laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Wto 10 Gru 2019, 12:31



Odpowiedz  [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 34  Następna
 Ubezpieczenie firma uCARE 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 16 Wrz 2014, 03:23
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam.
maz zadzwonil do mnie ze wlasnie okradziono go w pociagu z nawigacji tom tom zakupionej w x-kom.pl
sprawdzilam szybko bo pamietalam ze maz zakupywal dostatkowo Ucare ubezpieczeniowa
maz zakupil ja na raty z mysla aby isc w tym celu do pracy w trase dopiero splacil 4 rate
stad moje pytanie czy moze sie ubiegac o odszkodowanie skoro ma wykupione na towar ubezpieczenie.
bardzo prosze o kontakt w tym celu i pokierowanie co mozna dalej z tym zrobic .
Pozdrawiiam serdecznie.


Wto 16 Wrz 2014, 03:33
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 04 Sie 2014, 10:26
Posty: 8
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowny Kliencie,

Uprzejmie informujemy, iż zaistniałe zdarzenie należy zgłosić poprzez kontakt z działem infolinii pod numerem 22 256 00 00, bądź przesyłając na adres mailowy szkoda@ucare.pl informacje z numerem telefonu kontaktowego, prośbę o kontakt i przyjęcie szkody za pośrednictwem naszego konsultanta.

Z poważaniem,
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o.o.


Wto 16 Wrz 2014, 17:08
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 04 Sie 2014, 10:26
Posty: 8
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowny Kliencie,

Przepraszamy za zaistniałe opóźnienie w naprawie uszkodzonego sprzętu.
Bardzo prosimy o kontakt z naszym działem pod adresem szkoda@ucare.pl i wskazanie dokładnego numeru sprawy.
Dołożymy wszelkich starań, aby wszystkie opóźnienia wyjaśnić bezpośrednio z Państwem.

Z poważaniem,
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o.o.

wikom9 napisał(a):
15 września i wciąż cisza, 1,5 miesiąca bez tabletu, nic im nie można zrobić, nie ma na nich żadnej siły. Przestrzegam przed tą firmą wszystkich zainteresowanych. To przechodzi wszelkie pojęcie. Dzwonię na infolinię, składam reklamacje, pisałem do x-kom, byłem w sklepie x-kom ze skargą, nic nie pomogło. Jeśli ktoś ma pomysł w jaki sposób walczyć z tą firmą prosiłbym o odzew. Z góry dziękuję.


Śro 17 Wrz 2014, 16:48
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 23 Lip 2014, 17:23
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Numer mógł nie odpowiadać, bo byłam za granicą.
W poniedziałek zadzwoniłam na infolinie, dostałam informację, że reklamacje na naprawę muszę zgłosić mailowo i zapewniono mnie, że zostanie potraktowana z wysokim priorytetem. Wysłałam maila jeszcze w poniedziałek.. do dzisiaj nie dostałam odpowiedzi. Kpiny ciąg dalszy...
I jak ja mam oddać mój telefon popsuty przez firmą ucare do naprawy ponownie firmie ucare ?? Znacznie wygodniej i szybciej byłoby oddać do serwisu który naprawiłby mi telefon w jeden dzień i wziąć fakturę na ucare !!
Teraz będę czekać nie wiadomo ile na przyjęcie reklamacji, a później pewnie kolejne 2 miesiące aż raczą łaskawie naprawić to co popsuli... w końcu po to własnie kupiłam sobie nowy telefon i dodatkowo go ubezpieczyłam.... po to żeby był ciągle w serwisie, a ja żebym mogła dorobić się pierwszych siwych włosów.

Centrum_Pomocy napisał(a):
Szanowna Pani,

W dniu pozostawienia informacji o niewłaściwie wykonanej naprawie próbujemy nawiązać z Panią kontakt, aby ustalić szczegóły zgłaszanej reklamacji i przekazać urządzenie do serwisu w celu wykonania kompleksowej usługi, niestety podany numer kontaktowy nie odpowiada.
Prosimy o kontakt i umożliwienie odbioru urządzenia celem przekazania do serwisu jako reklamacja naprawy.

