Shiru Samurai 10- problemy
Autor |
Wiadomość |
Szyszkowa
nowicjusz
Rejestracja: Śro 09 Sty 2013, 09:54 Posty: 9
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Jest światełko w tunelu:
Witam, W dniu dzisiejszym tablet został naprawiony.
Czekam na przesyłkę, jutro powinna być u mnie.
|
Śro 23 Sty 2013, 17:44 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7697
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Po otrzymaniu urządzenia prosimy również o informację.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Śro 23 Sty 2013, 17:56 |
|
|
slawomir
nowicjusz
Rejestracja: Pią 25 Sty 2013, 18:28 Posty: 9
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Witam ja rowniez zakupilem w grudniu dwa tablety, z czego z jednym sa ciagle problemy, tablet nie ladowal sie, dzialal tylko na kablu. Po wyslaniu do firmy Retail Service(i tu tez byly klopoty , tablet nie byl odbierany pare razy przez firme bez podania przyczyny, koszt 180 zl),po tysiacach telefonow do firmy do sklepu tablet zostal odebrany przez serwis po okolo 4 dniach tablet wrocil do domu ze zmienionym oprogramowaniem, stwierdzono bledne wskazania indykatora baterii, i to nie koniec problemu poniewaz tablet nie laduje sie nadal, pytanie jest coz zrobil serwis? Nie wiem co mam zrobic dalej, ja mieszkam za granica, mam serdecznie dosyc RS i problemow, przyczym nie wspominam milo rozmowy z serwisantem. W kazdym normalnym kraju i dobrym serwisie, tablet zostalby wymieniony na nowy,i zrobiono by wszystko dla utrzymania i zadwolenia klienta, tymczasem ja niechce miec nic wspolnego z tym serwisem , dla mnie osoby z ktorymi rozmawialem byly zmeczone tym iz musza pracowac. Choc sklep stanal na wysokosci zadania i pomogl przy odbiorze tableta, to nie polecam zadnego towaru ani marki ktorej wlascicilem jest Retail Service.Pozdrowienia dla technika serwisu nr 0j7g12 jak widac wstydza sie swoich nazwisk podpisuja sie numerami,to pan z tym numerem ponoc naprawil naszego tableta! jeszcze raz serdecznie pozdrawiam slawomir palka
|
Pią 25 Sty 2013, 19:12 |
|
|
Szyszkowa
nowicjusz
Rejestracja: Śro 09 Sty 2013, 09:54 Posty: 9
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Witam Po odesłaniu tablet działa. Została wymieniona płyta główna. Od tej pory ustały opisywane wcześniej problemy. Ostatecznie sprawa zakończyła się pozytywnie- szkoda jedynie, że pierwsza reklamacja została załatwiona ad hoc, bez weryfikacji- przez co musiałem drugi raz wysyłać sprzęt.
Pozdrawiam.
|
Pon 28 Sty 2013, 15:20 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7697
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
slawomir napisał(a): Witam ja rowniez zakupilem w grudniu dwa tablety, z czego z jednym sa ciagle problemy, tablet nie ladowal sie, dzialal tylko na kablu. Po wyslaniu do firmy Retail Service(i tu tez byly klopoty , tablet nie byl odbierany pare razy przez firme bez podania przyczyny, koszt 180 zl),po tysiacach telefonow do firmy do sklepu tablet zostal odebrany przez serwis po okolo 4 dniach tablet wrocil do domu ze zmienionym oprogramowaniem, stwierdzono bledne wskazania indykatora baterii, i to nie koniec problemu poniewaz tablet nie laduje sie nadal, pytanie jest coz zrobil serwis? Nie wiem co mam zrobic dalej, ja mieszkam za granica, mam serdecznie dosyc RS i problemow, przyczym nie wspominam milo rozmowy z serwisantem. W kazdym normalnym kraju i dobrym serwisie, tablet zostalby wymieniony na nowy,i zrobiono by wszystko dla utrzymania i zadwolenia klienta, tymczasem ja niechce miec nic wspolnego z tym serwisem , dla mnie osoby z ktorymi rozmawialem byly zmeczone tym iz musza pracowac. Choc sklep stanal na wysokosci zadania i pomogl przy odbiorze tableta, to nie polecam zadnego towaru ani marki ktorej wlascicilem jest Retail Service.Pozdrowienia dla technika serwisu nr 0j7g12 jak widac wstydza sie swoich nazwisk podpisuja sie numerami,to pan z tym numerem ponoc naprawil naszego tableta! jeszcze raz serdecznie pozdrawiam slawomir