|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Shiru Shogun 10" - problem z mikrofonem.
Autor |
Wiadomość |
guit
nowicjusz
Rejestracja: Pon 24 Gru 2012, 13:36 Posty: 5
|
Shiru Shogun 10" - problem z mikrofonem.
Witam, proszę X-KOM.PL o informacje w temacie problemów z mikrofonem przy włączonym WIFI. Przy próbie rozmowy przez Skype, przy nagrywaniu obrazu z włączonym WIFI, słychać trzaski, szumy. Na forum tabletowo.pl ta kwestia była poruszana, X-KOM.PL nawet zadeklarował się, że odpowie, że robi jakieś testy w tym temacie. Proszę w końcu o jakieś informacje. Sprawdźcie, czy ten problem występuje również u Was. Ja mam sprzęt z pierwszej partii (sierpień 2012) z Adroidem 4.0.4. Pozdrawiam, życzę Wesołych Świąt!
Zbyszek
|
Pon 24 Gru 2012, 13:40 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7673
|
Re: Shiru Shogun 10" - problem z mikrofonem.
W chwili obecnej zalecamy aktualizację oprogramowania do androida 4.1. W przypadku gdy usterki nie ustępują w dalszym ciągu, prosimy skontaktować się z działem pomocy technicznej http://retail-service.pl/Gwarancja.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pon 24 Gru 2012, 13:53 |
|
|
guit
nowicjusz
Rejestracja: Pon 24 Gru 2012, 13:36 Posty: 5
|
Re: Shiru Shogun 10" - problem z mikrofonem.
Dzięki za informację. Czy to sprawdzone rozwiązanie? Nie chciałem upgrade'ować oprogramowania ze wzgledu na inne sprawy. Chciałbym mieć pewność, ze usterka zniknie po zmianie softu.
Pozdrawiam, Zbyszek
|
Pon 24 Gru 2012, 14:01 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7673
|
Re: Shiru Shogun 10" - problem z mikrofonem.
Wielu użytkowników raportowało o poprawie działania mikrofonu w nowej aktualizacji. Jeśli problem po aktualizacji będzie występował ponownie, prosimy o kontakt w ostateczności z firmą http://retail-service.pl/Gwarancja. Życzymy Wesołych Świąt.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pon 24 Gru 2012, 14:10 |
|
|
zgf1
użytkownik
Rejestracja: Nie 16 Gru 2012, 12:20 Posty: 198
|
Re: Shiru Shogun 10" - problem z mikrofonem.
Pisza panstwo o aktualizacjach, w przypadku niepowodzenia kontakt z Retail-service. Czy wgranie przez nich softu jest odplatne?
Poza tym na tabletowo byl wpis(x-kom), ze wszystkie shoguny posiadaja roota, jednak nie jest to do konca prawda. Teraz aby poprawic dzwiek musze sam ryzykowac.
|
Pon 24 Gru 2012, 14:37 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7673
|
Re: Shiru Shogun 10" - problem z mikrofonem.
zgf1 napisał(a): Pisza panstwo o aktualizacjach, w przypadku niepowodzenia kontakt z Retail-service. Czy wgranie przez nich softu jest odplatne?
Poza tym na tabletowo byl wpis(x-kom), ze wszystkie shoguny posiadaja roota, jednak nie jest to do konca prawda. Teraz aby poprawic dzwiek musze sam ryzykowac. Aktualnie wszystkie SHIRU Shogun z oprogramowaniem 4.1 posiadają na start uprawnienia ROOT. W przypadku niepowodzenia prosimy o kontakt na pewno pomożemy. W razie problemów służymy pomocą pod adresem mailowym serwis@x-kom.pl. Pozdrawiamy i życzymy wesołych świąt.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pon 24 Gru 2012, 14:41 |
|
|
zgf1
użytkownik
Rejestracja: Nie 16 Gru 2012, 12:20 Posty: 198
|
Re: Shiru Shogun 10" - problem z mikrofonem.
No to jesli cos pojdzie nie tak to w koncu z x-kom mam sie kontaktowac czy z retail-service? Juz sie gubie, bardzo prosze o informacje czy w razie niepowodzenia naprawa tabletu jest odplatna czy jest to wykonywane w ramach gwarancji(bezplatnie). Rowniez zycze wesolych swiat
|
Pon 24 Gru 2012, 14:42 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7673
|
Re: Shiru Shogun 10" - problem z mikrofonem.
Do 10 dni od momentu zakupu, prosimy o kontakt z naszym działem pomocy technicznej. Z kolei po 10 dniach od daty zakupu, prosimy o kontakt z retail-service.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Czw 27 Gru 2012, 11:19 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|