Z poważaniem,
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o.o.


Kate napisał(a):
To jest jakaś kpina !! W czwartek dostałam z naprawy wreszcie mój telefon.. ekran naprawiony, dodatkowo wymieniona bateria.. tylko jest jeden problem - teraz nie działa głośnik !! Który oczywiście działał jak oddawałam telefon do naprawy !!
Jak można w takim stanie telefon wypuścić z serwisu ?? Nie sprawdzić czy działa ? Popsuć go ???!!!
Czekałam 6 tygodni na zwrot telefonu, a kiedy w końcu go dostałam okazało się, że jest jeszcze mniej sprawny niż jak oddawałam go do serwisu ....


Czw 18 Wrz 2014, 14:56
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 12:05
Posty: 5
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Czy zna ktoś przypadek, w którym ta firma faktycznie naprawiła szkodę w 7 dni? czy jest to tylko chwyt marketingowy, bo i tak nie można im nic zrobić jak naprawa trwa dłużej? Może ktoś z firmy ucare odpowie na pytanie jakich rekompensat mogą oczekiwać osoby, których naprawa trwa dłużej niż 7 dni.


Pią 19 Wrz 2014, 23:21
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 20 Wrz 2014, 15:29
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam,

Pierwszy i ostatni raz skorzystałem z usług firmy uCARE.
23 lipca tego roku zgłosiłem telefonicznie uszkodzenie laptopa. I już od samego początku zaczęły się problemy. Ponieważ nie byłem dostępny pod tym adresem i telefonem, który był podany w polisie, poprosiłem konsultanta uCARE o wpisanie innego numeru telefonu i adresu odbioru uszkodzonego sprzętu. Kurier miał przyjechać następnego dnia, lecz nie dotarł na miejsce. Po kilku moich interwencjach, kurier DPD otrzymał w końcu prawidłowy adres odbioru (a powtarzałem go za każdym razem jak dzwoniłem na infolinię uCARE). Tak minęły 2 tygodnie od czasu zgłoszenia (co już przekracza czas naprawy sprzętu tj. 7 dni od zgłoszenia). Jak się później dowiedziałem, laptop trafił do serwisu 11 sierpnia 2014. Wykonałem niezliczoną ilość telefonów na infolinię żeby nie uzyskać żadnych informacji. Nawet jak poprosiłem o sprzęt zastępczy, dostałem odpowiedź, że nie ma takiego sprzętu obecnie na stanie. Jak wynikło z późniejszych rozmów z konsultantem, 29 sierpnia serwis wysłał informację do ubezpieczyciela, że czekają na części. Do serwisu nie można się dodzwonić, bo wciąż linie zajęte, na ich stronie nawet po wpisaniu kodu IMEI, stanu naprawy mojego laptopa system nie wyszukuje. Dzwonię na 256 00 00 co jakiś czas i w kółko to samo słyszę - serwis czeka na części. Dzwoniła do mnie 2 tygodnie temu pani likwidator z uCARE. Miałem w końcu dostać sprzęt zastępczy i bon na 100zł w sklepach sieci x-kom i co? Cisza. To co się w tej firmie dzieje, to jest absurd. Wisienką na torcie była moja ostatnia rozmowa z konsultantką, która odmówiła mi informacji w jakich godzinach serwis jest otwarty. W JAKICH GODZINACH SERWIS JEST OTWARTY! Jakbym miał dostęp do internetu to sam bym sobie to sprawdził, ale ona "NIE MOŻE". Podsumowując:

23.07.2014 - zgłoszenie szkody
11.08.2014 - laptop trafia do serwisu (19 dni od zgłoszenia)
29.08.2014 - informacja z serwisu do ubezpieczyciela - serwis czeka na części (ponad miesiąc od zgłoszenia)
20.09.2014 - jestem dalej bez laptopa, zero kontaktu ze strony i serwisu i ubezpieczyciela. (blisko dwa miesiące od zgłoszenia)

Przypominam, że "korzystne" warunki umowy mówią o 7 dniach naprawy laptopa/tabletu od momentu zgłoszenia. Ponieważ ubezpieczyciel w rażący sposób nie wywiązuje się z umowy i zdaje się mieć w poważaniu klienta, sprawa wg mnie nadaje się w tym momencie do sądu. Bo ja swojej części umowy dotrzymałem. Kupę kasy zmarnowałem na impulsy w telefonie, nerwów jeszcze więcej.

