|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 1 post ] |
|
Brak informacji o zleceniu
Autor |
Wiadomość |
Magbuc
nowicjusz
Rejestracja: Sob 10 Sie 2019, 23:51 Posty: 1
|
Brak informacji o zleceniu
Dnia 25.06 potwierdzone zostało przyjęcie zgłoszenia serwisowego o numerze RPO/92243/19. Dwa dni później, tj. 27.06 otrzymałam wiadomość, że zlecenie zmieniło status na "w trakcie diagnozy". Od tego momentu nie dostałam żadnej innej informacji odnośnie mojego laptopa. Dnia 24.07 udałam się do punktu obsługi klienta z zapytaniem o status zlecenia, gdzie konsultant udzielił mi odpowiedzi, że sprzęt został odesłany do producenta i nie jest w stanie powiedzieć niczego więcej, zatem mam jeszcze poczekać. Dzisiaj jest 10.08 a nadal nie dostałam żadnej wiadomości. Co więcej, moje maile są bezczelnie ignorowane, a podczas rozmowy z doradcą na czacie zostałam okłamana, że jeszcze tego samego dnia dostanę odpowiedź. To był czwartek 8.08 o godzinie 9. Dzisiaj, 10.08 ponownie byłam w salonie i również nie uzyskałam żadnych informacji. Przypomnę, że zgodnie z zapisami na karcie gwarancyjnej, usunięcie wady powinno nastąpić w terminie 21 dni roboczych od momentu prawidłowego przyjęcia towaru. Do dziś nie zostałam poinformowana o wystąpieniu jakiejkolwiek przeszkody, która uniemożliwiłaby naprawę lub wymianę sprzętu. W przypadku dalszego braku reakcji z będę zmuszona przekazać sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta i podejmę kroki prawne.
|
Nie 11 Sie 2019, 00:03 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 1 post ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 70 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|