palka Uzyskaliśmy informację od Retail Service i nie możemy się zgodzić z Panem z tym co zostało wyżej opisane. W każdorazowym zgłoszeniu reklamacyjnym firmy Retail Service, widnieje dopisek: "UWAGA! Przysłane dodatkowe wyposażenie nie będące przedmiotem reklamacji(np. karty MicroSD, ładowarka, słuchawki itp.), będzie traktowane jako wypełniacz i może nie zostać zwrócone." W przypadku gdy urządzenie ma problem z ładowaniem, należy dopisać również o problemie występującym z ładowarką i taką również załączyć do reklamacji. Pracownik działu technicznego analizuje zgłoszone urządzenie zgodnie z wytycznymi/uwagami klienta. Serwis odpisał Panu ponownie. Reklamowany sprzęt należy przesłać do naszego serwisu, Adres wysyłkowy Retail-Service ul. Krakowska 45/56A 42-202 Częstochowa Na ten sam numer reklamacji RMA 0103RS. (prosimy o jego pilne umieszczenie na paczce, w dwóch miejscach) Oczywiście proszę o dosłanie ładowarki sieciowej tabletu w celu dokonania analizy uszkodzeń związanych ze zgłoszeniem reklamacyjnym dotyczącym ładowania. Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z procedurami bezpieczeństwa, dział przyjęć naszego centrum serwisowego nie przyjmuje paczek z opłatą za wysyłkę przerzuconą na adresata, wysłanych za pobraniem lub bez wyraźnie opisanych na paczce numerów RMA. Informujemy również o fakcie, iż nie wysyłamy paczek z naprawionym sprzętem poza granice kraju.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pon 28 Sty 2013, 18:02 |
|
|
mar12ma
nowicjusz
Rejestracja: Śro 28 Lis 2012, 09:58 Posty: 25
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Witam, mam problem z włączeniem tabletu Samurai 10, tablet wyłączył się po rozładowaniu akumulatora i po podłączeniu ładowarki ani myśli wystartować. Wcześniej normalnie po podłączeniu ładowania sam automatycznie się uruchamiał, teraz nic nie pomaga, na nic nie reaguje. Czy jest jakaś nadzieja, czy tylko service? Czy zgłoszenie do serwisu jest telefoniczne czy dalej przez formularz ze strony SHIRU.pl, pytam bo formularz uległ zmianie od mojego poprzedniego kontaktu z serwisem.
PS. ładowarka jest sprawna, sprawdzałem na drugim tablecie Samurai 10, z drugą też nie chce zaskoczyć. Na reset tj. wciśnięcie POWER+ VOLUME- też nie reaguje.
|
Śro 30 Sty 2013, 21:14 |
|
|
kopecioch
nowicjusz
Rejestracja: Czw 08 Lis 2012, 22:56 Posty: 45
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
A spróbuj przytrzymać power na podłączonej ładowarce przez 30 s
|
Śro 30 Sty 2013, 23:49 |
|
|
mar12ma
nowicjusz
Rejestracja: Śro 28 Lis 2012, 09:58 Posty: 25
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Próbowałem, brak reakcji
|
Czw 31 Sty 2013, 09:01 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7697
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
W takim przypadku prosimy skontaktować się z gwarantem, jakim jest firma Retail Service. http://retail-service.pl/Gwarancja
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Czw 31 Sty 2013, 15:42 |
|
|
mar12ma
nowicjusz
Rejestracja: Śro 28 Lis 2012, 09:58 Posty: 25
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Już to zrobiłem, oczekuję na numer RMA, szkoda tylko bo to już druga reklamacja. W pierwszej reklamowana była matryca.
|
Pią 01 Lut 2013, 11:45 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7697
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
Numer RMA serwis przyznaje chronologicznie, zgodnie z otrzymanymi zgłoszeniami.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pią 01 Lut 2013, 13:11 |
|
|
mar12ma
nowicjusz
Rejestracja: Śro 28 Lis 2012, 09:58 Posty: 25
|
Re: Shiru Samurai 10- problemy
To znaczy jak długo, bo w mailu serwis określił się, że w ciągu 48 godz. roboczych. Myślę, że te deklarowane 48 godz. to od dnia 31.01.2013 godz. 11.35 do momentu wysłania tego postu to już minęło. PS. Wpis już nie aktualny, przed chwilą otrzymałem nr reklamacji. (5.02.2013 g.8.50)
|
Pon 04 Lut 2013, 21:09 |
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|