Witam. Mam takie pytanie. Otóż kiedyś kupiłem kabel HDMI Shiru (36 m-cy gwarancji sprzedawcy) w cenie powiedzmy 20 zł. Po dwóch latach kabel uległ uszkodzeniu. Pracownik w salonie zaproponował mi wymianę kabla na nowy. Jednak kabli Shiru nie ma już w ofercie i obecnie najtańszy kabel HDMI kosztuje powiedzmy 60 zł więc pracownik zażądał ode mnie dopłaty różnicy w cenie (czyli 40 zł). Czy to jest zgodne z Waszymi standardami i przepisami? Bo wg mnie jest to bardzo niewłaściwe podejście...
Pią 29 Maj 2020, 19:41
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7673
Re: wymiana gwarancyjna - pytanie
Cześć,
Prosimy o wysłanie numer zamówienia w wiadomości prywatnej. Przyjrzymy się sprawie, postaramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie.
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Kto jest na forum
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum