Dzisiaj status zgłoszenia mojej reklamacji RMA/143953/18 po prawie miesiącu od zgłoszenia zmienił się na "Zlecono wymianę serwisową" co to oznacza? Bo od wysłania do was karty nie dostałem żadnej konkretnej wiadomości. Czy karta zostanie wymieniona na taką samą? na podobną w tej samej cenie? naprawiona? zwrócone zostaną pieniądze?
Czy istnieje możliwość wymiany na droższą z dopłatą z mojej strony? Prosiłbym o jakieś informacje.
Czw 13 Gru 2018, 22:17
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
Re: Reklamacja RMA/143953/18
kissmen, w Twoim przypadku zakup karty został rozliczony,a za przyznaną kwotę możesz dokonać zakupu nowej karty graficznej. Możesz wybrać droższy model i dopłacić tylko różnicę
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Kto jest na forum
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 34 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum