|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
metju29
nowicjusz
Rejestracja: Wto 17 Lut 2015, 12:34 Posty: 7
|
Shiru Emperor 10
Witam, chciałbym przedstawić mój problem. Mianowicie rok temu na gwiazdkę postanowiłem kupić bratu tablet. Padło na tablet Shiru Emperor 10. Przed zakupem wypytałem dokładnie sprzedawce, ponieważ przeczytałem o kilku problemach związanych z tym tabletem. Sprzedawca poinformował mnie, żebym nie obawiał się awarii sprzętu, ponieważ gdy będą jakiekolwiek problemy z tabletem będzie on wymieniony na nowy. Od samego początku urządzenie miało problem z Internetem(gubiło zasięg WIFI). Na reklamację wysłałem go dopiero w czerwcu, przez brak czasu, przez cały ten czas tablet był praktycznie nie używane, bo po co komu urządzenie mobilne które gubi Internet. Po kilku tygodniowym pobycie w serwisie wykonano Format i re-partycjonowanie pamięci urządzenia, zainstalowano najnowszą wersję Androida. Tablet długo nie podziałał, ponieważ padła w nim ładowarka. Oczywiście gwarancja na urządzenie nie obejmuje ładowarki, więc po odesłaniu kolejny raz tabletu do serwisu(przyjęcie 24.09.2014, naprawa w serwisie 6.10.2014) wymieniono ją odpłatnie. Kolejne problemy zaczęły pojawiać się jakoś w listopadzie. W tablecie zaczął trzeszczeć głośnik i dotyk przestał prawidłowo pracować. Kolejna reklamacja, odesłanie do serwisu(przyjęcie 02.12.2014, naprawa w serwisie 05.01.2015) w którym wykonano kolejny raz re-partycjonowanie pamięci NAND, instalacje systemu operacyjnego Android, wymieniona głośnik systemowy.
Niestety pojawił się kolejny raz problem z internetem, lecz niestety roczna gwarancja się skończyła(z czego bite 3 miesiące tablet był wysyłany do serwisu, albo był w nim naprawiany). Tablet mimo zapewnień, nie został ani razu wymieniony, mimo, że ubiegałem się o to przy każdej reklamacji. Teraz po roku mam bubel, którego praktycznie nie mogę używać, z resztą można łatwo zauważyć, że urządzenie jest bublem ponieważ X-KOM szybko wycofał się ze sprzedaży tabletów firmy Shiru. Czy istnieje możliwość pomocy w takiej sytuacji?
|
Wto 17 Lut 2015, 13:00 |
|
|
FxJ
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 17:35 Posty: 7785
|
Re: Shiru Emperor 10
Gwarancja chyba o czas pobytu w serwisie powinna być przedłużona
_________________Zestawienie polecanych laptopów i ultrabooków ✅Nie wiesz która seria jest najlepsza, który model jest najnowszy? Napisz na mój e-mail GG:47751279
|
Wto 17 Lut 2015, 13:05 |
|
|
metju29
nowicjusz
Rejestracja: Wto 17 Lut 2015, 12:34 Posty: 7
|
Re: Shiru Emperor 10
Pan w salonie X-KOM powiedział mi, że takie przedłużenie gwarancji to tylko dobra wola serwisu.
|
Wto 17 Lut 2015, 13:11 |
|
|
FxJ
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 17:35 Posty: 7785
|
Re: Shiru Emperor 10
_________________Zestawienie polecanych laptopów i ultrabooków ✅Nie wiesz która seria jest najlepsza, który model jest najnowszy? Napisz na mój e-mail GG:47751279
|
Wto 17 Lut 2015, 13:15 |
|
|
metju29
nowicjusz
Rejestracja: Wto 17 Lut 2015, 12:34 Posty: 7
|
Re: Shiru Emperor 10
Czyli w salonie zostałem po prostu wprowadzony w błąd. Faktycznie na tej stronie można wyczytać coś takiego: "Jeżeli gwarant wymienił wadliwy produkt na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy. W przypadku wymiany pojedynczej części należącej do reklamowanego towaru czas gwarancji biegnie od nowa w odniesieniu do tej części – np. wymiana karty graficznej w komputerze.
