|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Gwarancja tabletu kupionego 23.10.2012, co z baterią?????
Autor |
Wiadomość |
KaMiKaDzE
początkujący użytkownik
Rejestracja: Wto 30 Paź 2012, 12:35 Posty: 90
|
Gwarancja tabletu kupionego 23.10.2012, co z baterią?????
Proszę o odpowiedź sklepu i gwaranta, jak to jest z baterią??? Tablet zakupiony na warunkach z dnia 23.10.2012 r., w karcie gwarancyjnej jest napisane, gwarancja 12 miesięcy na cały tablet, (bateria jest jego integralną częścią), o to mój problem: Problem dotyczy baterii. Według gwarancji bateria objęta jest 12 miesięczną gwarancją. Był robiony reset statusu baterii , wipe baterii i twardy reset, niestety nic nie pomogło. Tablet wyłącza się przy różnym wskazaniu baterii, raz jak jest 70 %, innym razem przy 40 %. Od pewnego czasu bateria nie schodzi poniżej 15 %. Jak tablet wyłączy się przy 50 % to jak go włączę bateria już wsakzuje raz 22 % innym razem 15%. Jak bateria jest intensywnie używana i schodzi np ze 100 % do 40% i zablokuje tablet to po kilku (kilkunastu minutach) "bateria sama się ładuje" i wskazuje 70 %. Tablet przy wygaszonym ekranie z np 15% do 95% nieraz 99% ładuje się w ok 45 minut, a od 95% bądź 99% do 100% w ok 4 godziny. Do tego, jeśli ekran podczas ładowania jest niewygaszany to bateria ładuje się bardzo długo, ok 6 godzin, natomiast przy wygaszonym dzieje się jak wyżej. Ładowarka sprawna, tablet sprawdzany na innej również sprawnej ładowarce do shoguna 7, która inny tablet ładuje prawidłowo. Ponadto przy wyłączonym wiFi i włączonym zapętlonym filmie o rozdzielczości 480p i ekranie przyciemnionym do minimum bateria wytrzymuje ok 100 minut. Powyższe problemy występuję jednocześnie. Posiadam również screenshoty statutu zużycia baterii, na których doskonale widać "samoładowanie" i wyłączanie. Dodam, że dzieje się to również na oprogramowaniu JB od shiru. Do tego występuje problem z ekranem. Jeśli w dłuższym czasie ekran jest podświetlony i nie ruszany i wskazuje cały czas ten sam układ ekranu, to po przesunięciu na inny ekran, na ekranie pozostaje "duch" poprzedniego ekranu. Jest to szczególnie widoczne gdy z włączonego dłużej głównego ekranu przełączy się na jakiś ekran z szarym tłem, w tedy wyraźnie widać "duch", odbicie poprzedniego ekranu. Tablet używany na minimalnej jasności, cały czas noszony w dedykowanym, zamykanym etui ochronnym z dedykowaną folią ochronną ekranu. Dodam, że w dniu zakupu warunki gwarancji różniły się od tych obecnych i nie było mowy o krótszym okresie gwarancyjnym na baterię. Więc proszę o odpowiedź co do gwarancji baterii w moim przypadku.
|
Wto 07 Maj 2013, 21:36 |
|
|
KaMiKaDzE
początkujący użytkownik
Rejestracja: Wto 30 Paź 2012, 12:35 Posty: 90
|
Re: Gwarancja tabletu kupionego 23.10.2012, co z baterią????
Czekam na odpowiedź na zadane powyżej pytanie. Dodatkowo prosiłbym o wyjaśnienie przez retail-service, co ma oznaczać zamieszczona klauzula przy wysyłaniu zgłoszenia po przez formularz zamieszczony na stronie: "Akceptuję warunki gwarancji firmy Retail-Service*. * jest to równoznaczne z rezygnacją z warunków gwarancji jakiej udziela sprzedawca sprzętu."
|
Śro 08 Maj 2013, 10:36 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7677
|
Re: Gwarancja tabletu kupionego 23.10.2012, co z baterią????
Jeśli urządzenie zostało zakupione w salonie stacjonarnym X-KOM, prosimy o zgłoszenie się tam (w celu złożenia reklamacji) wraz z tabletem, akcesoriami oraz dowodem zakupu. W przypadku zakupu przez Internet, prosimy o wypełnienie formularza dostępnego na stronie http://x-kom.pl/serwis i odesłanie kompletu (j.w.) wraz z nadanym numerem RMA. P.S.: Jakiego dokładnie modelu dotyczy problem?
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Śro 08 Maj 2013, 13:42 |
|
|
KaMiKaDzE
początkujący użytkownik
Rejestracja: Wto 30 Paź 2012, 12:35 Posty: 90
|
Re: Gwarancja tabletu kupionego 23.10.2012, co z baterią????
SHIRU SHOGUN 7 32GB, bardzo dziękuję za odpowiedź. Mam pytanie co do "Klient w powyższym zgłoszeniu powinien określić tryb reklamacji, z jakiego chciałby korzystać." czyli?
|
Śro 08 Maj 2013, 13:52 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7677
|
Re: Gwarancja tabletu kupionego 23.10.2012, co z baterią????
Należy wskazać, czy sprzęt zostaje zgłoszony do naprawy bądź wymiany w ramach gwarancji, czy np. niezgodności towaru z umową.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Śro 08 Maj 2013, 14:02 |
|
|
KaMiKaDzE
początkujący użytkownik
Rejestracja: Wto 30 Paź 2012, 12:35 Posty: 90
|
Re: Gwarancja tabletu kupionego 23.10.2012, co z baterią????
W obecnej chwili posiadam wgrany custom rom od cube, czy muszę wgrywać, ten niezbyt dopracowany "pseudo" rom od shiru?
|
Śro 08 Maj 2013, 14:06 |
|
|
retail-service
początkujący użytkownik
Rejestracja: Wto 16 Kwi 2013, 16:38 Posty: 74
|
Re: Gwarancja tabletu kupionego 23.10.2012, co z baterią????
KaMiKaDzE napisał(a): W obecnej chwili posiadam wgrany custom rom od cube, czy muszę wgrywać, ten niezbyt dopracowany "pseudo" rom od shiru? Prosimy Cię o kontakt poprzez prywatną wiadomość, postaramy się pomóc w tej kwestii.
_________________
|
Śro 08 Maj 2013, 20:34 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|