Żadnych przeprosin, żadnego sprzętu zastępczego. Jeśli nie możecie naprawić tego cholernego komputera, to zwróćcie mi za niego pieniądze, albo pozwólcie mi wybrać nowy o podobnych parametrach!


Sob 20 Wrz 2014, 16:08
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 12:05
Posty: 5
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
W moim przypadku sprawa wygląda niemal identycznie. Tablet trafił do serwisu również 11.08 i również aż do tej pory go nie mam. To pokazuje, że to raczej standard dla ucare, a nie wyjątek. W moim przypadku również tłumaczą się brakiem części co jest o tyle dziwne, że jest to bardzo popularny model asusa dostępny w każdym sklepie, uszkodzenie też było typowe, pęknięta matryca. Ostatnio napisali, że dostane go do 23.09.2014, pożyjemy zobaczymy, w tej chwili już w nic im nie wierzę. Ponad dwa tygodnie temu napisałem reklamację i do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, pisałem na infolinia@ucare.pl i również nie dostałem odpowiedzi. Jedyny kontakt to infolinia telefoniczna, a tam wciąż powtarzają, że nic nie wiedzą, i że czytaj tylko to co im pisze na monitorze czyli zazwyczaj nic.


Sob 20 Wrz 2014, 17:16
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 04 Sie 2014, 10:26
Posty: 8
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowna Pani,

Informujemy, iż zgłaszana reklamacja usługi została skierowana do serwisu jak również został uzgodniony odbiór uszkodzonego urządzenia. Serwis zapewnił, że zgłaszana usterka zostanie usunięta w czasie możliwie jak najszybszym.
Przepraszamy jednocześnie na brak odpowiedzi z działu reklamacji, osoby zajmujące się sprawą na pewno udzielą odpowiedzi do końca tygodnia.

Z poważaniem,
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o.o.

Kate napisał(a):
Numer mógł nie odpowiadać, bo byłam za granicą.
W poniedziałek zadzwoniłam na infolinie, dostałam informację, że reklamacje na naprawę muszę zgłosić mailowo i zapewniono mnie, że zostanie potraktowana z wysokim priorytetem. Wysłałam maila jeszcze w poniedziałek.. do dzisiaj nie dostałam odpowiedzi. Kpiny ciąg dalszy...
I jak ja mam oddać mój telefon popsuty przez firmą ucare do naprawy ponownie firmie ucare ?? Znacznie wygodniej i szybciej byłoby oddać do serwisu który naprawiłby mi telefon w jeden dzień i wziąć fakturę na ucare !!
Teraz będę czekać nie wiadomo ile na przyjęcie reklamacji, a później pewnie kolejne 2 miesiące aż raczą łaskawie naprawić to co popsuli... w końcu po to własnie kupiłam sobie nowy telefon i dodatkowo go ubezpieczyłam.... po to żeby był ciągle w serwisie, a ja żebym mogła dorobić się pierwszych siwych włosów.

Centrum_Pomocy napisał(a):
Szanowna Pani,

W dniu pozostawienia informacji o niewłaściwie wykonanej naprawie próbujemy nawiązać z Panią kontakt, aby ustalić szczegóły zgłaszanej reklamacji i przekazać urządzenie do serwisu w celu wykonania kompleksowej usługi, niestety podany numer kontaktowy nie odpowiada.
Prosimy o kontakt i umożliwienie odbioru urządzenia celem przekazania do serwisu jako reklamacja naprawy.

Z poważaniem,
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o.o.


