laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Śro 18 Wrz 2019, 01:06



Odpowiedz  [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Następna
 Ubezpieczenie firma uCARE 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 09 Cze 2014, 10:23
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Na ubezpieczenie Ucare daliście się nabrać tak jak ja. W kwietniu kupiłam w X-kom komputer Samsung - górna półka. Namówiono mnie, żebym wykupiła do niego ubezpieczenie w Ucare - zrobiłam to i wykupiłam najdroższy pakiet na 4 lata. W kilkanaście dni po zakupie komputer upadł mi niefortunnie i został uszkodzony. Oczywiście natychmiast skontaktowałam się z ubezpieczalnią (02.05.2014). Sprzęt odebrali nie w następnym dniu roboczym tylko 3 dnia po zgłoszeniu (07.05). A do serwisu trafił dopiero po 8 dniach!!! (12.05) Wydzwaniam na infolinię co dwa dni i NIKT nie potrafi mi powiedzieć co się z nim dzieje. Mało tego OWU zapewniają, że powinnam otrzymać sprzęt zastępczy jeśli naprawa przedłuża się (czyli już po 7 dniach) - w zamian za to proponują mi bon na 100 zł... Pracownicy infolinii są nierzetelni. W poprzedni czwartek Pani (nazwisko zapisane) zapewniała, że ktoś z serwisu się ze mną skontaktuje i odpowie co się dzieje z moim komputerem. Oczywiście nikt nie zadzwonił. Dziś mamy 9 czerwca - sprzęt 28 dzień w naprawie zamiast "gwarantowanych" 7 . Nie mam pojęcia co się z nim dzieje, nie wiem czy jeszcze jest w serwisie czy może tez zupełnie gdzieś indziej?! Bo komputer nie był tani... Zaczynam mieć obawy, że nie odzyskam swojego Samsunga, a Ucare to firma krzak!


Pon 09 Cze 2014, 10:50
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5978
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
joma, skontaktujemy się z uCare w Twojej sprawie i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. Prosimy o jeszcze odrobinę cierpliwości.


P.S.: Prosimy o przesłanie numeru certyfikatu w wiadomości prywatnej.

_________________
Image


Pon 09 Cze 2014, 11:01
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 13 Cze 2014, 10:55
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
joma napisał(a):
Na ubezpieczenie Ucare daliście się nabrać tak jak ja. W kwietniu kupiłam w X-kom komputer Samsung - górna półka. Namówiono mnie, żebym wykupiła do niego ubezpieczenie w Ucare - zrobiłam to i wykupiłam najdroższy pakiet na 4 lata. W kilkanaście dni po zakupie komputer upadł mi niefortunnie i został uszkodzony. Oczywiście natychmiast skontaktowałam się z ubezpieczalnią (02.05.2014). Sprzęt odebrali nie w następnym dniu roboczym tylko 3 dnia po zgłoszeniu (07.05). A do serwisu trafił dopiero po 8 dniach!!! (12.05) Wydzwaniam na infolinię co dwa dni i NIKT nie potrafi mi powiedzieć co się z nim dzieje. Mało tego OWU zapewniają, że powinnam otrzymać sprzęt zastępczy jeśli naprawa przedłuża się (czyli już po 7 dniach) - w zamian za to proponują mi bon na 100 zł... Pracownicy infolinii są nierzetelni. W poprzedni czwartek Pani (nazwisko zapisane) zapewniała, że ktoś z serwisu się ze mną skontaktuje i odpowie co się dzieje z moim komputerem. Oczywiście nikt nie zadzwonił. Dziś mamy 9 czerwca - sprzęt 28 dzień w naprawie zamiast "gwarantowanych" 7 . Nie mam pojęcia co się z nim dzieje, nie wiem czy jeszcze jest w serwisie czy może tez zupełnie gdzieś indziej?! Bo komputer nie był tani... Zaczynam mieć obawy, że nie odzyskam swojego Samsunga, a Ucare to firma krzak!


Szanowna Pani,

Przepraszamy za brak kontaktu ze strony naszej firmy po stwierdzeniu, że czas naprawy ulegnie wydłużeniu. Jest to ewidentnie nasze niedopatrzenie i rozumiemy Pani rozgoryczenie, za które raz jeszcze przepraszamy.

Przyczyną wydłużonego czasu naprawy jest niedostępność części potrzebnych do likwidacji szkody i naprawy Pani urządzenia. Podjęliśmy niezbędne kroki, które mają spowodować przyspieszenie procesu serwisowego i dostarczenie do Pani naprawionego urządzenia. W dniu wczorajszym kontaktował się z Panią pracownik naszej firmy, który poinformował Panią o szczegółach sprawy.

