Wymiana tableta przy reklamacji - myslicie, że to możliwe?
Witam. Zamierzam niedługo wysłać do reklamacji tableta. Nie działa w nim ładowanie, tzn. trzema użyć całej swojej siły i docisnąć kabel do wejścia, a wtedy ładuje. Dodatkowo obudowa nie jest do końca przyczepiona; innymi słowy trzeszczy.
Pytanie kieruję do osób które korzystały już z usług X-KOM'u w takim zakresie. Myślicie, że jest możliwość w tym przypadku zwrócenia tego tableta i zmienienia go na inny za dopłatą? Po długim czasie użytkowania przekonałem się, że do moich wymagań bardziej pasuje tablet 7'', ale o większej mocy procesora. Za mojego Shiru Shoguna 10'' dałem 800zł, a tablet, który by mnie interesował to google nexus 7'' (bodajże 900zł). Myślicie że w tym przypadku byłaby opcja dopłacenia do wymiany? Nie mówię tu nawet o tej setce różnicy, bo mógłbym zapłacić więcej, jako iż jestem świadomy użytkowania tabletu. Domyślam się, że taka opcja jest niemożliwa, ale zawsze mogę zaczerpnąć od was trochę informacji
. Wiem, że to nie od was zależy itd. ale chciałbym znać samą waszą opinię o takiej sytuacji.
Pozdrawiam.