|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Zostań w domu, my zajmiemy się Twoim zamówieniem
Autor |
Wiadomość |
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7673
|
Zostań w domu, my zajmiemy się Twoim zamówieniem
Dla bezpieczeństwa Twojego i naszych doradców tymczasowo zamykamy salony, również te poza centrami handlowymi. To efekt decyzji premiera o wprowadzeniu w Polsce stanu zagrożenia epidemiologicznego. Możesz jednak kupować online z dostawą kurierem lub do Paczkomatu. Co, jeśli już zamówiłem do salonu?Nasi doradcy skontaktują się ze wszystkimi, którzy wybrali odbiór zakupów w salonie, żeby ustalić nowy sposób dostawy. Magazyny pełne, pakujemy paczkiPamiętaj, że nasza strona i aplikacja działają bez problemów. Magazyny są pełne, a roboty gotowe do pakowania i wysyłania paczek. Masz pytania? Napisz na x-kom@x-kom.pl lub zadzwoń pod numer 34 377 00 00.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pon 16 Mar 2020, 13:15 |
|
|
Marcino86PL
|
Re: Zostań w domu, my zajmiemy się Twoim zamówieniem
Przydałaby sie darmowa wysyłka na paczkomat ;) na pewno pomoże w sprzedaży.
|
Pon 16 Mar 2020, 18:55 |
|
|
Krakusmk
nowicjusz
Rejestracja: Pią 20 Mar 2020, 01:30 Posty: 1
|
Re: Zostań w domu, my zajmiemy się Twoim zamówieniem
Wasza firma to żart.
Pierwszy raz postanowiłem skorzystać z waszych usług, zamówiłem komputer wszystko fajnie wniosek przyjęli dzień po złożeniu miał przyjść w piątek i co?
Nic, kompletnie ku#$ nic żadnej wiadomości że przekładacie sobie dostawy mimo tego że deklarujecie pod produktami że przyjdzie na następny dzień. Obsługa w tej durnej aplikacji przekonuje by czekać na wiadomość w godzinach wieczornych od kuriera i oczywiście co? Nie ma i trzeba się prosić jak debil późnym wieczorem po to by typek powiedział że przekładają przyjazd paczki
Mało tego jedenn "konsultant" przekonywał mnie że paczka przyjdzie na następny dzień. Nikomu tego cyrku nie polecę bo to co odwalacie z zamówieniami i informowaniem klienta to jest kabaret i żenada.
Żenada, 0 podjeścia do klienta. Pierwszy raz i ostatni.
|
Pią 20 Mar 2020, 01:41 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7673
|
Re: Zostań w domu, my zajmiemy się Twoim zamówieniem
@Krakusmk
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, prosimy o podanie numer zamówienia, postaramy się rozwiązać problem.
Pozdrawiamy x-kom
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pią 20 Mar 2020, 16:48 |
|
|
voice
|
Re: Zostań w domu, my zajmiemy się Twoim zamówieniem
Ja też zamówiłem i zapłaciłem 27.03.2020 za komputer i godzinę później dostałem informację, że nie ma na magazynie (sic! sprzedaż komputerów, których nie ma). OK, stwierdziłem, że poczekam, bo napisali że będzie 31.03. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia dostałem rano 30.03 i od tego czasu cisza... Dziś mamy 01.04, więc napisałem maila, ale odpowiedzi brak. Szkoda, taka duża firma, a tak nieprofesjonalne podejście.
|
Śro 01 Kwi 2020, 15:46 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7673
|
Re: Zostań w domu, my zajmiemy się Twoim zamówieniem
voice napisał(a): Ja też zamówiłem i zapłaciłem 27.03.2020 za komputer i godzinę później dostałem informację, że nie ma na magazynie (sic! sprzedaż komputerów, których nie ma). OK, stwierdziłem, że poczekam, bo napisali że będzie 31.03. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia dostałem rano 30.03 i od tego czasu cisza... Dziś mamy 01.04, więc napisałem maila, ale odpowiedzi brak. Szkoda, taka duża firma, a tak nieprofesjonalne podejście. Prosimy o wysłanie numeru zamówienia w wiadomości prywatnej. Przyjrzymy się sprawie i wrócimy z odpowiedzią. Pozdrawiamy x-kom
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Czw 02 Kwi 2020, 16:01 |
|
|
Andrzej Opole
|
Re: Zostań w domu, my zajmiemy się Twoim zamówieniem
Witam, nie wiem co się z Wami dzieje, ale zamówiłem sprzęt 20 kwietnia - podzespoły na zestaw komputerowy. Wybrałem elementy które były dostępne na magazynie. Po zamówieniu otrzymałem informację, że niektórych części nie ma i będą na 22 kwietnia. Dziś jest 23 kwietnia, napisałem w tej sprawnie na email X-KOMu i nawet nikt się nie pofatygował aby odpisać. Totalne ignorowanie klienta.
PS Dzień po zamówieniu ponieważ zobaczyłem, że będę musiał czekać 2 dni, postanowiłem domówić pastę termoprzewodzącą - wybrałem oczywiście dostępną na magazynie - po południu otrzymałem wiadomość, że nie mogę jej dodać do zamówienia, bo nie jest dostępna.