Pragniemy również uspokoić Panią, że urządzenie z całą pewnością zostanie naprawione i odesłane w najbliższych dwóch tygodniach. Na ten okres zaproponujemy Pani urządzenie zastępcze.

Cały czas pracujemy nad najwyższym poziomem oferowanych usług i wszystkie uwagi Klientów brane są po uwagę.

Raz jeszcze przepraszamy za powstałe opóźnienie i wynikłe z tego komplikacje.

Z poważaniem,
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o.o.


Pią 13 Cze 2014, 11:05
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 09 Cze 2014, 10:23
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Po umieszczeniu wpisu w necie nareszcie reakcja! To raz, a dwa, stanęli na głowie i w ciągu jednego dnia otrzymałam urządzenie zastępcze. Późno, ale ważne, że jest. Rehabilitacja? Teraz czekam na naprawiony, swój MEGA komp!!!


Pią 13 Cze 2014, 20:38
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 21 Cze 2014, 13:42
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Niestety skorzystałem i nie polecam nikomu! Kupiłem laptopa na początku roku i zachęcony dokupiłem polisę od przypadkowego uszkodzenia i kradzieży. Długo nie musiałem czekać, żeby moja mała córka zniszczyła matrycę. Nie udało mi się zgłosić szkody przez internet, więc zadzwoniłem. Ktoś miał do mnie oddzwonić, żeby przyjąć zgłoszenie, oczywiście się nie doczekałem, więc zadzwoniłem po kilku dniach ponownie i faktycznie udało mi się zgłosić szkodę (to było na koniec kwietnia). 2 maja kurier odebrał ode mnie ładnie zapakowany sprzęt i cisza. Telefonicznie przy zgłoszeniu powiedziano mi, że mają 14 dni na naprawę, choć w umowie polisy w przypadku laptopów jest ewidentnie wpisane 7 dni, no ale ok - stwierdziłem, że przeżyję. Po dwóch tygodniach próbowano się do mnie dwukrotnie dodzwonić, jednak kiedy nie odebrałem firma zaniechała jakiegokolwiek kontaktu ze mną (chociaż mają mojego maila i adres domowy - w umowie jest napisane, że w przypadku braku kontaktu telefonicznego będą wysyłać pismo pocztą). Ostatecznie zadzwoniłem sam. Dowiedziałem się, że próbowano się ze mną skontaktować tylko po to, żeby mnie poinformować, że zapomniałem dołączyć skanu dowodu zakupu. Fakt - wyleciało mi to, ale rzetelna firma sprawdza kompletność zgłoszenia tuż po jego otrzymaniu, a nie tydzień po terminie jego realizacji! Dosłałem w każdym razie brakujące dokumenty mailem i czekam - minęły kolejne 2 tygodnie bez żadnego kontaktu ze strony uCare. Zaznaczę tylko, że w umowie jest napisane, że w przypadku gdyby naprawa miała się przedłużyć i trwać dłużej niż 7 dni, to firma uCare jest zobowiązana skontaktować się ze mną wcześniej i zapewnić mi sprzęt zastępczy na wydłużony czas naprawy. Firma okazała się mieć klienta głęboko gdzieś i nie ma ani kontaktu ani sprzętu zastępczego. Wydzwaniam do nich jak głupi już od ponad dwóch tygodni. Jedyne czego się dowiedziałem, to, że laptop jest już naprawiony i 13 czerwca wrócił z serwisu. Jednak ...do dnia dzisiejszego nie został wysłany!! Skoro 10 dni to za mało na wysłanie sprzętu, to trudno traktować tego ubezpieczyciela poważnie. Za ubezpieczenie zapłaciłem ponad 500zł i uważam te pieniądze za wyrzucone w błoto - jako, że laptop służy mi do pracy, straty poniesione z powodu niekompetencji administratora wykupionego ubezpieczenia już dawno przewyższyły koszt naprawy.


Pon 23 Cze 2014, 10:10
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5978
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
MeeHow, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o przesłanie w wiadomości prywatnej numeru Twojego zgłoszenia bądź wykupionej polisy. Skontaktujemy się z Ubezpieczycielem w Twojej sprawie.

