laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Sob 27 Kwi 2024, 16:06



Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
 Dell XPS L502X 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 31 Sty 2012, 23:22
Posty: 2
Post Dell XPS L502X
Witam
Nie znalazłem nigdzie odpowiedzi
Mojego L502X mam od czerwca 2011, laptop kupiony w X-KOM wrocław, koło Pasażu Grunwaldzkiego
Od samego początku nie działa mi wyłączanie touchpada klawiszami Fn + F3.
Zapala się czerwona dioda nad touchpadem ale dalej mogę ruszać kursorem .
Wyłączyć się da tylko za pomocą Centrum mobilności w systemie Windows.
Nie jest to wielki problem ale zawsze jakas niedogodność.

Od dłuższego czasu, szczególnie w nocy słysze jak (brzęczy/bzyczy) zasilacz.
Od czasu do czasu dysk lubi głośniej działać .

Wg BatteryBar
Zużycie baterii to 10,5 %


SpeedFan przy przeglądaniu "internetu" pokazuje mi :
GPU : 51C
HD0 : 41C
Temp1 : 58C
Temp2 : 58C
Core0 : 66C
Core1 : 65C

Jakies rady, sugestie ?


Wto 31 Sty 2012, 23:32
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Dell XPS L502X
Powiedz proszę czy są jakieś problemy z notebookiem, zawiesza się czy coś podobnego? Ponieważ podane temperatury są w normie, zużycie baterii też nie jest duże jak na taki okres użytkowania notebooka. Zasilacz może głośniej działać np. z powodu źle uziemionej instalacji elektrycznej. Natomiast dysk twardy zaczyna głośniej pracować w momencie gdy zwiększamy jego zapełnienie na co może pomóc defragmentacja. Co do touchpada to spróbuj zaktualizować sterownik, ewentualnie sprawdź czy jest najnowszy bios na stronie producenta.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Śro 01 Lut 2012, 14:14
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 01 Lut 2012, 14:47
Posty: 1
Post Re: Dell XPS L502X
Dzień dobry,
chcę zapytać, czy ten model http://www.x-kom.pl/p/71400-notebook-la ... 1080p.html
jest dostępny w Łodzi, czy trzeba go zamawiać?


Śro 01 Lut 2012, 14:48
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Dell XPS L502X
Witaj,
na chwilę obecną w oddziale w Łodzi znajdują się dwie wolne sztuki na stanie magazynowym modelu Dell XPS L502x i5-2430M/4GB/500/DVD-RW 1080p. Proponujemy jednak przed przyjazdem skontaktować się telefonicznie z oddziałem ponieważ notebooki mogą w każdej chwili zostać sprzedane.
Zapraszamy.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Śro 01 Lut 2012, 15:44
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 31 Sty 2012, 23:22
Posty: 2
Post Re: Dell XPS L502X
X-KOM.PL napisał(a):
Powiedz proszę czy są jakieś problemy z notebookiem, zawiesza się czy coś podobnego?


Zawiesza się ok 5 sekund po włączeniu opery na ok 10 sekund, później normalnie.
Czasem, ale bardzo rzadko, wyskakuje blue screen. Ostatnio nie mogłem zmienić ustawień Technologia intel My WiFi, bo wyskakiwał blue screen. I tak za każdym razem... Nie pamiętam dokładnie o jakie ustawienia chodziło ale chciałem udostępnić internet na drugiego laptopa.

Cytuj:
Ponieważ podane temperatury są w normie, zużycie baterii też nie jest duże jak na taki okres użytkowania notebooka.

Nie jest też małe biorąc pod uwagę że większość czasu laptop chodzi na zasilaczu ?

Cytuj:
Zasilacz może głośniej działać np. z powodu źle uziemionej instalacji elektrycznej.

Zasilacz działa tak pod każdym gniazdkiem, a był podłączany w różnych miejscach, więc złe uziemienie instalacji raczej nie wchodzi w gre.
Czytałem że ktoś miał tak samo i wymienił zasilacz. Jak wygląda wymiana przy gwarancji NBD ?

