Autor |
Wiadomość |
Szyszkowa
nowicjusz
Rejestracja: Śro 09 Sty 2013, 09:54 Posty: 9
|
Shiru Samurai 10- problemy
Witam W grudniu kupiłem tablet Shiru Samurai 10. Problem polega na tym, że urządzenie wiesza się kilka razy dziennie. Najczęściej występującym efektem jest zamrożenie ekranu z charaktersytycznym "cieniem" wyświetlanego tekstu: Tablet był w serwisie, gdzie podniesiono mu wersję Androida na 4.1.1- niestety efekty dalej występują. Aktualnie jestem w trakcie korespondencji z RetailService (gwarantem)- ale może ktoś ma sugestie, co może być przyczyną takiego zachowania ?
|
Śro 09 Sty 2013, 10:06 |
|
|
Russski
nowicjusz
Rejestracja: Czw 20 Gru 2012, 22:03 Posty: 22
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Do tego ekranu potrzebne są okulary 3D, to pewnie jakiś nowy rewolucyjny rom Oddaj tablet do naprawy i niech kombinują skoro zmiana romu nie pomogła to Ty nic nie zdziałasz.
|
Śro 09 Sty 2013, 11:15 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7697
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Czy z urządzeniem jest używana karta pamięci?
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Śro 09 Sty 2013, 12:51 |
|
|
Szyszkowa
nowicjusz
Rejestracja: Śro 09 Sty 2013, 09:54 Posty: 9
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Nie, nie używam karty.
|
Śro 09 Sty 2013, 15:46 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7697
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Warto również sprawdzić urządzenie po przywróceniu ustawień fabrycznych. Jeśli problem będzie występował w dalszym ciągu, prosimy o kontakt z Retail Service.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Śro 09 Sty 2013, 16:38 |
|
|
Szyszkowa
nowicjusz
Rejestracja: Śro 09 Sty 2013, 09:54 Posty: 9
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Po przywróceniu ustawień fabrycznych nie ma poprawy. Kiedy wrócił z RetailService zaraz po uruchomieniu wszedłem w ustawienia sieci (była to dosłownie pierwsza czynność, którą wykonałem). Efekt: jak poniżej-
|
Śro 09 Sty 2013, 16:54 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7697
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Przykro nam poinformować w takim przypadku prosimy o kontakt z Retail Service.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Śro 09 Sty 2013, 16:57 |
|
|
Szyszkowa
nowicjusz
Rejestracja: Śro 09 Sty 2013, 09:54 Posty: 9
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Tablet w poniedziałek (14.01) wysłałem do serwisu. Na chwilę obecną RetailService nie odpisuje na maile z pytaniem czy sprzęt doszedł i jakie są prognozy względem usunięcia usterek. Czekam...
|
Sob 19 Sty 2013, 19:08 |
|
|
Szyszkowa
nowicjusz
Rejestracja: Śro 09 Sty 2013, 09:54 Posty: 9
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Szkoda słów... Tablet wysłany do serwisu kurierem 14.01. Fakt, że na naprawę jest 14 dni, ale zwykła przyzwoitość wymaga, żeby na prośbę o potwierdzenie dotarcia sprzętu odpowiedzieć... Tymczasem maile z prośbą o potwierdzenie dotarcia i ewentualne info odnośnie prognozy w zakresie naprawy wysyłałem do RetailService: przed chwilą, czyli 22 stycznia Na żaden mail nie doczekałem się jakiejkolwiek odpowiedzi....
|
Wto 22 Sty 2013, 15:12 |
|
|
Szyszkowa
nowicjusz
Rejestracja: Śro 09 Sty 2013, 09:54 Posty: 9
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Sprawozdania z obsługi serwisowej ciąg dalszy.... Dostałem przed chwilą odpowiedź z RetailService, cytuję: "Witam, Nie mamy takiej przesyłki."Tymczasem strona www pokazuje: Przekazałem Retail skan potwierdzenia nadania, ponownie czekam na odpowiedź....
|
Wto 22 Sty 2013, 16:46 |
|
|
Gravis
nowicjusz
Rejestracja: Sob 12 Sty 2013, 01:41 Posty: 15
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Heh to są jaja co się dzieje.
Kapitał zakładowy 5tyś złotych. Pewnie 5 studentów po tysiaku i serwis rozwalony po całej polsce... stąd przesyłanie od ajnasza do kajfasza i pozniej wychodzi 175zł w przypadku naprawy gwarancyjnej, albo przesyłka ginie..
|
Wto 22 Sty 2013, 17:02 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7697
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
W razie pytań, wątpliwości lub problemów prosimy o kontakt z infolinią Retail Service pod numerem telefonu +22 213 10 82.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Wto 22 Sty 2013, 17:24 |
|
|
Raissa
nowicjusz
Rejestracja: Nie 06 Sty 2013, 19:56 Posty: 2
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
X-KOM.PL napisał(a): W razie pytań, wątpliwości lub problemów prosimy o kontakt z infolinią Retail Service pod numerem telefonu +22 213 10 82. Przy okazji, kiedy obiecywana instrukcja ujrzy światło dzienne? Czekam już dwa tygodnie...
|
Wto 22 Sty 2013, 18:33 |
|
|
Szyszkowa
nowicjusz
Rejestracja: Śro 09 Sty 2013, 09:54 Posty: 9
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Jest nowa informacja:
Witam serdecznie,
W dniu dzisiejszym Państwa reklamacja zostanie rozpatrzona przez technika naszego centrum serwisowego. W związku z wadą fabryczna urządzenia, płyta główna uległa uszkodzeniu. Do godziny 16 zostaną Państwo poinformowani o statusie naprawy.
Przepraszamy za niedogodności.
|
Śro 23 Sty 2013, 11:55 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7697
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Dziękujemy za informację. Jeśli uzyska Pan nowe informację, prosimy o nich napisać.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Śro 23 Sty 2013, 13:32 |
|
|