laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Sob 20 Kwi 2024, 03:42



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8 posty(ów) ] 
 Ainol fire naprawa gwarancyjna, przygody jak w telenoweli cd 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 20 Gru 2012, 22:03
Posty: 22
Post Ainol fire naprawa gwarancyjna, przygody jak w telenoweli cd
W skrócie:
10.12.2012 Zakup tabletu w firmie x-kom
12.12.2012 Wymiana sprzętu na drugi egzemplarz z powodu błędu w oprogramowaniu.
Tablet działał jakieś 8 dni po czym ekran przestał reagować.
02.01.2013 Wysyłka tabletu do serwisu na własny koszt.
09.01.2013 Otrzymanie tabletu bez wcześniejszej informacji od serwisu o jego wysyłce.
Link do poprzedniego tematu:
viewtopic.php?f=47&t=4120

Część właściwa:
Otrzymałem wielką kulę z folii w której znajdował się tablet w pudełku w którym go kupiłem. Diagnoza „Naprawiono działanie panelu dotykowego odpowiednim plikiem z łatką.”
(Rozumiem że serwis nie mógł wywnioskować tej usterki po formularzu który odesłałem i po prostu zalecić mi profilaktyczne wgranie łatki?)

1. Po rozpakowaniu i oględzinach okazało się że widoczne jest wgniecenie tylnej obudowy może nie jest wielkie, ale mnie przeszkadza i wiem że zostało zrobione w serwisie.
https://www.dropbox.com/s/k6byx6lucr811 ... ecenie.JPG
https://www.dropbox.com/s/3oj5u99u6emdb ... cenie2.JPG

2. Podświetlenie ekranu jest b. słabe, praktycznie nie wiele widać mimo ustawionej jasności do 100%. Tutaj porównanie z telefonem, jestem pewien że nie świeci nawet w połowie tak jak przed wysyłką do serwisu.
https://www.dropbox.com/s/ms86bp6z10r5o ... %C4%87.JPG

3. Brak jest języka polskiego, który wgrany był przed wysyłką.

4. Z prawej strony ekranu widoczne jest prześwietlenie diodą szczególnie widoczne na ciemnym tle prawdę mówiąc nie jestem pewien jak było przed wysyłką tabletu do serwisu. Widać byłoby lepiej gdyby ekran świecił tak jak przed awarią.
https://www.dropbox.com/s/rff67dy8npcda38/Dioda.JPG

Dzwoniłem do serwisu gdzie poinformowano mnie że wgniecenie nie mogło mieć miejsca w serwisie, język jest! (choć go nie widzę), a na przyciemniony wyświetlacz może wysłać kolejny formularz i będę mógł znów na własny koszt odesłać tablet do naprawy.
Co mam w takim wypadku zrobić? Tablet kupiłem po to aby go używać, nie mam zamiaru po raz 2 wysyłać go do serwisu na własny koszt tylko dlatego że ktoś w serwisie go uszkodził!.

Podsumowanie:
Tablet po wymianie i serwisie ciągle nie działa,
Nie ukrywam że jeśli na tym forum nie uzyskam satysfakcjonujących porad postaram się przestrzec jak największą liczbę potencjalnych użytkowników przed zakupem i znalezieniem się w podobnych okolicznościach.


Śro 09 Sty 2013, 18:31
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Ainol fire naprawa gwarancyjna, przygody jak w telenowel
Po kontakcie z Retail Service, otrzymaliśmy informację iż została zaproponowana ponowna procedura reklamacji. Gwarantem jest firma Retail Service, na podjęte decyzje firma X-KOM nie ma żadnego wpływu.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 10 Sty 2013, 11:25
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 20 Gru 2012, 22:03
Posty: 22
Post Re: Ainol fire naprawa gwarancyjna, przygody jak w telenowel
No jasne że została bo nic nie działa jak powinno, tylko z czyjej winy nie działa?
Dlaczego ponownie mam za to płacić?, skoro kupiłem u was urządzenie domagam się abyście zrobili wszystko abym miał je sprawne w najszybszym możliwym czasie bez ponoszenie kosztów.