Cytuj:
Co do touchpada to spróbuj zaktualizować sterownik, ewentualnie sprawdź czy jest najnowszy bios na stronie producenta

Sterownik jest nowy, chyba że zły pobrałem. Mogę prosić link do odpowiedniego ?
A co z tym biosem robić ? aktualizować ? ....Jak to się robi ? :)


Śro 01 Lut 2012, 17:52
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Dell XPS L502X
Co do Opery to również zauważyliśmy tego typu objawy na własnych komputerach, że zaraz po uruchomieniu potrafi się zawiesić. Zapewne jest to spowodowane dużym rozbudowaniem możliwości przeglądarki. Bule screen podczas zmiany ustawień karty sieciowej może być powodem sterowników bądź złośliwego oprogramowania, które dostało się do komputera. Można spróbować przeinstalować sterownik karty sieciowej bądź przeinstalować cały system operacyjny i jeżeli tego typu objawy będą nadal występować do najprawdopodobniej będzie trzeba skontaktować się z serwisem producenta. Bateria, która nie jest używana również traci swoje właściwości więc jej zużyciem po takim czasie w ogóle bym się nie przejmował. Jeżeli zasilacz nadal działa i prawidłowo ładuje baterię to jego głośniejsza praca nie jest powodem do zgłaszania tego faktu do serwisu, choć można zadzwonić do wsparcia technicznego firmy Dell z pytaniem co może być tego powodem oraz jak wygląda ewentualna realizacja gwarancji na zasilacz. Najnowsze sterowniki dla Twojego modelu możesz znaleźć na stronie producenta podając numer seryjny notebooka tzw. Service Tag. Aktualizacje biosu wykonujemy z poziomu biosu i w wielu przypadkach pomaga ona na pojawiające się problemy z notebookiem, których nie możemy wyeliminować po przez aktualizację sterowników.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 02 Lut 2012, 10:39
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 05 Lut 2012, 16:49
Posty: 1
Post Re: Dell XPS L502X
Witam,
Mam również problem z brzęczącą baterią. Czytając ten temat odniosłem wrażenie że na każde pytanie macie kontrargument. Ale tłumaczenie, że bateria może brzęczeć i to wina gniazdka to pójście po najmniejszej linii oporu. Skoro sprzedajecie te komputery i coś z nimi nie tak to może warto rozwiązać problem. Mi również brzęczy ta bateria. Laptopa mam od tygodnia - zaczęła mi brzęczeć pół godziny temu. Brzęczy we wszystkich gniazdkach. Czytając o problemie trafiłem na Wasze forum, na innych stronach i w serwisach piszą by wymieniać takie zasilacze, bo mogą powodować poważniejsze problemy w konsekwencji dalszego użytkowania. Odsyłanie klienta do producenta to słabe rozwiązanie jak na sklep, który rzekomo słynie z super obsługi. To był mój pierwszy zakup u Was i mam nadzieję, że opinie o Waszym sklepie się potwierdzą i nie będzie to mój zakup ostatni. Proszę o konkretne rozwiązanie. Moim zdaniem powinniście wymienić taki brzęczący zasilacz. Laptopa kupiłem u Was a nie w Dellu i do Was się zgłaszam, jeśli uważacie że Dell powinien się tym zająć to mogę Wam przesłać zasilacz a Wy sami się kontaktujcie z Dellem.
Poniżej przesyłam przykładowy link - akapit o problemach z Dellem (głównymi są podobno te z zasilaczem):
http://wroclaw-serwis-komputerowy.pl/dell
Liczę na szybką odpowiedź.
pozdrawiam,
Kuba


Nie 05 Lut 2012, 17:09
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Dell XPS L502X
@kubadojakuba powiedz proszę czy w Twoim wypadku jest problem z "brzęczącą" baterią czy też zasilaczem. Jeżeli chodzi o kwestię zasilacza kolegi luxury to zasugerowaliśmy kontakt z producentem ponieważ gwarancję na notebooka oferuje producent w trybie Collect and Return. Oczywiście gwarancję można realizować przez naszą firmę lecz powoduje to wydłużenie jej realizacji, dlatego bezpośredni kontakt z producentem jest lepszym i szybszym rozwiązaniem dla Klienta. Wstępnie staramy się rozwiązać problemy Klientów próbując najprostszych sposobów jakie możemy zasugerować podczas rozmowy na forum, aby wyeliminować niepotrzebną wysyłkę produktu na gwarancję co może skończyć się odesłaniem przez serwis z adnotacją nie stwierdzono usterki. Stwierdziłeś, iż notebooka posiadasz od tygodnia więc jeżeli zamówienie zostało złożone przez internet to masz prawo na zwrot bądź wymianę notebooka w przeciągu 10 dni od daty zakupu pod warunkiem, że nie nosi on śladów użytkowania. Prosimy o kontakt z naszym działem pomocy technicznej pod numerem 34-3770030 w celu wyjaśnienia problemu.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pon 06 Lut 2012, 17:16
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 8 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 100 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.