
Re: przestroga dotycząca sklepu X-kom.pl
Ja również nie do firmy, ale prywatnie od blisko 10 lat, kilka urządzeń, zamawiając przez stronę i odbiór osobisty / wysyłka - rewelacja, szybko i sprawnie. Zaś mailowo kontakt gdy oczekuje się na dostępność towaru, porażka. Brak komunikacji między osobami obsługującymi maila w jednej korespondencji łącznie 4 agentów i każdy daje inne informacje. Dziwne to trochę bo gdy mail trafia do agenta x - to on powinien mieć to zamówienie i je prowadzić, chyba że choroba lub zwolnienie wtedy mail "dzień dobry przejąłem zamówienie ... blabla" a tu tak jakby korespondencja trafiała na totalizator i kto wylosuje ten wkleja odpowiedź z szablonu z dodatkowym plecakiem, myszką itp.

konkurencja ten kanał komunikacji ma lepiej zrealizowany - po prostu z głowa. Jeżeli zaś chodzi o zamówienie online itp to polecam nie ma co się przyczepić. Tak samo zakup na żywo, serwisowanie etc. wszystko tak jak należy.