laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Pią 29 Mar 2024, 08:19



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Problem z Shiru Shogun 7 32GB 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 29 Gru 2012, 23:56
Posty: 14
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
proszę w takim razie przeczytać korespondencję mailową w której pisałem, że tablet dotarł do mnie z niedokręconą śrubką, proszę się dokładnie zorientować, a dopiero potem wieszać na mnie psy. To, że tablet nosi jakieś ślady użytkowania jest oczywiste z racji tego, że w końcu od 7 grudnia przez kilka dni był u mnie, co nie oznacza jednak, że do niego zaglądałem. Ludzie ja nawet śrubokręta na taki gwint dziwny nie mam, żeby to odkręcić ... Jestem zirytowany pochopnymi wnioskami, które zostały tutaj przedstawiona na moją niekorzyść. A niestety takie obrzucanie kogoś fałszywymi oskarżeniami jest nieetyczne zwłaszcza, że nie ingerowałem w tablet w żaden fizyczny sposób\.
Co ważne ja nie kupiłem tego, po to, żeby odsyłać cały czas tablet na gwarancję bo było by to bez sensu, chciałem kupić i mieć zabawkę, żeby się nią bawić, a nie użerać się z waszą firmą, czy serwisem, bo nie mogliście tego naprawić. Nie moja wina jak by był dobry to nic bym nie mówił.
Poza tym widzę, że śrubka nie została dokręcona skoro kolejny raz wysyłałem z tym samym problemem, proszę to jakoś ugodowo załatwić, bo to trochę męczące się staje już.


Pią 04 Sty 2013, 16:59
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
W poniedziałek uzyskamy od firmy Retail-Service szczegółowe informację dotyczące zgłoszenia gwarancyjnego.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pią 04 Sty 2013, 17:09
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 29 Gru 2012, 23:56
Posty: 14
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Ok, w takim razie trzeba czekać


Pią 04 Sty 2013, 17:32
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Przesyłka została odebrana dnia 28.12.12r o godzinie 12:49. Zgłoszenie dotyczące odkręconej śrubki zostało wysłane do Retail-Service dnia 29.12.12r o godzinie 11:38.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pon 07 Sty 2013, 10:40
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 29 Gru 2012, 23:56
Posty: 14
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
no zgadza się bo odkręcona była kiedy do mnie przyjechał z serwisu ... kiedy go wysyłałem nie było problemu odkręconej śrubki inaczej bym o tym napisał w reklamacji kiedy wysyłałem po raz pierwszy. Aha i na infolinii też o tym wspomniałem podczas rozmowy . Czy coś wiadomo na temat mojego tabletu ? dziś miały być jakieś informacje


Pon 07 Sty 2013, 13:31
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Po kontakcie z Retail-Service, przykro nam poinformować lecz tablet nosi ślad ingerencji do wnętrza tabletu. Widoczne zdjęcia przedstawiają ślad ingerencji. Gwarancja przez Retail-Service nie zostanie uznana.


Załączniki:
IMG_1644.jpg
IMG_1644.jpg [ 2.04 MiB | Obejrzany 4619 razy ]
IMG_1648.jpg
IMG_1648.jpg [ 255.61 KiB | Obejrzany 4619 razy ]

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
Pon 07 Sty 2013, 14:57
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 29 Gru 2012, 23:56
Posty: 14
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Poinformuję tylko, że po kontakcie z Retail-service gwarancja zostanie jednak przywrócona na ustalonych warunkach.


Pon 07 Sty 2013, 16:31
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Dziękujemy za informację. Prosimy o informację w momencie rozwiązania problemu.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pon 07 Sty 2013, 16:38
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 29 Gru 2012, 23:56
Posty: 14
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Tablet w tym momencie do mnie przyjechał. czekam aż odmarznie włączę i podzielę się spostrzeżeniami czy został naprawiony. Po powierzchownych oględzinach stwierdzam, że śrubka została dokręcona jednak niepokoi mnie druga strona tabletu, gdzie po prawej stronie od mikrofonu widać dziwne wyszczerbienia digitalizera i tylnego panelu. być może pozostałość po montażu. W dolnej części ramki też widać wyszczerbienia oraz szczelinę. Piszę na wszelki wypadek, żeby potem nie było znowu na mnie.


Czw 10 Sty 2013, 12:30
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Retail Service, po uznaniu zgłaszanej usterki, naprawił Pana urządzenie bezpłatnie, pod kątem prawidłowego wgrania systemu android. Obudowa oraz uszczerbki były zamieszczane na zdjęciach w tym temacie, które nie podlegają wymianie serwisowej.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 10 Sty 2013, 12:49
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 29 Gru 2012, 23:56
Posty: 14
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
informuję o takim stanie rzeczy na wypadek, gdybym jeszcze kiedyś miał wysyłać tablet na gwarancję i z powodu tych uszkodzeń miałby być zdiagnozowany jako rozbierany czy coś.


Czw 10 Sty 2013, 16:15
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Stan techniczny został odnotowany w momencie wydania serwisowego.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 10 Sty 2013, 16:21
Profil WWW
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Prosimy o informację czy tablet został już zweryfikowany.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 10 Sty 2013, 17:02
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.