W innych przypadkach – np. reklamacja w zakresie wymiany lub naprawy nie została uznana przez gwaranta albo naprawa nie była istotna bądź konsument żądał od gwaranta działań innych niż wymiana i naprawa – okres trwania gwarancji wydłuża się o czas, przez który konsument nie mógł korzystać z towaru w związku ze złożoną reklamacją."
Przez tą informację w sklepie byłem pewny, że tablet stracił już gwarancję, dlatego napisałem ten post. Chciałbym jednak uzyskać jakieś potwierdzenie ze strony X-KOM czy są w stanie zrobić coś z tym tabletem. Z miłą chęcią dopłaciłbym do czegoś firmowego, nigdy więcej nie dam się namówić. Może parametry tego tabletu są świetne, ale nijak można je wykorzystać.
|
Wto 17 Lut 2015, 13:25 |
|
|
FxJ
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 17:35 Posty: 7785
|
Re: Shiru Emperor 10
Zgłaszaj się do producenta
_________________Zestawienie polecanych laptopów i ultrabooków ✅Nie wiesz która seria jest najlepsza, który model jest najnowszy? Napisz na mój e-mail GG:47751279
|
Wto 17 Lut 2015, 13:30 |
|
|
metju29
nowicjusz
Rejestracja: Wto 17 Lut 2015, 12:34 Posty: 7
|
Re: Shiru Emperor 10
Wolałbym jednak załatwić sprawę z X-KOMem, ponieważ wyczytałem dużo negatywnych opinii o firmie Retail Service która jest dystrybutorem urządzenia.
|
Wto 17 Lut 2015, 14:25 |
|
|
FxJ
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 17:35 Posty: 7785
|
Re: Shiru Emperor 10
_________________Zestawienie polecanych laptopów i ultrabooków ✅Nie wiesz która seria jest najlepsza, który model jest najnowszy? Napisz na mój e-mail GG:47751279
|
Wto 17 Lut 2015, 14:31 |
|
|
metju29
nowicjusz
Rejestracja: Wto 17 Lut 2015, 12:34 Posty: 7
|
Re: Shiru Emperor 10
X-KOM poinformowało mnie, że sprawa musi być załatwiona przez Retail Service, napisałem do nich wiadomość, czekam na odpowiedź.
|
Wto 17 Lut 2015, 19:49 |
|
|
metju29
nowicjusz
Rejestracja: Wto 17 Lut 2015, 12:34 Posty: 7
|
Re: Shiru Emperor 10
Czy do Retail Service istnieje jakiś inny kontakt niż e-mail?
|
Wto 24 Lut 2015, 10:20 |
|
|
leeo
nowicjusz
Rejestracja: Wto 30 Kwi 2013, 21:13 Posty: 13
|
Re: Shiru Emperor 10
z tego co się orientuje to gwarancja to jest tylko dobra wola producenta lub przedstawiciela a nie obowiązek. Proponuje ci skorzystać z rękojmi a masz na to dwa lata od zakupu i roszczenia z rękojmi składasz u sprzedawcy.
|
Śro 25 Lut 2015, 12:36 |
|
|
metju29
nowicjusz
Rejestracja: Wto 17 Lut 2015, 12:34 Posty: 7
|
Re: Shiru Emperor 10
Na stronie Praw konsumenta która podał FxJ pisze, że gwarancja przedłuża się w taki sposób. Podałem także odpowiedni cytat w poście wcześniej. Jesteś pewny co do tej rękojmi?
|
Śro 25 Lut 2015, 14:24 |
|
|
leeo
nowicjusz
Rejestracja: Wto 30 Kwi 2013, 21:13 Posty: 13
|
Re: Shiru Emperor 10
Na 100 % tak jest. Gwarancja nieobowiązkowa a rękojmia jest ustawowa i odpowiada za to sprzedawca. Zadzwoń do uokik to ci wytłumaczą.
|
Śro 25 Lut 2015, 19:14 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 60 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|