Dejwid46
nowicjusz
Rejestracja: Śro 31 Sty 2024, 01:37 Posty: 1
|
Rękojmia - X-kom nie jest w stanie podać terminu naprawy
Dzień dobry,
jak wielu mam problem z firmą X-kom. Dnia 22.11.2023 zakupiłem na aukcji allegro telewizor Philips 65PUS8007. Po miesiącu czasu górna część matrycy odkleiła się o ramy. Sprawa została zgłoszona 30.12.2023r, został utworzony spór na allegro. Skorzystałem z tytułu rękojmi - wymiana na nowy. X-kom przyjął zgłoszenie dnia 2.01.2024, towar otrzymał: 10.01.2024. Dnia 16 stycznia 2024 Otrzymałem odpowiedź od X-kom:
"Uznajemy Pana reklamację – naprawimy Pana telewizor. Dlaczego nie wymienimy urządzenia Odmówiliśmy wymiany, podejmując decyzję odnośnie naprawy, gdyż doprowadzenie towaru do stanu zgodnego z umową nie narazi nas na nadmierność kosztów. Dodatkowo nie możemy spełnić Pana żądania w postaci wymiany telewizora, ponieważ obecnie nie posiadamy w ofercie takiego modelu urządzenia. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta"
HISTORIA SPORU NA ALLEGRO:
X-KOM_PL 17 stycznia 2024 09:43 Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Zgodnie z informacjami w systemie reklamacyjnym zgłoszenie jest obecnie w trakcie obsługi przez autoryzowany serwis producenta. Gdy produkt zostanie do nas dostarczony po naprawie niezwłocznie przekażemy sprzęt do odsyłki i zamieścimy informacje w dyskusji. W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji. Pozdrawiam Jakub.
Ja 18 stycznia 2024 13:05 Proszę o informację ile to będzie trwało?
X-KOM_PL 19 stycznia 2024 09:53 Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Niestety, na ten moment nie jesteśmy w stanie wskazać dokładnego terminu realizacji naprawy. Zależy to od możliwości przerobowych autoryzowanego serwisu producenta. Zgłoszenie zostało jednak oznaczone priorytetowo. Gdy tylko otrzymamy wiążące informacje, będziemy informować Pana na bieżąco. Prosimy oczekiwać na kontakt. W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji. Pozdrawiam Jakub
Ja 24 stycznia 2024 12:16 Witam, dzisiaj minęło dokładnie 14 dni odkąd otrzymali Państwo ode mnie telewizor, w tej sytuacji nie mogę dalej czekać i żądam zwrotu pieniędzy.
Allegro 24 stycznia 2024 16:06 X-KOM_PL, proszę o określenie kiedy będzie odesłany naprawiony telewizor do kupującego.
Allegro 25 stycznia 2024 13:25 X-KOM_PL przypominam o obowiązku wypowiadania się w dyskusji. Proszę o odniesienie się do sytuacji w dyskusji do 26.01.2024 do godziny 12:16.
X-KOM_PL 25 stycznia 2024 16:02 Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Tak jak pisaliśmy w poprzedniej wiadomości nie otrzymujemy od autoryzowanego serwisu producenta informacji o terminie naprawy. Skierowaliśmy kolejną wiadomość z prośbą o aktualizacje statusu zgłoszenia, jednak na ten moment nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi. Gdy tylko otrzymamy wiążące informacje, będziemy informować Pana na bieżąco. Prosimy oczekiwać na kontakt. W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji. Pozdrawiam Jakub
Ja 25 stycznia 2024 17:04 To chyba są żarty, w takim razie żądam zwrotu pieniędzy. Nie mam ochoty czekać pół roku na naprawę telewizora, który posiadał wadę fabryczną. Minęły dwa tygodnie a Państwo nadal nie potrafią podać terminu naprawy telewizora, to jest nie poważne.
X-KOM_PL 26 stycznia 2024 08:41 Dzień dobry, dziękujemy za dodatkowe powiadomienie. Tak jak pisaliśmy w poprzednich wiadomościach, o zmianach statusu zgłoszenia będzie Pan informowany na bieżąco. W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji. Pozdrawiam Jakub
Ja 26 stycznia 2024 10:04 Nadal nie otrzymałem terminu naprawy.
X-KOM_PL 26 stycznia 2024 15:20 Dziękujemy za wiadomość. Tak jak odpowiedzieliśmy w poprzedniej wiadomości nie otrzymujemy od autoryzowanego serwisu producenta informacji o terminie naprawy. Gdy otrzymamy wiążące informacje, niezwłocznie przekażemy je w dyskusji. Prosimy oczekiwać na kontakt. W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji. Pozdrawiam Jakub
Ja 27 stycznia 2024 14:49 Nie rozumiem jak w dzisiejszych czasach, jak są telefony nie można uzyskać informacji na temat terminu naprawy. Gdzie ten serwis się znajduje? W Chinach? To Państwu powinno zależeć na tym aby klient został poinformowany o czasie naprawy.
Allegro 27 stycznia 2024 15:13 X-KOM_PL, proszę o określenie, kiedy naprawiony telewizor zostanie odesłany do kupującego. Przypominam, że czas na naprawę/wymianę nie jest określony konkretnie przez prawo, jednak czas ten nie powinien być niedogodny dla kupującego i przeciągnięty w czasie. Czas na wypowiedź mają Państwo do 29 stycznia, do godziny 14:52.
X-KOM_PL 29 stycznia 2024 08:35 Dzień dobry, telewizor dalej znajduje się w naprawie, jak już wcześniej wskazywaliśmy na ten moment nie mamy możliwości wskazania dokładnego terminu zakończenia realizacji. Czas naprawy za leży od wielu czynników. Skontaktowaliśmy się z autoryzowanym serwisem producenta i również oczekujemy na udzielenie dokładnych informacji. Gdy tylko je otrzymamy, przekażemy je w dyskusji. W razie dodoatkowych pytań, pozostajemy do dyspozycji. Pozdrawiam Adrian
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7800
|
Re: Rękojmia - X-kom nie jest w stanie podać terminu naprawy
Dejwid46 - przepraszamy za opóźnienie. Z informacji jakie udało mi się uzyskać telewizor został naprawiony i odesłany do nas. Do 2-3 dni telewizor zostanie odesłany do kupującego.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|