BogdanM12
nowicjusz
Rejestracja: Pon 19 Paź 2015, 14:17 Posty: 2
|
Wydluzajaca sie reklamacja laptopa Asus
Witam,
zakupilem w firmie X-Kom laptopa Asus za niespelna 4600 zl, wiec sprzet powinien byc racej z wyzszej polki. Laptopa zamowilem dokladnie 20 wrzesnia, kurier przywiozl go 23 wrzesnia, juz pierwszego dnia odkrylem martwego piksela na matrycy. Bardzo przykra sprawa przy NOWYM sprzecie i to za taka cene. Trudno, przypadek, pech, zdarza sie. Skontaktowalem sie z firma Asus, ktora stwierdzila, ze martwego piksela (czarnego) nie naprawiaja, przyjmuja jedynie laptopy ze swiecacymi subpikselami (zielony, niebieski, czerowny), zasugerowali reklamacje u sprzedawcy powolujac sie na gwarancje DOA. Zgosilem wiec sprawe do X-Koma, kontaktowalem sie nawet z punktem sprzedazy w jednym z salonow z zapytaniem czy moge przywiezc laptopa na miejsce, pokazac stan sprzetu i usterke, zeby przyspieszyc wymiane na egzemplarz wolny od wad. Zasugerowano mi w salonie zeby poczekac na zgloszenie reklamacyjne w firmie X-Kom standardowa droga i ze wlasnie tak bedzie szybciej. Poczekalem wiec na odpowiedz, dostalem numer RMA zloszenia i zamowilem kuriera na koszt X-Koma wg instrukcji, laptopa serwis X-Kom otrzymal dokladnie 30 wrzesnia (powoluje sie na SMSa, bo kto by to pamietal jeszcze).
No i teraz zaczyna sie okres dlugiego oczekiwania, wbrew zapewnieniom, ze sprzet kupiony do 14 dni jest wymieniany od razu na wolny od wad w trybie przyspieszonym. 6 pazdziernika otrzymalem telefon od X-Koma, ze wyslalem samego laptopa i zasilacz bez ZEWNETRZNEGO dysku HDD. Wersja laptopa jaka zakupilem miala 2 dyski, wewnetrzny SSD i zewnetrzny podpinany na kabel USB. Wyslalem im laptopa bez tego drugiego co oczywiscie uniemozliwilo wymiane laptopa z martwym pikselem. Tego samego dnia wyslalem kuriera na swoj koszt, dysk otrzymano nastpnego dnia (7 pazdziernika). Potem po kolenych telefonach musialem oczekiwac na sprawdzenie stanu dysku HDD, nie wiem co on ma do rzeczy skoro chcialem wymiany laptopa z martywm pikselem, wystarczyloby wyslac mi laptopa bez tego dysku HDD ale coz.
Teraz kolejny czas oczekiwan, kolejny telefon i zapewnienie ze do konca tygodnia (12 - 16 pazdziernika) wysla mi laptopa. Oczywiscie nie wyslano laptopa do tego czasu, do dzisiaj rowniez zero jakiejkolwiek informacji.
Laptopa otrzymali 30 wrzesnia, mamy dzisiaj 19 pazdziernika, laptopa nadal nie widac, zapewne do wymiany potrzebne bedzie jeszcze sprawdzenie podkladki pod myszke, czy nie zostala uszkodzona i czy jej stan nie wplynal na matryce.
Jednego jestem pewny, to byl moj ostatni zakup w firmie X-Kom.
Pozdrawiam
|
BogdanM12
nowicjusz
Rejestracja: Pon 19 Paź 2015, 14:17 Posty: 2
|
Re: Wydluzajaca sie reklamacja laptopa Asus
Byl czarny, a czarnego chyba sie tak nie da naprawic. Poza tym to pytanie jest juz niekatualne skoro laptopa i tak fizycznie nie mam. Kupujac nowy sprzet nie zamierzam go naprawiac, ma byc nowy i sprawny bez masowania i innych czarow.
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Wydluzajaca sie reklamacja laptopa Asus
BogdanM12, przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby odpowiadać na wiadomości na bieżąco, jednak nie zawsze jest to możliwe. Za wszelkie niedogodności tym spowodowane najmocniej przepraszamy. Z informacji jakie uzyskaliśmy z naszego salonu wynika, że Twoje urządzenie zostało wymienione na egzemplarz nowy i wolny od wad. Jesteśmy przekonani, że takie rozwiązanie okazało się dla Ciebie satysfakcjonujące. W przypadku jakichkolwiek pytań oczywiście pozostajemy do Twojej dyspozycji.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|