Obsługa klienta x-kom to nieporozumienie
Dzień dobry.
Nie będę się tutaj dużo rozpisywał. Od dłuższego czasu, proszę o ofertę na złożenie komputera stacjonarnego. Sprzęt jest dofinansowywany stąd w miarę rozwoju sytuacji związanej z tym dofinansowaniem, prosiłem o aktualizacje oferty ,gdyż jak wiadomo ceny ulegają zmianie oraz doradzenie i fachowe dobranie podzespołów. I tutaj zetknąłem się z całkowitą niekompetencją obsługi klienta. Konwersacja prowadzona była poprzez skrzynkę mailową i tam wszystko jest opisane, krok po kroku jak wyglądała sytuacja. Co kontakt to pisałem z inną osobą i każda z tych osób przedstawiała swoją ofertę choćby np. zawyżając cenę. Pytając dlaczego tak jest, otrzymałem zwrotną wiadomość następnego dnia od innej osoby, że oferta jest stara i nieaktualna
Ja nie wiem, czy pracowników firma X-kom bierze prosto "z ulicy" czy jak, bez szkolenia? Jako klient nie mam dużych wymagań co do obsługi, nie wybrzydzam, oczekuję jednak profesjonalizmu tym bardziej że sprzęt ma kosztować powyżej 10 000zł co dla mnie jest ceną kosmiczną. Zostałem potraktowany jakbym wybierał długopis za 5zł i nie potrafił zdecydować się jaki kolor mi odpowiada. Mój mail to mail do logowania się tutaj na forum. Proszę firmę o ustosunkowanie się do skargi, bo post tak traktuję. Jestem negatywnie zaskoczony bo to nie pierwsze zakupy w tej firmie.
Pozdrawiam