Dlaczego sklepy internetowe - X-kom od jakiegoś czasu również - stosują mało wygodne systemy filtrowania produktów?
Dla mnie najwygodniej jest, jak najpierw mogę pozaznaczać odpowiednie opcje, a potem odsiać produkty jednym kliknięciem. Wtedy, kiedy ja chcę to zrobić. A coraz częściej wygląda to tak, że po zaznaczeniu nawet pojedynczego checkboxa cały sklep mi się odświeża. I przez to wszystko trwa dłużej.
Może specjaliści powinni się na ten temat wypowiedzieć. Albo sami prowadzący sklep. Jakie macie korzyści z takiego rozwiązania i ew. co takie samo-filtrowanie daje użytkownikom???
EDITA wiecie, że według niektórych takie rozwiązanie podpadałoby pod źle zaprojektowane ścieżki zakupowe, co według
https://afterweb.pl/projektowanie-i-two ... rnetowych/ obniża ocenę e-sklepu przez Google

Zastanówcie się nad tym jeszcze raz.