Kate napisał(a):
To jest jakaś kpina !! W czwartek dostałam z naprawy wreszcie mój telefon.. ekran naprawiony, dodatkowo wymieniona bateria.. tylko jest jeden problem - teraz nie działa głośnik !! Który oczywiście działał jak oddawałam telefon do naprawy !!
Jak można w takim stanie telefon wypuścić z serwisu ?? Nie sprawdzić czy działa ? Popsuć go ???!!!
Czekałam 6 tygodni na zwrot telefonu, a kiedy w końcu go dostałam okazało się, że jest jeszcze mniej sprawny niż jak oddawałam go do serwisu ....


Pon 22 Wrz 2014, 12:28
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 25 Wrz 2014, 11:49
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Zdecydowanie nie polecam. Wysłałem telefon do naprawy na początku sierpnia. Dodzwonienie się do nich przy jakiejkolwiek okazji graniczy z cudem.
Po wielu problemach w końcu zwrócili mi telefon - prawie po 2 miesiącach. A najlepsze jest to, że dzwoniłem wielokrotnie i zapewniali, że telefon jest już w naprawie, to tylko kwestia kilku dni.
Dzisiaj telefon do mnie dotarł - tak samo zepsuty jak był. Zupełnie nic nie zrobili, zmarnowali mi 2 miesiące używania telefonu, a opakowanie i wszystko co wysłałem wróciło w takim stanie, że strach - pozgniatane, ładowarka poobijana itd. Żart jakiś!!!

Zdecydowanie odradzam tę firmę.


Czw 25 Wrz 2014, 11:53
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 04 Sie 2014, 10:26
Posty: 8
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowny Kliencie,

Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Istnieje prawdopodobieństwo, że w ramach przedłużonej naprawy został przyznany bon na wymianę urządzenia na nowe zaś z serwisu został odesłany telefon bez wykonanej naprawy. Prosimy o kontakt z działem infolinia@ucare.pl, aby wyjaśnić Pana sprawę.

Z poważaniem,
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o.o.


mlr napisał(a):
Zdecydowanie nie polecam. Wysłałem telefon do naprawy na początku sierpnia. Dodzwonienie się do nich przy jakiejkolwiek okazji graniczy z cudem.
Po wielu problemach w końcu zwrócili mi telefon - prawie po 2 miesiącach. A najlepsze jest to, że dzwoniłem wielokrotnie i zapewniali, że telefon jest już w naprawie, to tylko kwestia kilku dni.
Dzisiaj telefon do mnie dotarł - tak samo zepsuty jak był. Zupełnie nic nie zrobili, zmarnowali mi 2 miesiące używania telefonu, a opakowanie i wszystko co wysłałem wróciło w takim stanie, że strach - pozgniatane, ładowarka poobijana itd. Żart jakiś!!!

Zdecydowanie odradzam tę firmę.


Czw 25 Wrz 2014, 12:28
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 23 Lip 2014, 17:23
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
No i ciąg dalszy kpiny...
Dzisiaj minęły 2 tygodnie odkąd kurier odebrał mój telefon ponownie do serwisu, w ramach zgłoszonej reklamacji na naprawę.
Oczywiście do dnia dzisiejszego zero kontaktu ze strony ucare.
Sama już na infolinię nie dzwonie, nie chce po raz kolejny usłyszeć "telefon jest w serwisie, nic więcej nie wiem" ....

[quote="Centrum_Pomocy"]Szanowna Pani,

Informujemy, iż zgłaszana reklamacja usługi została skierowana do serwisu jak również został uzgodniony odbiór uszkodzonego urządzenia. Serwis zapewnił, że zgłaszana usterka zostanie usunięta w czasie możliwie jak najszybszym.
Przepraszamy jednocześnie na brak odpowiedzi z działu reklamacji, osoby zajmujące się sprawą na pewno udzielą odpowiedzi do końca tygodnia.

Z poważaniem,
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o.o.

