, który obiecał sprawdzenie oferty oraz kontakt w poniedziałek ok. godziny 13. Ten Pan nie posiadał niestety wiedzy o sprzedawanym laptopie, a oferował mi jedynie informacje, które mogłem przeczytać na waszej stronie. Z faktu, że umiem czytać, te informacje już posiadałem, chciałem dopytać się o zupełnie inne rzeczy.
W poniedziałek, sam musiałem zadzwonić na infolinie, bo do 17 nikt nie miał zamiaru tego zrobić. Kolejny sprzedawca, już całe szczęście kompetentny, również obiecał sprawdzić i oddzwonić w wtorek. Pan ten dotrzymał słowa, wyjaśnił wszystko co mnie nurtowało, i ponownie zadzwonił (zgodnie z moją prośbą) potwierdzić zamówienie, które miało być wysłane tego samego dnia - na ironie prosiłem o potwierdzenie, czy laptop będzie wysłany (wtorek) oraz czy dojdzie dziś (środa), ten Pan potwierdził, zamówienie zostało złożone o godzinie 15.28.
Dziś (środa) o godzinie 11 dostaje maila, że paczka została przygotowana i nr listu, a o 13 dzwoni do mnie Pani spytać czy potwierdzam zamówienie (przypominam, iż laptop miał być u mnie wg. zapewnień 2-go sprzedawcy). Po moim oburzeniu, co do zaistniałej sytuacji, wspomniana Pani obiecała sprawę wyjaśnić i zaraz oddzwonić - jest 15.40, a telefon milczy. Myślę, że polityka nieoddzwaniania, nie informowania, może klient zapomni, przystaje raczej na ZUS a nie na sprzedawców internetowych.

Co mnie oburzyło? Brak szacunku dla klienta - skoro sprzedawca obiecuje oddzwonić, to myślę, że nie wymagam wiele oczekując telefonu, nie mówię już o punktualności ale całkowity brak to za dużo. Kolejna rzecz, nie wywiązanie się z umowy, towar miał być już wysłany wczoraj, nikt nie raczył zadzwonić i powiedzieć o tym, że zmieniła sie sytuacja, cóż przecież mogłem mieć swoje plany a oczekuje paczki, która nie została nawet nadana. O ostatniej Pani nawet nie wspomnę.
Dzwoniąc do Państwa, oczekiwałem poziomu obsługi jaka przystała na tak dużą sieć. Niestety otrzymałem poziom zwykłego marketu w "po PRL" mieścinie. Po tym co zaszło, pewny jestem, że nie wymienię sprzętu z mojej firmy u was. Tak więc na raz straciliście 10 klientów, gdyż tyle komputerów na koniec roku muszę kupić. Zyska wasza konkurencja, która proponuje i tak podobne ceny.


Śro 26 Sie 2015, 15:45
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: Niezadowolony klient.
SKODEX, dziękujemy za sygnał. Prosimy o podanie numeru Twojego zamówienia. Zweryfikujemy tę sytuację i wrócimy z odpowiedzią.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 27 Sie 2015, 09:15
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 26 Sie 2015, 15:08
Posty: 2
Post Re: Niezadowolony klient.
Wspomniany 2-gi sprzedawca pokazał po raz kolejny wysoki poziom obsługi klienta, i uratował te zamówienie. Zadzwonił do mnie, wytłumaczył sprawę, tak jak powinno się to odbyć. Do niego jak wspominałem nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Po prostu jest profesjonalistą.
Niesmak co prawda pozostanie, ale dzięki tamtemu Panu odbiorę paczkę i dokończymy tę transakcje (11508250797).


Czw 27 Sie 2015, 10:21
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: Niezadowolony klient.
SKODEX, dziękujemy - zweryfikowaliśmy zgłoszenie i pragniemy przeprosić za zaistniałą sytuację. Dołożymy wszelkich starań, aby nie powtórzyła się ona w przyszłości. Jednocześnie mamy nadzieję, że jesteś usatysfakcjonowany naszym późniejszym kontaktem oraz rozwiązaniem problemu. W przypadku jakichkolwiek pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pią 28 Sie 2015, 14:43
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.