|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Igor1995
nowicjusz
Rejestracja: Pią 30 Sie 2019, 11:47 Posty: 2
|
Rękojmia
Witam, dnia 19.07 kupiłem w xkomie laptopa Lenovo 330. 09.08 oddałem go na gwarancję producenta ( padła płyta główna), serwis ja wymienił. Sprzęt odebrałem 23.08 i tego samego dnia zauważyłem, że laptop się strasznie grzeje ( temperatura ponad 90 stopni przy otwartej 1 karcie w przeglądarce). Tym razem oddałem lapka z tytułu rękojmi. Tu moje pytanie, czy są to normalne procedury( w przypadku rękojmi) , że xkom najpierw bada sprzet w swoim serwisie a następnie odsyła go do producenta[? Dodadm, że po Diagnozowanie u siebie w serwisie odesłali sprzęt do serwisu zewnętrznego
|
Pią 30 Sie 2019, 11:56 |
|
|
Blazer
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Pon 03 Kwi 2017, 18:02 Posty: 4429
|
Re: Rękojmia
Moim zdaniem tak. Pamiętaj, że X-kom, to duży sklep i na serwis trafiają laptopy od różnych osób- dobrze, że wewnętrzny serwis weryfikuje wstępnie reklamacje i dopiero gdy jest taka potrzeba wysyła laptopa do producenta.
|
Pią 30 Sie 2019, 20:11 |
|
|
Igor1995
nowicjusz
Rejestracja: Pią 30 Sie 2019, 11:47 Posty: 2
|
Re: Rękojmia
Okej, dziękuję za odpowiedź.
|
Pią 30 Sie 2019, 21:46 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 40 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|