Dlaczego nie mogę zanieść urządzenia do sklepu pośredniczącego w sprzedaży, z tego co wiem mają Państwo obowiązek je przyjąć.
Fragment ze str. federacji konsumentów:

"Co zrobić z wadliwym produktem?
Złożyć reklamację u sprzedawcy – to on zawsze odpowiada za towar, który wydał konsumentowi. Gdy do produktu został dołączony ważny dokument gwarancyjny, dokonujemy wyboru – możemy zgłosić reklamację sprzedawcy albo gwarantowi, w zależności od tego, co uznamy za korzystniejsze dla siebie i wygodniejsze (np. serwis jest daleko, a sklep blisko). Sprzedawca nie może narzucać konsumentowi, by zaniósł towar do serwisu, skoro otrzymał gwarancję, jeśli konsument właśnie jemu chce złożyć reklamację."

Ps. nie działa także aplikacja aparatu.


Czw 10 Sty 2013, 11:54
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Ainol fire naprawa gwarancyjna, przygody jak w telenowel
Jeśli Klient chciałby zareklamować z tytułu gwarancji, to powinien zgłosić się bezpośrednio do gwaranta, którym jest w tym wypadku firma Retail Service. Klient w firmie X-KOM może reklamować urządzenie z tytułu niezgodności towaru z umową, na koszt sprzedawcy, w miejscu zakupu towaru - tej formy reklamacji firma X-KOM nikomu nie odmówi. Sprzęt zostanie sprawdzony pod względem niezgodności towaru z umową, a odpowiedź zostanie wysłana w terminie ustawowym do 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do firmy X-KOM. Jeśli sprzęt został zakupiony poprzez sklep internetowy, prosimy o wypełnienie formularza na stronie http://www.x-kom.pl/serwis, co usprawni i przyspieszy całą sprawę, klient dostanie informacje jak wysłać na koszt firmy X-KOM. W formularzu należy dopisać "niezgodność towaru z umową".

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 10 Sty 2013, 12:47
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 20 Gru 2012, 22:03
Posty: 22
Post Re: Ainol fire naprawa gwarancyjna, przygody jak w telenowel
Co Państwo rozumieją poprzez niezgodność towaru po naprawie gwarancyjnej?
Czy może to być uszkodzenie fizyczne w serwisie gwarancyjnym,
czy może ciemny wyświetlacz po naprawie gwarancyjnej a może brak j. polskiego lub nierównomierne podświetlenie?
Na co mam się powoływać żeby to wszystko zostało naprawione poprzez reklamację i żeby Państwo nie naliczyli mi jeszcze kosztów nie uzasadnionej reklamacji.?


Czw 10 Sty 2013, 14:10
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Ainol fire naprawa gwarancyjna, przygody jak w telenowel
Niezgodność towaru z umową nie ma nic wspólnego z gwarancją, jest od niej kompletnie niezależna. Klient może wpisać do niezgodności towaru każdą swoją uwagę - firma X-KOM rozpatrzy uwagi zgodnie z prawem. Na pewno nie obciążymy kosztami klienta, ponieważ prawo na to nie pozwala - nawet gdy niezgodność towaru z umową byłaby nieuzasadniona, to przesyłkę w obie strony pokrywa firma X-KOM. Z góry nie napiszemy jak rozpatrzymy zgłoszoną niezgodność towaru z umową, ponieważ musimy otrzymać roszczenia i sprzęt, by to móc rozpatrzyć zgłoszenie.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 10 Sty 2013, 15:23
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 20 Gru 2012, 22:03
Posty: 22
Post Re: Ainol fire naprawa gwarancyjna, przygody jak w telenowel
"Na pewno nie obciążymy kosztami klienta, ponieważ prawo na to nie pozwala - nawet gdy niezgodność towaru z umową byłaby nieuzasadniona, to przesyłkę w obie strony pokrywa firma X-KOM."

Zasugerowałem się informacją na stronie gdzie napisane jest:

"Nieuzasadniona reklamacja (sprzęt sprawny, usterka nie potwierdza się) może wiązać się z poniesieniem przez klienta stosownych opłat za transport oraz diagnostykę."

Podsumujmy, mogę składać reklamacje na powyższe usterki w sprzęcie i Państwo z pewnością nie obarczą mnie kosztami nieuzasadnionej reklamacji i mam szanse na pozytywne jej rozpatrzenie, zgadza się?


Czw 10 Sty 2013, 16:02
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Ainol fire naprawa gwarancyjna, przygody jak w telenowel
Tylko w przypadku reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową, koszty przesyłki ponosi firma X-KOM.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 10 Sty 2013, 16:12
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 8 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 33 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.