laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Wto 10 Gru 2019, 21:05



Odpowiedz  [ 1 post ] 
 (Nie)Krótka historia posiadacza tabletu ColorovoCityTab10" 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 16 Paź 2015, 11:33
Posty: 3
Post (Nie)Krótka historia posiadacza tabletu ColorovoCityTab10"
Krótka historia posiadacza tabletu

23/04/2015 zakup tabletu Colorovo CityTab Supreme 10"

Wspaniały sprzęt.

Niestety po kilku tygodniach system zaczął pokazywać błąd połączenia USB.
Podejrzewałem błąd systemu, szukałem sterowników, w końcu poszedłem szukać pomocy w sklepie.
Sympatyczny Pan Sprzedawca przeprowadził diagnostykę i rozpoznał uszkodzenie gniazda micro-USB.
Ciężko mi było rozstawać się ze sprzętem potrzebnym do pracy, ale skoro naprawa miała potrwać 3 do 4 tygodni...
Cierpliwość jest cnotą...

18/08/2015 przekazałem tablet do naprawy gwarancyjnej.

24/08/2015 zlecenie zmieniło status realizacji na Przekazane do serwisu zewnętrznego

i zapadła cisza

po ok. tygodniu zadzwoniła do mnie Miła Pani, informując mnie że serwis stwierdził uszkodzenie mechaniczne gniazda i naprawa będzie płatna - jedyne 165 zł.
Dobrze że nie jestem takim dyletantem żeby uszkodzić gniazdo np. chemicznie...ale cóż robić. Trzeba poćwiczyć wtykanie wtyczki...
Zgadzam się na naprawę.


cisza

po tygodniu wykonuję telefon do serwisu X-COM - tablet jest nadal w naprawie.
Cierpliwość jest cnotą...

Leci wrzesień, piękna jesień...
po tygodniu wykonuję kolejny telefon do serwisu X-COM - Miła Pani mnie rozumie, ale tablet jest nadal w naprawie, w serwisie zewnętrznym.

Wreszcie na początku października JEST SUKCES - tablet został naprawiony i wkrótce będzie do odebrania.

07/10/2015 odbieram tablet w sklepie X-COM wraz z fakturą za naprawę z firmy FIXIT S.A. za
1. naprawa portu USB (hm, sądziłem że uszkodzone gniazdko się wymienia)
2. reinstalacja oprogramowania systemowego (czyli straciłem wszystkie zainstalowane aplikacje i ustawienia)

Po 4 dniach użytkowania system ponownie zaczął pokazywać błąd połączenia USB...

I co, mam zaczynać od początku?

Tak, ponieważ bez działającego gniazda microUSB nie mam jak wprowadzać dokumentów, chyba że żonglując kartą SD.

20/10/2015 w salonie przekazuję tablet do ponownej naprawy tego co zostało podobno naprawione
26/10/2015 zlecenie zmieniło status realizacji na Przekazane do serwisu zewnętrznego

04/11/2015 zlecenie zmieniło status na Do wydania w salonie.
Ale tabletu nie odbieram gdyż...
omyłkowo został wysłany do salonu w innym mieście...
...przepraszamy i zapraszamy ponownie...
Tablet ponownie pojeździł po Polsce...
...i już 10 listopada mogłem go odebrać w salonie. Jak miło.
Nawet dostałem nowy kabelek-przejściówkę :)

Niestety w domu okazało się że co prawda gniazdo microUSB działa...
...ale za to nie działa modem 3G, tablet nie reaguje na kartę SIM

11 listopada jest święto, jak wiadomo. Flagę trzeba wywiesić.

A 12/11/2015 zanieść tablet z powrotem do salonu.
Szczęściem mam blisko.
15/11/2015 tablet jedzie do Centrali.

18/11/2015 zlecenie zmieniło status realizacji na Przekazane do serwisu zewnętrznego...
Deja vu

Jak to było? Cierpliwość jest cnotą...

01/12/2015 odebrałem tablet po naprawie z informacją o naprawie:regeneracja złącza modemu 3g
Ok, świetnie. Ale ponieważ w międzyczasie stałem się posiadaczem telefonu o dużym 5,5" wyświetlaczu, tablet chwilowo nie był mi potrzebny i spoczął w szufladzie.

W marcu wyciągnąłem tablet, żeby przejrzeć kilka większych dokumentów w PDF.
Przy czwartym podłączeniu przejściówki pendriva do gniazda microUSB ujrzałem znajomy komunikat o błędzie połączenia...

15/03/2016 oddaję tablet w salonie X-kom do serwisu.
22/03/2016 odbieram tablet z informacją o naprawie: Wymiana płyty głównej. Reinstalacja oprogramowania systemowego.
Czyli znowu straciłem wszystkie swoje ustawienia :]

Przechodzę ponownie od początku cały proces uruchamiania Win 8, ustawiania opcji itd.
Ok, tablet otwiera dokumenty, odtwarza filmy itp. ale...

TADAMMM!

...przerywa pracę po około 20 minutach. Nieważne czy jestem w trakcie czytania PDFa, oglądania filmu czy pisania maila, CIACH widzę ciemność, a właściwie ciemny ekran. I nie chodzi o funkcję sleep (którą wyłączyłem). Bateria naładowana, ładowarka podłączona, BACH koniec pracy, jakby w pececie wyrwał kabel z gniazdka.
Trzeba włączać, uruchamiać Windows i logować się od początku, oczywiście nic nie zostaje zapamiętane, więc oglądasz/czytasz/piszesz od początku.
Objaw potwierdzony, testowany przez 2 dni.

Święta Wielkanocne minęły. Idę zaraz do salonu X-kom.
Przywitają mnie tam jak starego znajomego... :/


Wto 29 Mar 2016, 15:41
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 1 post ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.