|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
ponowna reklamacja- dramat
Autor |
Wiadomość |
magdalenahp
nowicjusz
Rejestracja: Pią 17 Lut 2023, 13:44 Posty: 2
|
ponowna reklamacja- dramat
Reklamacja w xkom to dramat. Zgłosiłam ponownie laptop do reklamacji (za pierwszym razem z tytułu gwarancji, a teraz z tytuły rękojmi). Po 2 tygodniach raczyli odpowiedzieć, że wysyłają sprzęt do naprawy u gwaranta (nawet nie zapytali o zgodę, chciałam wymiany na nowy, nawet inny laptop z moją dopłatą). Teraz laptop znowu ma spędzić 2-3 tygodnie w serwisie, a ja pozostaję już drugi raz na tak długi czas bez sprzętu. Podczas pierwszej naprawy wymieniono mi matrycę oraz płytę główną. Minęło kilka miesięcy i problemy zaczęły się powtarzać, a nawet doszło ich więcej (z dwóch na pierwszej naprawie zrobiło się 7 na drugą naprawę). Sprzęt znowu trafi w to samo miejsce więc ponownie mogę spodziewać się problemów. Przy pierwszej wizycie u nich nie obyło się bez problemów, moja usterka nie występowała regularnie, specjalnie nagrywałam filmik, xkom obiecał, że go dostarczy do serwisu, ale oczywiście tego nie zrobił przez co procedura trwała dwa razy dłużej, komputer o mały włos nie wrócił do mnie nienaprawiony, pomógl jedynie kontakt serwisu i wysłanie filmiku bezpośredino, a od xkomu nawet słowa przepraszam nie usłyszałam. Tym razem też się spodziewam takich problemów ponieważ wiele usterek nie występuje regularnie, nagrań brak bo nie sposób ich uchwycić więc sprzęt będzie ciągle jeździł pomiędzy mną, a serwisem, żeby cudem może trafił na moją usterkę. Nigdy więcej zakupów w xkom. Totalna porażka. Dodam tylko, że kilku moich znajomych zakupiło laptopy w tym samym roku co ja, też były montowane dodatkowo na linii xkom i wszystkie miały problemy i trafiały na reklamacje. Świetnych macie tam specjalistów. A tłumaczenie działu reklamacji? No takie teraz sprzęty robią co ja mogę poradzić. To chyba podsumowuje całą tą firmę. Dodam jeszcze, że sprzęty nie są wysyłane do oficjalnego serwisu w moim przypadku hp. Jest to jakiś podrzędny serwis (teoretycznie autoryzowany), który współpracuje z xkom. Jak widać nieskuteczny.
|
Pią 17 Lut 2023, 14:10 |
|
|
Gajwer
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Śro 14 Maj 2014, 16:08 Posty: 8676 Miejscowość: Opole
|
Re: ponowna reklamacja- dramat
Co to za laptop konkretnie? Niestety tak działa prawo, sklep ma obowiązek rozwiązać wadę laptopa, nie od razu go wymienić. Na przyszłość nie lepiej wysłać bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego producenta?
_________________Masz problem z wyborem laptopa czy komputera (PC)? Napisz do mnieJestem również na Facebook <klik>Zestawienie polecanych laptopów i Ultrabook na 2024 r. >KLIK<Lenovo Y510p i7-4700MQ//8GB DDR3//Lite-on 128GB SSD//NVIDIA GeForce GT 755M//Windows 8.1
|
Nie 19 Lut 2023, 14:28 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: ponowna reklamacja- dramat
Dzień dobry,
przepraszamy za niedogodności. Chcemy bliżej przyjrzeć się tej sprawie, bardzo prosimy o przesłanie numeru reklamacji laptopa.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Wto 21 Lut 2023, 15:33 |
|
|
xkba
nowicjusz
Rejestracja: Pon 13 Mar 2023, 17:24 Posty: 3
|
Re: ponowna reklamacja- dramat
Niestety mam podobny problem. Od prawie 3 tygodni czekam aż moja karta graficzna do mnie wróci. Xkom nie może jej odesłać ponieważ nie otrzymali raportu od serwisu producenta, co jest nie możliwe, ponieważ rozmawiałem z tym serwisem i Pan zapewnił mnie ze raport został odesłany razem z karta graficzna. Pan z serwisu producenta również przedstawił mi ten raport i wiem co było wymienione i jakie testy przeprowadzone. XKom jest na tyle niekompetentny ze nie potrafi chyba obsługiwać się telefonem lub skrzynka mailowa żeby napisać do tego serwisu i poprosić o ponowny raport. Znając Xkom pewnie zgubili go i nie potrafią teraz go znaleźć
Aa dodam ze po kilku mailach wysłanych do xkomu o zwrot MOJEJ karty zostałem zablokowany i nie mam możliwości wysłać do nich maila. Porażka
|
Pon 13 Mar 2023, 18:10 |
|
|
GniewnyNaleśnik
nowicjusz
Rejestracja: Pią 10 Mar 2023, 18:32 Posty: 5
|
Re: ponowna reklamacja- dramat
UOKiK. Nie ma sensu się bawić.
|
Pon 13 Mar 2023, 23:06 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: ponowna reklamacja- dramat
Dzień dobry xkba, Abyśmy mogli się bliżej przyjrzeć Twojej sprawie, bardzo proszę o przesłanie numeru reklamacji (numeru RMA) bez tego nie jestem w stanie pomóc.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Wto 14 Mar 2023, 12:26 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|