Śmiem przypuszczać, że takich "niespodzianek" jest więcej.
|
Czw 23 Kwi 2020, 21:12 |
|
|
Gość
|
Re: Zostań w domu, my zajmiemy się Twoim zamówieniem
Andrzej Opole napisał(a): Witam, nie wiem co się z Wami dzieje, ale zamówiłem sprzęt 20 kwietnia - podzespoły na zestaw komputerowy. Wybrałem elementy które były dostępne na magazynie. Po zamówieniu otrzymałem informację, że niektórych części nie ma i będą na 22 kwietnia. Dziś jest 23 kwietnia, napisałem w tej sprawnie na email X-KOMu i nawet nikt się nie pofatygował aby odpisać. Totalne ignorowanie klienta.
PS Dzień po zamówieniu ponieważ zobaczyłem, że będę musiał czekać 2 dni, postanowiłem domówić pastę termoprzewodzącą - wybrałem oczywiście dostępną na magazynie - po południu otrzymałem wiadomość, że nie mogę jej dodać do zamówienia, bo nie jest dostępna.
Śmiem przypuszczać, że takich "niespodzianek" jest więcej. Zapomniałem dodać, pasta termoprzewodząca, którą chciałem dodać do zamówienia nadal figuruje jako dostępna od ręki.
|
Czw 23 Kwi 2020, 21:14 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7673
|
Re: Zostań w domu, my zajmiemy się Twoim zamówieniem
@Andrzej Opole
Prosimy o wysłanie numer zamówienia w wiadomości prywatnej.
Pozdrawiamy x-kom
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pią 24 Kwi 2020, 15:45 |
|
|
Andrzej Opole
|
Re: Zostań w domu, my zajmiemy się Twoim zamówieniem
Witam, moje kolejne zamówienie z wczoraj. 902004898339, złożone 2020-04-27 14:31. Towar zamawiałem z dostępnych produktów, które mieliście na stanie. Gdy zamawiałem była informacja, że będę mieć je dziś u siebie. Status zamówienia wczoraj o 18:38 zmienił się na: W trakcie realizacji i tak trwa niezmiennie od wczoraj, podczas gdy towar już miał być dziś u mnie. Kiedy go dostanę? Będzie to w tym tygodniu. To nie jest przypadek, brak standardu stał się u Was standardem.
|
Wto 28 Kwi 2020, 10:14 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7673
|
Re: Zostań w domu, my zajmiemy się Twoim zamówieniem
@Andrzej Opole
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Twoje zamówienie zostało przekazane do wysyłki, oczekuje na odbiór kuriera.
Pozdrawiamy x-kom
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Wto 28 Kwi 2020, 15:17 |
|
|
Gość
|
Re: Zostań w domu, my zajmiemy się Twoim zamówieniem
Czy można się obecnie do was dodzwonić? Bo zapłaciłem za towar którego jednak nie macie i nic więcej niewim. Czy będzie, czy oddacie pieniądze?
|
Czw 07 Maj 2020, 09:45 |
|
|
RafalG.
|
Re: Zostań w domu, my zajmiemy się Twoim zamówieniem
Witam, ja też zapłaciłem za towar, którego okazało się, że nie macie (było info, że macie). Nie chcę czekać, chciałbym anulować zamówienie. - Wysłałem maila, 2 dzień nikt nie odpisuje, - na czacie jestem 73 w kolejce - w aplikacji nie ma możliwości anulowania zamówienia!
Co mam w takim razie zrobić, żeby odzyskać swoje 400zł?
Czy ktoś, kto zarządza tą firmą czyta te forum? Jeżeli macie większą sprzedaż, zatrudnijcie po prostu ludzi?
|
Czw 07 Maj 2020, 10:44 |
|
|
RafalG.
|
Re: Zostań w domu, my zajmiemy się Twoim zamówieniem
Witam, ja też zapłaciłem za towar, którego okazało się, że nie macie (było info, że macie). Nie chcę czekać, chciałbym anulować zamówienie. - Wysłałem maila, 2 dzień nikt nie odpisuje, - na czacie jestem 73 w kolejce - w aplikacji nie ma możliwości anulowania zamówienia!
Co mam w takim razie zrobić, żeby odzyskać swoje 400zł?
Czy ktoś, kto zarządza tą firmą czyta te forum? Jeżeli macie większą sprzedaż, zatrudnijcie po prostu ludzi?
|
Czw 07 Maj 2020, 10:45 |
|
|
Gość
|
Re: Zostań w domu, my zajmiemy się Twoim zamówieniem
Witam, ja też zapłaciłem za towar, którego okazało się, że nie macie (było info, że macie). Nie chcę czekać, chciałbym anulować zamówienie. - Wysłałem maila, 2 dzień nikt nie odpisuje, - na czacie jestem 73 w kolejce, - drugi dzień nie można się dodzwonić, - w aplikacji nie ma możliwości anulowania zamówienia!
Co mam w takim razie zrobić, żeby odzyskać swoje 400zł?
Czy ktoś, kto zarządza tą firmą czyta te forum? Jeżeli macie większą sprzedaż, zatrudnijcie po prostu ludzi?
|
Czw 07 Maj 2020, 10:46 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|