Problem z Ainol Novo 7 mars
Witam.
W polowie grudnia kupilam u Państwa przez allegro Ainol Novo 7 Mars za 333 zł + kurier , Wszystko bylo okej gdy po 2 tyg NAGLE po graniu w gre ktora sciagnelam ze sklepu Google Play ktorego ikonka byla zreszta od samego poczatku w tablecie PRZESTAŁ DZIAŁAC i tak juz od prawie miesiaca ! nie reaguje na ładowanie ani NA NIC , zupelnie jakby się zepsuł na amen , a absolutnie nie doszlo do zadnego uszkodzenia mechanicznego, na dodatek nie dostalam zadnego dokumentu od kuriera oprócz tableta , a w opakowaniu jest karta gwarancyjna niewypelniona , bez pieczątki ani bez zadnego dowodu iż był zakupiony u Państwa w sklepie! co podobno jest warunkiem koniecznym do reklamacji, dowodem jest tylko ZAKUP na allegro i potwierdzenie wyslania do mnie kuriera na meila, więc mam pytanie czy mają Państwo takie dokumenty np w archiwum wraz z moim nr dokumentu gdybym podała imię i nazwisko i date zakupu w sklepie X- KOM na Allegro?
ps Na początku jak przestał działać , co jakiś czas włączał sie do momentu wyswietlenia loga AINOL,a od jakiegos czasu juz kompletnie nic.
Chcialabym aby został naprawiony bo szczerze dobrze mi się z niego korzystalo
i smutny jest fakt ze nacieszyłam się nim tylko 2 tyg.
Z góry dziękuję za odpowiedź