laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Czw 18 Kwi 2024, 07:40



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Problem z Shiru Shogun 7 32GB 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 29 Gru 2012, 23:56
Posty: 14
Post Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Mam taki problem z tym tabletem czy wam też tablet zacina się co jakieś 5 minut ? nie da się na nim normalnie pracować zacina się od takich czynności jak granie w gry po przeglądanie netu na obojętnie jakiej przeglądarce a nawet przy odblokowywaniu ekranu ... Najgorsze jest to, że nie da się z tym nic zrobić trzeba wcisnąć power i przytrzymać . Ktoś się orientuje co może być na rzeczy ?> wysyłałem już tablet na gwarancję, zaktualizowali system do 4.1 i x-kom odpisał, że wszystko działa. Jednak po pierwszych 3 minutach od otworzenia już złapał zawiechę i nie dało się nic zrobić. Najśmieszniejsze jest to, że chcąc ponownie wysłać na gwarancję muszę wysyłać do jakiegoś zewnętrznego serwisu i jeszcze zapłacić za transport . Ja się pytam czy ktoś się tutaj czuje niepoważnie ?


Nie 30 Gru 2012, 00:01
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Naprawy gwarancyjne wykonuje firma http://retail-service.pl/. Jeśli korzysta Pan z karty pamięci, prosimy sprawdzić tablet bez niej. Często występującym powodem "przycinania systemu", jest słabej klasy karta pamięci.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pon 31 Gru 2012, 09:41
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 29 Gru 2012, 23:56
Posty: 14
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Generalnie nie używam karty pamięci bo tablet ma 32GB i system sie nie przycina tylko zawiesza ! zawiesza na amen pomaga tylko przytrzymanie przycisku power i ponowne uruchomienie tabletu. doszedłem do tego, że możliwym problemem może być źle sformatowana pamięć tabletu zaraz zobaczymy czy to prawda .


Pon 31 Gru 2012, 12:26
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Prosimy również sprawdzić urządzenie po przywróceniu ustawień fabrycznych.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pon 31 Gru 2012, 13:03
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 29 Gru 2012, 23:56
Posty: 14
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
tak też właśnie robiłem wielokrotnie, najlepiej gdybym mógł się osobiście skontaktować z osobą, która naprawiała mój tablet czyli Panem (prosimy o nieumieszczanie danych osobowych), jednak dzisiaj Retail service chyba nie pracuje ponieważ nie odpisują na maile ani nie odbierają na serwisie telefonu.

W tej chwili formatuję tablet na typ fat32 klastrem 64kb możliwe, że dysk został źle sformatowany dlatego zawiesza się na losowych sytuacjach a nie w danym konkretnym momencie. zobaczymy, jeżeli nie to będziemy radzić dalej .


Pon 31 Gru 2012, 13:10
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Nie 18 Lis 2012, 21:06
Posty: 80
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
ciekawe czy za pomocą windows to formatujesz.... powodzenia w takim razie....
Android = linux, na pewno będzie super hulał na windowsowskim systemie plików stworzonym z poziomu windows.
Tam w ustawieniach jest opcja formatowania pamięci z poziomu tabka. Raczej to powinno byc zrobione.
Pytanie z innej beczki, usuwasz bezpiecznie tablet? czy na gorąco odpinasz z usb i potem windows ci wyrzuca komunikat ze trzeba naprawic pamiec usb?


Pon 31 Gru 2012, 13:44
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 29 Gru 2012, 23:56
Posty: 14
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
nie no na bezpiecznie nie wyrzuca komunikatów. Dopiero zaczynam się bawić androidem dlatego wszelkie sugestie są bardzo pomocne.:), zaraz się zdenerwuje i wyrzuce tablet przez okno, ciekawe czy ubezpieczenie to obejmuje :P


jak ktoś jest mi w stanie pomóc to serdecznie zapraszam do dyskusji


Pon 31 Gru 2012, 14:01
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 29 Gru 2012, 23:56
Posty: 14
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Ktoś cokolwiek może więcej powiedzieć na ten temat ? czy mieliście też takie problemy ze swoimi tabletami ?


Śro 02 Sty 2013, 20:31
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Poniżej zamieszczamy godziny otwarcia naszego działu pomocy technicznej:

Serwis
serwis@x-kom.pl
tel. 34 377 00 30
Pn - Pt 8:00 - 18:00
Sb 10:00 - 15:00

Na wiadomości mailowe staramy się odpowiadać jak najszybciej, natomiast z uwagi dużej ilości zapytań, czas może nieznacznie wydłużyć się.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 03 Sty 2013, 11:32
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 29 Gru 2012, 23:56
Posty: 14
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Dzwoniłem kilka razy już.... odsyłacie mnie do retail service.


Czw 03 Sty 2013, 12:48
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Po przeanalizowaniu Pana zgłoszenia reklamacyjnego, chcielibyśmy poinformować, iż dostarczone urządzenie miało uszkodzone z winy użytkownika, tzw. brick oprogramowania urządzenia z powodu instalacji nieznanego softu oprogramowania. Nasz dział pomocy technicznej przywrócił mimo to urządzenie do stanu funkcjonalności nieodpłatnie.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 03 Sty 2013, 13:20
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 29 Gru 2012, 23:56
Posty: 14
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
chodzi o dzień dzisiejszy, czy poprzednią reklamację ?


Czw 03 Sty 2013, 13:50
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Chodzi tutaj o pierwszą reklamację składaną bezpośrednio do naszego działu pomocy technicznej X-KOM.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 03 Sty 2013, 16:31
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 29 Gru 2012, 23:56
Posty: 14
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
ciekawe jak to możliwe skoro jestem totalnym laikiem w dziedzinie androida i niby jak miałem coś zepsuć ? instalowałem aplikacje tylko z marketu więc nie widzę problemu nie było żadnej mojej winy ....


Czw 03 Sty 2013, 19:45
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Problem z Shiru Shogun 7 32GB
Po kontakcie z Retail-Service, do ostatniej reklamacji otrzymaliśmy dokumentację, na której widać ingerencję użytkownika w urządzenie. Urządzenie na krawędzi nosi ślady ingerencji do wnętrza tabletu. Odkręcona jest również śrubka mocująca korpus urządzenia. Widoczne jest również ukruszenie warstwy dotykowej (digitizer) nad gniazdem jack 3.5mm.


Załączniki:
IMG_1646.jpg
IMG_1646.jpg [ 3 MiB | Obejrzany 6960 razy ]
IMG_1648.jpg
IMG_1648.jpg [ 255.61 KiB | Obejrzany 6960 razy ]
IMG_1647.jpg
IMG_1647.jpg [ 650.6 KiB | Obejrzany 6960 razy ]

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
Pią 04 Sty 2013, 15:28
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.