[quote="Kate"]


Pią 03 Paź 2014, 14:41
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Kate napisał(a):
No i ciąg dalszy kpiny...
Dzisiaj minęły 2 tygodnie odkąd kurier odebrał mój telefon ponownie do serwisu, w ramach zgłoszonej reklamacji na naprawę.
Oczywiście do dnia dzisiejszego zero kontaktu ze strony ucare.
Sama już na infolinię nie dzwonie, nie chce po raz kolejny usłyszeć "telefon jest w serwisie, nic więcej nie wiem" ....

Centrum_Pomocy napisał(a):
Szanowna Pani,

Informujemy, iż zgłaszana reklamacja usługi została skierowana do serwisu jak również został uzgodniony odbiór uszkodzonego urządzenia. Serwis zapewnił, że zgłaszana usterka zostanie usunięta w czasie możliwie jak najszybszym.
Przepraszamy jednocześnie na brak odpowiedzi z działu reklamacji, osoby zajmujące się sprawą na pewno udzielą odpowiedzi do końca tygodnia.

Z poważaniem,
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o.o.

Kate napisał(a):


Szanowna Pani,
Ponownie pragniemy przeprosić za nieprawidłowości jakie miały miejsce w trakcie obsługi Pani sprawy.
Ponadto informujemy, że urządzenie zostało odesłane do Pani 2/10/2014.
Drogą mailową poinformujemy o dalszych czynnościach mających na celu ostateczne zakończenie sprawy.
Z poważaniem,
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o.o


Wto 07 Paź 2014, 10:42
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 16:37
Posty: 3
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
wczoraj chciałem zgłosić szkodę (przez net nie idzie) telefonicznie poinformowano mnie że coś z systemem ale oddzwonią .Nie oddzwonili więc dzisiaj zgłaszam szkodę ale dzisiaj też coś mają z systemem ; (. obiecali jutro się skontaktować.
A ja taki stary i naiwny dałem się wpuścić panom z x-komu w "POLISE" ;) , Widze że to ucare to jakaś kolejna wyje....ka.
Mija 3 dzień i nadal nie można zgłosić szkody


Ostatnio edytowany przez m651, Śro 08 Paź 2014, 18:08, edytowano w sumie 1 raz



Wto 07 Paź 2014, 16:55
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 23 Lip 2014, 17:23
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Telefon w piątek dostałam. Niestety z informacją, że błędu nie znaleziono - niestety dźwięk jak nie działał tak dalej nie działa (raz dzwoni, raz nie), aparat też dalej porysowany... będę musiała naprawić to co Państwa serwis popsuł, we własnym zakresie.... 2 tygodnie znowu nie miałam telefonu, po czym wrócił do mnie nie naprawiony... ciekawe.

Maila dostałam, dziękuję.

Ucare napisał(a):


Szanowna Pani,
Ponownie pragniemy przeprosić za nieprawidłowości jakie miały miejsce w trakcie obsługi Pani sprawy.
Ponadto informujemy, że urządzenie zostało odesłane do Pani 2/10/2014.
Drogą mailową poinformujemy o dalszych czynnościach mających na celu ostateczne zakończenie sprawy.
Z poważaniem,
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o.o


Śro 08 Paź 2014, 13:00
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
m651 napisał(a):
wczoraj chciałem zgłosić szkodę (przez net nie idzie) telefonicznie poinformowano mnie że coś z systemem ale oddzwonią .Nie oddzwonili więc dzisiaj zgłaszam szkodę ale dzisiaj też coś mają z systemem ; (. obiecali jutro się skontaktować.
A ja taki stary i naiwny dałem się wpuścić panom z x-komu w "POLISE" ;) , Widze że to ucare to jakaś kolejna wyje....ka.
Mija 3 dzień i nadal nie można zgłosić szkody


Szanowny Panie,
wyrażamy nadzieję, że udało się zgłosić szkodę, niestety bez danych nie jesteśmy w stanie tego zweryfikować.
Przepraszamy za początkowe trudności dołożymy starań aby w kolejnych etapach nie było nieporozumień.
Z wyrazami szacunku,
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o. o.
infolinia@ucare.pl


Czw 09 Paź 2014, 14:53
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 34  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.