laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Sob 27 Kwi 2024, 04:23



Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
 Shiru Emperor 10 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 17 Lut 2015, 12:34
Posty: 7
Post Shiru Emperor 10
Witam,
chciałbym przedstawić mój problem. Mianowicie rok temu na gwiazdkę postanowiłem kupić bratu tablet. Padło na tablet Shiru Emperor 10. Przed zakupem wypytałem dokładnie sprzedawce, ponieważ przeczytałem o kilku problemach związanych z tym tabletem. Sprzedawca poinformował mnie, żebym nie obawiał się awarii sprzętu, ponieważ gdy będą jakiekolwiek problemy z tabletem będzie on wymieniony na nowy. Od samego początku urządzenie miało problem z Internetem(gubiło zasięg WIFI). Na reklamację wysłałem go dopiero w czerwcu, przez brak czasu, przez cały ten czas tablet był praktycznie nie używane, bo po co komu urządzenie mobilne które gubi Internet. Po kilku tygodniowym pobycie w serwisie wykonano Format i re-partycjonowanie pamięci urządzenia, zainstalowano najnowszą wersję Androida. Tablet długo nie podziałał, ponieważ padła w nim ładowarka. Oczywiście gwarancja na urządzenie nie obejmuje ładowarki, więc po odesłaniu kolejny raz tabletu do serwisu(przyjęcie 24.09.2014, naprawa w serwisie 6.10.2014) wymieniono ją odpłatnie. Kolejne problemy zaczęły pojawiać się jakoś w listopadzie. W tablecie zaczął trzeszczeć głośnik i dotyk przestał prawidłowo pracować. Kolejna reklamacja, odesłanie do serwisu(przyjęcie 02.12.2014, naprawa w serwisie 05.01.2015) w którym wykonano kolejny raz re-partycjonowanie pamięci NAND, instalacje systemu operacyjnego Android, wymieniona głośnik systemowy.

Niestety pojawił się kolejny raz problem z internetem, lecz niestety roczna gwarancja się skończyła(z czego bite 3 miesiące tablet był wysyłany do serwisu, albo był w nim naprawiany). Tablet mimo zapewnień, nie został ani razu wymieniony, mimo, że ubiegałem się o to przy każdej reklamacji. Teraz po roku mam bubel, którego praktycznie nie mogę używać, z resztą można łatwo zauważyć, że urządzenie jest bublem ponieważ X-KOM szybko wycofał się ze sprzedaży tabletów firmy Shiru. Czy istnieje możliwość pomocy w takiej sytuacji?


Wto 17 Lut 2015, 13:00
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 17:35
Posty: 7785
Post Re: Shiru Emperor 10
Gwarancja chyba o czas pobytu w serwisie powinna być przedłużona

_________________
Zestawienie polecanych laptopów i ultrabooków ✅
Nie wiesz która seria jest najlepsza, który model jest najnowszy? Napisz na mój e-mail :thumright:
GG:47751279


Wto 17 Lut 2015, 13:05
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 17 Lut 2015, 12:34
Posty: 7
Post Re: Shiru Emperor 10
Pan w salonie X-KOM powiedział mi, że takie przedłużenie gwarancji to tylko dobra wola serwisu.


Wto 17 Lut 2015, 13:11
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 17:35
Posty: 7785
Post Re: Shiru Emperor 10
http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/

_________________
Zestawienie polecanych laptopów i ultrabooków ✅
Nie wiesz która seria jest najlepsza, który model jest najnowszy? Napisz na mój e-mail :thumright:
GG:47751279


Wto 17 Lut 2015, 13:15
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 17 Lut 2015, 12:34
Posty: 7
Post Re: Shiru Emperor 10
Czyli w salonie zostałem po prostu wprowadzony w błąd. Faktycznie na tej stronie można wyczytać coś takiego:
"Jeżeli gwarant wymienił wadliwy produkt na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy. W przypadku wymiany pojedynczej części należącej do reklamowanego towaru czas gwarancji biegnie od nowa w odniesieniu do tej części – np. wymiana karty graficznej w komputerze.

W innych przypadkach – np. reklamacja w zakresie wymiany lub naprawy nie została uznana przez gwaranta albo naprawa nie była istotna bądź konsument żądał od gwaranta działań innych niż wymiana i naprawa – okres trwania gwarancji wydłuża się o czas, przez który konsument nie mógł korzystać z towaru w związku ze złożoną reklamacją."

Przez tą informację w sklepie byłem pewny, że tablet stracił już gwarancję, dlatego napisałem ten post. Chciałbym jednak uzyskać jakieś potwierdzenie ze strony X-KOM czy są w stanie zrobić coś z tym tabletem. Z miłą chęcią dopłaciłbym do czegoś firmowego, nigdy więcej nie dam się namówić. Może parametry tego tabletu są świetne, ale nijak można je wykorzystać.


Wto 17 Lut 2015, 13:25
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 17:35
Posty: 7785
Post Re: Shiru Emperor 10
Zgłaszaj się do producenta

_________________
Zestawienie polecanych laptopów i ultrabooków ✅
Nie wiesz która seria jest najlepsza, który model jest najnowszy? Napisz na mój e-mail :thumright:
GG:47751279


Wto 17 Lut 2015, 13:30
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 17 Lut 2015, 12:34
Posty: 7
Post Re: Shiru Emperor 10
Wolałbym jednak załatwić sprawę z X-KOMem, ponieważ wyczytałem dużo negatywnych opinii o firmie Retail Service która jest dystrybutorem urządzenia.


Wto 17 Lut 2015, 14:25
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 17:35
Posty: 7785
Post Re: Shiru Emperor 10
http://www.x-kom.pl/kontakt

_________________
Zestawienie polecanych laptopów i ultrabooków ✅
Nie wiesz która seria jest najlepsza, który model jest najnowszy? Napisz na mój e-mail :thumright:
GG:47751279


Wto 17 Lut 2015, 14:31
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 17 Lut 2015, 12:34
Posty: 7
Post Re: Shiru Emperor 10
X-KOM poinformowało mnie, że sprawa musi być załatwiona przez Retail Service, napisałem do nich wiadomość, czekam na odpowiedź.


Wto 17 Lut 2015, 19:49
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 17 Lut 2015, 12:34
Posty: 7
Post Re: Shiru Emperor 10
Czy do Retail Service istnieje jakiś inny kontakt niż e-mail?


Wto 24 Lut 2015, 10:20
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 30 Kwi 2013, 21:13
Posty: 13
Post Re: Shiru Emperor 10
z tego co się orientuje to gwarancja to jest tylko dobra wola producenta lub przedstawiciela a nie obowiązek. Proponuje ci skorzystać z rękojmi a masz na to dwa lata od zakupu i roszczenia z rękojmi składasz u sprzedawcy.


Śro 25 Lut 2015, 12:36
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 17 Lut 2015, 12:34
Posty: 7
Post Re: Shiru Emperor 10
Na stronie Praw konsumenta która podał FxJ pisze, że gwarancja przedłuża się w taki sposób. Podałem także odpowiedni cytat w poście wcześniej.
Jesteś pewny co do tej rękojmi?


Śro 25 Lut 2015, 14:24
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 30 Kwi 2013, 21:13
Posty: 13
Post Re: Shiru Emperor 10
Na 100 % tak jest. Gwarancja nieobowiązkowa a rękojmia jest ustawowa i odpowiada za to sprzedawca. Zadzwoń do uokik to ci wytłumaczą.


Śro 25 Lut 2015, 19:14
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 13 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 60 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.