laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Śro 07 Gru 2022, 05:20



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 Zażenowany serwisem i obsługą 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 08 Maj 2018, 20:21
Posty: 2
Post Zażenowany serwisem i obsługą
Dzień dobry,

Zamówiłem u Państwa notebooka, który był jednocześnie prezentem. Przyszedł uszkodzony (niesprawny ekran). Produkt zwróciłem uzgadniając z Waszym konsultantem, że przeksięgujecie środki i wyślecie ten sam model. W tym samym czasie wycofaliście model ze strony. Na czacie i infolinii odbiłem się od konsultantów i otrzymałem informację, że jak nie ma na stanie, to trzeba wziąć inny. Czuję się (delikatnie mówiąc) wystawiony do wiatru. Ustaliliście ze mną plan, którego nie dotrzymaliście. Aktualnie macie zamówienie w systemie, ale z informacją, że nie ma żadnej gwarancji że produkt się pojawi. Dodam tylko, że na każdym kroku reklamacji musiałem dopominać się o informacje, co i kiedy dalej, więc cały proces był kiepskiej jakości... Jestem w sytuacji, w której osobie obdarowanej powinienem zapewnić ten sam "prezent" jednak na ten moment nikt u Was nie wie co dalej, a tym samym ja nie wiem jakie działania podjąć. Szukać nowego gdzie indziej? Czekać na Was kolejny tydzień? Byłem Waszym stałym klientem, ale po tej sytuacji nie mam zamiaru już więcej kupować innych nowych produktów, bo w przedstawionym świetle nie jesteście firmą godną zaufania. Uważam, że powinniście zachować się honorowo i stając na głowie "załatwić" nowy sprzęt dotrzymując tym samym wspólnych ustaleń.

Czy jest jakakolwiek szansa, że ktokolwiek w x-kom próbuje to wyjaśnić? Czy być może ustalenia z klientami są dla Was totalnie obojętne? Pisze na forum, bo na czacie/infolinii/mailu nie da się ustalić żadnego wiążącego planu.


Pią 18 Lut 2022, 16:08
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7345
Post Re: Zażenowany serwisem i obsługą
Proszę o przesłanie numeru zamówienia w wiadomości prywatnej. Zweryfikuję, czy zamówiony laptop będzie ponownie dostępny.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pon 21 Lut 2022, 09:32
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 31 Paź 2022, 12:21
Posty: 2
Post Re: Zażenowany serwisem i obsługą
Z przykrością muszę potwierdzić, że poziom obsługi nie uległ zmianie i nadal jest na bardzo niskim poziomie. Brak informacji oraz konkretnych i jasnych odpowiedzi na zadawane pytania to jedno. Do tego dochodzi świadome wprowadzanie klientów w błąd (sic!) i dalszy brak chęci na wyjaśnienie sytuacji, mimo wskazanych nieprawidłowości.
Reklamacja złożona 10.10.22 (już podczas składania nie zostałem zapytany z jakiego tytułu chciałbym złożyć reklamację, tylko od razu przygotowali Państwo formularz z tytułu gwarancji producenta, co nie jest do końca uczciwą, choć niestety dość powszechnie stosowaną, praktyką). Następnego dnia otrzymałem informacje, że sprzęt został już wysłany do autoryzowanego serwisu producenta (co akurat było pozytywnym zaskoczeniem). Jakież było moje zdziwienie, gdy po kilku dniach ponownie otrzymałem informację, że sprzęt został wysłany do serwisu. Na prośbę o wyjaśnienie, najpierw otrzymałem informację, że poprzednia wiadomość dotyczyła PRZYGOTOWANIA sprzętu do wysyłki, a gdy wskazałem, że w pierwszej wiadomości wyraźnie jest napisane, że został on WYSŁANY, a nie przygotowany, otrzymałem zapewnienie, że sprzęt jest już w serwisie. Oczywiście było to nieprawdą, ponieważ byłem zmuszony samodzielnie kontaktować się z serwisem producenta i uzyskałem informacje, że sprzętu nie ma w serwisie, a co jeszcze ciekawsze - nawet nie ma założonej oficjalnej reklamacji. Dopiero po mojej kolejnej interwencji sprzęt został formalnie zareklamowany u producenta i wysłany, po ponad tygodniu, który przeleżał u Państwa. Oczywiście informacji dlaczego zostałem wprowadzony w błąd oraz wyjaśnień (konkretnych) skąd wynikał taki długi czas wysyłki nie otrzymałem do tej pory.
W drugą stronę taka sama sytuacja. Sprzęt leży u Państwa od 25.10 (tę informację również musiałem pozyskać samodzielnie) i cały czas jest "weryfikowany". Chciałem dowiedzieć się na czym polega taka weryfikacja, skoro, jak sami Państwo wskazują x-kom jest tylko pośrednikiem i nie ma autoryzacji na ingerencję w sprzęt to powinno się to ograniczać jedynie do sprawdzenia czy sprzęt w transporcie nie uległ uszkodzeniu, czy wszystko jest w komplecie, wprowadzenie danych do systemu i wydanie sprzętu do odbioru.
Mija trzeci tydzień reklamacji, od tygodnia towar jest u Państwa, a ja obecnie nie mam ani sprzętu, ani żadnych informacji kiedy w końcu będzie gotowy do odbioru, jaki był przebieg reklamacji, co zostało wykonane w ramach naprawy/diagnostyki.


Pon 31 Paź 2022, 14:40
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7345
Post Re: Zażenowany serwisem i obsługą
Serdecznie przepraszam za powstałą niedogodność.

Chcemy bliżej się przyjrzeć Twojemu zgłoszeniu. Prosimy o przesłanie w wiadomości prywatnej, numeru zgłoszenia reklamacyjnego.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pon 31 Paź 2022, 15:27
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 31 Paź 2022, 12:21
Posty: 2
Post Re: Zażenowany serwisem i obsługą
Dzień dobry,

Wiadomość wysłana. Proszę o potwierdzenie, czy do Państwa dotarła, ponieważ wygląda jakby utknęła w folderze "do wysłania", być może to jakieś zabezpieczenie.


Pon 31 Paź 2022, 16:50
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.