laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Śro 17 Kwi 2024, 01:14



Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
 Opóźnienie klawiatury w laptopie HP 255 G7 notebook 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 29 Paź 2021, 13:14
Posty: 2
Post Opóźnienie klawiatury w laptopie HP 255 G7 notebook
Witam na samym początku pisze że nie znam się za bardzo na wszelkiego rodzaju laptopach.
A więc wszystkie gry programy działają tak jak powinny czyli nie zacinają się przeglądarka chodzi dobrze a gry chodzą dobrze tylko pod jednym względem nie ma lagów jest tyle fps ile było wcześniej a klawiatura działa z opóźnieniem tak to nic innego się nie dzieje tylko to czy macie jakiś pomysł co to może być?
Dodam jeszcze że stało się to w sierpniu i od sierpnia nie ma najmniejszej zmiany. W sierpniu właśnie kiedy sobie grałem postanowiłem przyciszyć sobie grę w ustawieniach i chwilkę pograłem wszystko było ok potem zakończyłem grę i wyłączyłem laptopa. Włączyłem dopiero wieczorem i jak odpalałem jakie kolwiek gry to już było to opóźnienie klawiatury. Patrzyłem czy dzieje sie tak na wewnętrznej i na zewnętrznej czy tylko na jednej z nich ale tak samo jest i na tej klawiaturze i na tej. Więc jeszcze ostatnia rzecz klawiatura działa z opóźnieniem TYLKO W GRACH i rzadko ale czasami też w geforce now (grałem tam sobie czasami) w przeglądarce, notatniku lub przy zmianie nazwy folderu jest wszystko ok.
Mam nadzieje że ktoś zna sposób na rozwiązanie tego problemu ponieważ irytuje mnie to jak się nudzę i chce sobie coś porobić na laptopie to nie mogę już od 2 i pół miesiąca sobie w coś pograć.
Dzięki i Pozdrawiam :D .


Pią 29 Paź 2021, 13:30
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 14 Maj 2014, 16:08
Posty: 8676
Miejscowość: Opole
Post Re: Opóźnienie klawiatury w laptopie HP 255 G7 notebook