_________________
Image


Wto 24 Cze 2014, 12:35
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 07 Lip 2014, 10:34
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Myślałem właśnie o większych zakupach w X-KOM i mocno ucieszyła mnie przedstawiana fatamorgana dodatkowego ubezpieczenia. I bardzo, naprawdę bardzo dziękuję za sprowadzenie mnie na ziemię i wyjaśnienie, jak to naprawdę funkcjonuje. Zapewne rykoszetem odbije się to na X-KOM, którego oferta jakby przestała być dla mnie istotna, ale cóż, może kiedyś przyjdą czasu, że dane słowo będzie wiążące, a nie tylko kolejną próbą naciągnięcia jeleni na zakup! Jeszcze raz bardzo dziękuję za przydatne komentarze.


Pon 07 Lip 2014, 10:40
Profil
Moderator
Moderator

Rejestracja: Czw 02 Sie 2012, 18:29
Posty: 742
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
W każdej sieci sprzedaży dodatkowe ubezpieczenie działa na tej samej zasadzie (chyba, że jest oferowane bezpośrednio przez producenta, to "inna bajka"). Takich firm jest raptem kilka i każda ma podobną opinię (informacji w internecie jest dużo).
Generalnie nasz rodzimy rynek jest mocno specyficzny (Polak "kombinator"), więc zapewne stąd takie a nie inne podejście, ale to tworzy "błędne koło". Osobiście nie zdecydowałbym się korzystać z takiej ochrony.

_________________
Nie jestem pracownikiem X-Kom ---> oficjalne konto sklepu to X-KOM.PL

Dell Precision M6600 - i7-2720QM // FHD LG Philips // AMD FirePro M8900 // 20GB RAM Kingston HyperX // 128 GB SSD Ssmsung 830 + 750 HDD (7200 RPM) Seagate // WiFi 6300 + 375 BT // WWAN 5550
Dell Lattitude E6420 - i5-2520M // 1366 x 768 Multitouch screen // NVIDIA NVS 4200M // 4GB RAM // 320GB (7200 RPM) // 9cell // WiFi N 6300


Pon 07 Lip 2014, 14:01
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 11 Lip 2014, 06:22
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowni
Piszę ku przestrodze - mnie oszukano.
Telefon został odebrany do naprawy dokładnie 30 dni temu.
Kontaktowałem się z ubezpieczycielem wielokrotnie - to nie ma sensu. Infolinia albo nie działa, albo udzielają informacji że nie posiadają żadnych informacji.. Na wiadomości zostawiane na stronie nie odpowiadają.
Kontaktowałem się również x-kom, infolinia funkcjonuje, konsultanci mili (nawet oddzwonili że sprawą się zajmą), ale skuteczność żadna.
Jakby to powiedział klasyk - "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi"..
Sprawę zgłaszam do rzecznika ubezpieczonych i do nadzoru finansowego - może wpiszą to coś na czarną listę co ustrzeże innych przed takim ubezpieczeniem.
Rezultat - telefon kupiłem sobie nowy (już nie w x-kom), wartość telefonu nie była zawrotna więc sprawę pewnie odpuszczę.

do X-KOM - szanowni, jeśli chcecie koniecznie rozszerzać gwarancję, to w innej firmie - obecny ubezpieczyciel klientów bowiem raczej wam nie przysporzy. Ja czuję się oszukany - pośrednio również przez waszą firmę (bądź co bądź to wy te ubezpieczenia sprzedajecie).


Pią 11 Lip 2014, 06:36
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5978
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
hubson, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Czy jesteś w stanie przesłać nam (np. w wiadomości prywatnej) numeru Twojej reklamacji w uCare? Postaramy się pomóc.

_________________
Image


Pią 11 Lip 2014, 10:13
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 23 Lip 2014, 17:23
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
uCare to firma krzak, którą w dniu jutrzejszym zgłaszam na policję! Nie dajcie się nabrać!

Na początku maja zakupiłam w x-kom telefon LG o wartości ponad 1500 zł, do tego w zwiazku z tym że poprzedni telefon mi skradziono dałam się namówić na ubezpieczenie nowego za 260 zł.
Niestety po 2 mies użytkowania nowy telefon spadł, pękła szyba i przestała działać połowa funkcji - pół wyświetlacza nie reagowało na dotyk, zgłosiłam do ubezpieczenia, po około tygodniu czasu kurier zabrał mój telefon do naprawy.
Było to ponad tydzień temu, do dzisiaj jedyne co wiem to niekompetentna Pani na infolinii odpowiada grzecznie że status szkody na dzisiaj to telefon w naprawie i nic więcej nie wie - mimo wcześniejszych zapewnień zarówno ze strony x-kom jak i od osoby z infolinii w dniu przyjęcia przez ucare szkody -że naprawa zajmie 48h !!
Teraz szczerze wątpię czy kiedykolwiek odzyskam mój telefon lub 1800 zł które łącznie na niego wydałam.
Jutro sprawę przekazuje na policję !!


