laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Wto 02 Mar 2021, 12:21



Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
 Brak reakcji na reklamacje... NIE POLECAM korzystani z X-KOM 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 06 Maj 2020, 16:07
Posty: 2
Post Brak reakcji na reklamacje... NIE POLECAM korzystani z X-KOM
Więc tak sytuacja napięta jak przysłowiowe "baranie j...." , a mianowicie : Dnia 21 kwietnia Br odesłałem do W/W firmy sprzęt który zakupiony w lutym tez tego roku przestał cudownie działać mianowicie był to Kindle Paperwhite 4 32GB IPX8 special offer czarny.
Idąc od początku mojej ,jakże zero irytującej drogi z tą tez firmą , postanowiłem zagłębić wiedzy na temat, "jak i gdzie" oddać sprzęt na gwarancji. Po wyszukiwaniu wielu stron w oceanie ludzi "mądrych" w internecie, doszedłem do wniosku, ze najlepszym sposobem na pozyskanie wiedzy o sprzęcie, który odmówił posłuszeństwa, a raczej życia, będzie rozmowa telefoniczna w dziale "serwis".
W tym otóż miejscu zaczęły się schody, ale ale to nie zwykłe schodki takie relaksacyjne, na których chętnie stąpamy nagą stopą, jak na plaży w środku lata. Mianowicie szansa dodzwonienia się do serwisu równa sie z szansą ponownego wyginięcia dinozaurów, albo nie to z dinozaurami to lekka przesada, więc szansa jest równa na tyle jak by "niemy powiedział głuchemu, ze ślepy widział jak beznogi przeskakuje przepaść Mordoru"... Tak więc moja frustracja sięgała zenitu, ale ale jednak zstąpił mi przed oblicze smartfona sam anioł, i połączył mnie z żywym człowiekiem po drugiej stronie słuchawki, więc ładnie się przedstawiłem, opowiedziałem daną mi sytuacje, otrzymałem pomocna jak dla mnie informację, ze ten produkt jaki chce zareklamować lub bardziej oddać na gwarancje podlega gwarancji X-Kom-u. Teraz nasuwa się pytanie, czy przez zbyt duży napływ euforycznych uczuć gdzieś nie popełniłem błędu, a więc podczas rozmowy jaką przeprowadziłem z serwisantem, dowiedziałem się, że: "Panie będziesz mieć pan ten sprzęt bachnięty, wystarczy wysłać go do nas, wyślemy panu na maila informację, co , gdzie i jak będziesz się pan tego trzymać to będzie gitara". Jak usłyszałem tak tez uczyniłem, ładnie spakowałem sprzęcicho napisałem co ma, dołączyłem wszystko co było wymagane, a co się później okazało?
Paczka dotarła do serwisu, gdyż taki dostałem mail informacyjny, ale po 25 kwietnia słuch o moim sprzęcie przepadł...
Pisze to wszystko po to, by przestrzec innych użytkowników działu "Gwarancje i Reklamacje" o bardzo długim wręcz katorgicznej drodze oczekiwania na jakikolwiek kontakt z nami szarymi zjadaczami bułek kajzerek z biedronki.
Mogę również podać w tym miejscu, nr statusu zgłoszenia, gdyż mam cichą nadzieje, ze jest na tym forum jakiś Heros lub pół-bóg, który ma kontakt z Bogami X-kom-u z Odynem-X oraz Zeusem-Kom i będzie mi w stanie pomóc w mojej sytuacji. Wiem ze taki szary zjadaczek tych bułek, jestem nie godzien, no ale może coś się da zrobić. podaje mój nr zgłoszenia: RMA/207410/20
Kończąc mój wywód na temat "czy gwarancja się rozpatrzy". Muszę podzielić się jeszcze informacją dla kogo i w jakiej sytuacji dany sprzęt został nabyty...
Nie będzie to historia pełna łez, lecz pragnę poinformować, ze dany czytnik został zakupiony dla żony na walentynki, z czystej miłości serca... wiecie czas pandemii zero wychodzenia, te wszystkie zastrzeżenia. Moja Pani jest osobą bardzo mądrą uwielbia czytać jest w tedy taka szczęśliwa, i tu teraz nasuwa się pytanie do wszystkich z was mających żony swoje wspaniałe, ukochane, idealne i takie mądre. Jak mąż ma przeżyć w takich ciężkich czasach, jeżeli prezent który kupił dla swojej ukochanej nagle zrobił "pufff" i słuch po nim zaginął??
Nie pisze tego bez powodu, proszę to potraktować jak delikatną wiadomość z prośbą o pomoc, zrozumieją to tylko Ci, którzy mają żony, i doskonale wiedzą ,ze prezentów danych się nie odbiera, a zwłaszcza prezentów walentynkowych.
Reasumując Proszę a nawet błagam i zwracam się o pozytywne rozpatrzenie mojego wywodu, oraz z nasuwającym się pytaniem :
Gdzie i kiedy dostanę jaką kol wiek odpowiedz o dalszych poczynaniach gwarancyjnych mojego sławnego już sprzętu, oraz dla przypomnienia wklejam po raz kolejny nr zgłoszenia mianowicie:

RMA/207410/20


dziękuję i do usłyszenia,zobaczenia.


Śro 06 Maj 2020, 17:43
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 6559
Post Re: Brak reakcji na reklamacje... NIE POLECAM korzystani z X
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, przyjrzymy się sprawie i wrócimy z odpowiedzą.

Pozdrawiamy x-kom

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom


Czw 14 Maj 2020, 14:58
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 06 Maj 2020, 16:07
Posty: 2
Post Re: Brak reakcji na reklamacje... NIE POLECAM korzystani z X
Temat można zamknąć sytuacja została opanowana.
Muszę sprostować: mianowicie po napisaniu tego otóż posta, na następny dzień była odpowiedz ze strony bogów X-kom-u, oraz została mi przyznana reklamacja, co za tym idzie już po około tygodniu moja Pani cieszyła się nowym sprzętem, lecz nie chciałem nic pisać dopóki sama nie przetestuje nowego sprzętu, na dzień dzisiejszy sprawa jest jasna oraz klarowna, sprzęt działa więc zadowolenie mej Pani pełne, a co za tym idzie tez i moje. Tak więc mogę z czystym sumieniem oraz wenie twórczej napisać ze jednak bogi X istnieją i dbają o zadowolenie nas wszystkich, więc nie przedłużając uważam temat za zamknięty.
Jeszcze raz dziękuje za wyrozumiałość , oraz szybką reakcję z waszej strony.

P.S
Nie mogę edytować tematu,a żeby go zmienić, użyłem go dla lepszego efektu napisanego mojego felietonu.


Czw 14 Maj 2020, 23:47
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 6559
Post Re: Brak reakcji na reklamacje... NIE POLECAM korzystani z X
Cieszymy się, że jesteś zadowolony z rozwiązania sprawy.

Pozdrawiamy x-kom

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom


Pią 15 Maj 2020, 11:36
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.