Re: Telefon w serwisie 2 miesiące.
Pragnę zaznaczyć, że xkom jest tylko sklepem. Gwarantem jest LG. Xkom pełni tutaj rolę pośrednika - to oni wysłali telefon do serwisu lg, który go tak długo trzyma. Proponowałbym zadzwonić do LG i z nimi pogadać, ale szczerze mówiąc, nie liczyłbym na jakiś szybki zwrot akcji. O zwrocie pieniędzy, w tym przypadku decyduje producent. Póki nie stwierdzą całkowitej awarii, nie zwrócą pieniędzy. Numer do lg znajdziesz w tymi linku, klikając w "zgłoś reklamację" i wybierając z listy LG
https://www.x-kom.pl/serwis#zglos-zwrot-lub-wymianeSerwis LG
LG
Infolinia
801 54 54 54
(opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej)
Pn-Pt: 10:00-18:00
(z wyłączeniem dni ustawowo