Śro 23 Lip 2014, 17:41
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5978
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Kate, przykro nam z powodu Twojej sytuacji. Prosimy o przesłanie numeru zamówienia w wiadomości prywatnej. Postaramy się pomóc i przyspieszyć sprawę.

_________________
Image


Czw 24 Lip 2014, 15:31
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 27 Lip 2014, 10:02
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Kupiłam smartfon w Neonet i wykupiłam dodatkowe ubezpieczenie. Tak się złożyło, że po 2 miesiącach telefon wypadł mi z ręki i pękła szybka wyświetlacza. Tego samego dnia zgłosiłam szkodę telefonicznie (28.05.2014r.). W dniu 06.06.2014 konsultantka z infolinii zadzwoniła do mnie z wiadomością, że mam wysłać uszkodzony telefon pocztą na podany adres. Telefon wysłałam. Przez 7 dni żadnej wiadomości od ubezpieczyciela. Dzwoniłam, ale konsultantka nie potrafiła udzielić mi informacji co dzieje się z moim telefonem (brak odpowiedzi na zapytania wysyłane mailem). W końcu 17.06.2014 r. zadzwonił do mnie pan z informacją, że telefon nie będzie naprawiany i otrzymam nowe urządzenie (do odebrania w sklepie, w którym dokonałam zakupu). Przez kilka kolejnych dni obsługa sklepu nie miała żadnej informacji o wymianie mojego urządzenia (w końcu otrzymali bardzo lakoniczną wiadomość drogą mailową). Doczekałam się - 30.06.2014 odebrałam nowy telefon w sklepie. Natychmiast też przesłałam mailem prośbę o przesłanie mi Decyzji o wymianie urządzenia na nowe - brak odpowiedzi.
Zgodnie z warunkami umowy, aby ubezpieczenie było kontynuowane, przesłałam listem poleconym nr seryjny nowego urządzenia do ubezpieczyciela. Niestety - aby ubezpieczenie było kontynuowane niezbędna jest Decyzja o wymianie urządzenia na nowe. Mija już ustawowe 30 dni na zgłoszenie nowego urządzenia, a ja nadal owej decyzji nie otrzymałam. Dzwoniłam na infolinię, gdzie konsultantka napisała interpelację w mojej sprawie. Dwa dni po rozmowie z konsultantką otrzymałam komunikat na pocztę e-mail, że wszystkie moje wiadomości wysyłane na infolinia@ucare.pl zostały usunięte nieprzeczytane.
Czekam na rozwój sytuacji jeszcze 2 dni, jeśli nie otrzymam żądanej decyzji - złożę skargę do Rzecznika Praw Konsumenta, bo dla mnie jest to oszustwo i naciągactwo!!!


Nie 27 Lip 2014, 10:30
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5978
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
pack, niestety w przypadku zakupu w innym punkcie niż X-KOM.PL nie jesteśmy w stanie pomóc.

_________________
Image


Pon 28 Lip 2014, 09:54
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 23 Lip 2014, 17:23
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Kończy się 3 tydzień "naprawy" mojego telefonu który miał być zwrócony mi w ciągu 48 h ! Dzwonie na infolinie już codziennie, i codziennie dostaje informacje od niekompetentnej pani, że telefon jest w serwisie ( WOW!!!), na infolinii nawet nie są w stanie wykonać telefonu do serwisu zapytać kiedy faktycznie zostanie telefon naprawiony i odesłany, to jest ŻENADA !! Krótko mówiąc zostałam OKRADZIONA na 1800 zł przez firmę UCARE, niestety przy współpracy z x-kom... A x-kom uważałam dotychczas za porządny sklep i nie jedno urządzenie moja rodzina u nich kupiła... niestety mój telefon był raczej ostatnim.
W związku z dłuższym wyjazdem i koniecznością odzyskania telefonu zażądałam w dniu wczorajszym od Ucare albo odesłania mi dzisiaj wreszcie mojego naprawionego telefonu albo zwrotu kosztów telefonu+ubezpieczenia (nie wspomnę o dodatkowych kosztach które od czasu oddania telefonu do naprawy już poniosłam oraz o moich nerwach), gdy dzisiaj rano zadzwoniłam ponownie spytać czy wysyłają mi pieniądze czy mój telefon, usłyszałam że dostanę telefon zastępczy - to jest skandal !! Wyraźnie wczoraj powiedziałam im, że telefon zastępczy to mogli mi wysłać w pierwszych dniach naprawy, teraz już muszę odzyskać swój telefon lub zakupić nowy !


Czw 31 Lip 2014, 12:37
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.