laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Wto 10 Gru 2019, 12:18



Odpowiedz  [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 34  Następna
 Ubezpieczenie firma uCARE 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 16:37
Posty: 3
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
mija 4 dzień ,, .. po interwencji X-KOM care zadzwoniło ale jest problem coś z moim numerem polisy się nie zgadza , szkoda przyjęta , wysyłam skan umowy , czekam ;)
ciąg dalszy w poniedziałek ( dzień 7 )


Nie 12 Paź 2014, 20:07
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
m651 napisał(a):
mija 4 dzień ,, .. po interwencji X-KOM care zadzwoniło ale jest problem coś z moim numerem polisy się nie zgadza , szkoda przyjęta , wysyłam skan umowy , czekam ;)
ciąg dalszy w poniedziałek ( dzień 7 )


Szanowny Panie,
tak jak już informowaliśmy bez jakichkolwiek danych nie sposób zweryfikować zgłaszanych nieprawidłowości.
Z wyrazami szacunku,

Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o. o.
szkoda@ucare.pl


Pon 13 Paź 2014, 18:42
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 16:37
Posty: 3
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
dzień 8 wczoraj dowiedziałem się że trwa weryfikacja i ktoś się skontaktuje ....... brak słów... więcej już tu nie będę pisał bo i po co odpowiedz CARE w stylu cytuje "Szanowny Panie,
tak jak już informowaliśmy bez jakichkolwiek danych nie sposób zweryfikować zgłaszanych nieprawidłowości.
Z wyrazami szacunku,
jakie jeszcze mam dane podać? nr polisy znają nr pesel znają nr fona znają qrwa co jeszcze ?
NIE POLECAM !!!!! a sympatycznych Panów z X-kom proszę nie wciskajcie ludziom tej kiszki bo nie warto.

Bez poważania
nie musicie już odpowiadać na tego posta ( proszę usunąć mnie z tego forum )

nr szkody CLM141009-0460
Mariusz Pokryszka


Wto 14 Paź 2014, 18:39
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 12:05
Posty: 5
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
6 września wysłałem zgłoszenie reklamacyjne na wskazany przez dyspozytora adres reklamacje@ucare.pl. Reklamacja dotyczyła przedłużającej się naprawy. Do dzisiaj nie dostałem żadnej odpowiedzi pomimo, że ok. 2 tyg. temu dzwoniłem z ponagleniem na infolinię. Takie traktowania klientów jest skandaliczne. Ta firma to jedno wielkie oszustwo. Wysłałem już pewnie ok. 10 maili na infolinia@ucare.pl żadnej odpowiedzi. Na telefonicznej infolinii nikt nic nie wie. O co tu chodzi?


Pon 20 Paź 2014, 22:16
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
m651 napisał(a):
dzień 8 wczoraj dowiedziałem się że trwa weryfikacja i ktoś się skontaktuje ....... brak słów... więcej już tu nie będę pisał bo i po co odpowiedz CARE w stylu cytuje "Szanowny Panie,
tak jak już informowaliśmy bez jakichkolwiek danych nie sposób zweryfikować zgłaszanych nieprawidłowości.
Z wyrazami szacunku,
jakie jeszcze mam dane podać? nr polisy znają nr pesel znają nr fona znają qrwa co jeszcze ?
NIE POLECAM !!!!! a sympatycznych Panów z X-kom proszę nie wciskajcie ludziom tej kiszki bo nie warto.

Bez poważania
nie musicie już odpowiadać na tego posta ( proszę usunąć mnie z tego forum )

nr szkody CLM141009-0460
Mariusz Pokryszka


Szanowny Panie,
po samych wpisach na forum nie byliśmy w stanie odnaleźć Pana szkody.
Sprawa została przeanalizowana a jako główną przyczynę opóźnień ustalono problemy z odnalezieniem polisy.
Po wyjaśnieniu powyższej kwestii likwidator nawiązał kontakt z Panem, został zamówiony kurier, następnie został poinformowany Pan o przedłużającej się naprawie.
Likwidator obsługujący szkodę będzie monitorował sprawę na etapie serwisowym i informował o ewentualnych opóźnieniach.
Z poważaniem
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care


Śro 22 Paź 2014, 12:41
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Sob 29 Mar 2014, 17:40
Posty: 88
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ucare napisał(a):
Sprawa została przeanalizowana a jako główną przyczynę opóźnień ustalono problemy z odnalezieniem polisy.


To znaczy klient zgubił swoją polisę, czy wy zgubiliście polisę? Ale bałagan.


Pią 24 Paź 2014, 01:00
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 08 Lip 2014, 19:09
Posty: 6
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Czy można w jakiś sposób śledzić status naprawy bez dzwonienia i czekania kilkunastu minut na infolinii? Na stronie uCare wpisuje "numer pakietu aktywacyjnego" (domyślam się, ze chodzi o 9 cyfrowy numer karty?) i wyskakuje mi informacja o nieprawidłowych danych.


Śro 29 Paź 2014, 07:55
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowny Panie,
przepraszamy za niedogodności, prosimy o podanie nr szkody, postaramy się udzielić Panu jak najszybciej informacji dotyczących statusu Pana sprawy.
Z poważaniem
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care Sp. z o. o.


Śro 29 Paź 2014, 14:15
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 29 Paź 2014, 15:27
Posty: 3
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
NIE POLECAM!!! UCARE TO OSZUŚCI I PARTACZE!!!Kupując laptopa ubezpieczyłam go w Ucare za namową sprzedawcy. Nieszczęśliwie tak się stało, że zalałam go coca-colą. Zgłosiłam to oczywiście do Ucare, zgłoszenie rozpatrzono pozytywnie i czekałam na kuriera... Czekałam ponad tydzień. Zgodnie z umową Ucare ma na to 48h. Samo 'naprawianie' trwało 3 tygodnie (w umowie 5dni), po czym laptop wrócił do mnie z klejącą się klawiaturą. Więc wysłałam go ponownie. Naprawa trwała około miesiąca. Laptopa dostałam już z działającą klawiaturą, jednak z porysowaną obudową. Zgłosiłam to do Ucare, wysłałam znowu sprzęt, czekałam na niego 5 tygodni, podczas których usilnie mi wmawiano, że przedłużająca się naprawa jest spowodowana 'czekaniem na części', a laptop wrócił do mnie w takim samym stanie w jakim go wysłałam. Ucare twierdzi, że laptopa, do którego nie miałam dostępu przez trzy miesiące musiałam uszkodzić sama. Chyba telepatycznie... Moje ubezpieczenie kosztowało mnie ponad tysiąc złotych. Za te pieniądze wymieniłabym klawiaturę parę razy. W umowie jest także paragraf mówiący o tym, że w przypadku przedłużającej się naprawy należy mi się sprzęt zastępczy. Upominałam się o niego wielokrotnie, oczywiście bez żadnych rezultatów. Dodam jeszcze, że sprzęt kupiłam na firmę i jego brak uniemożliwia mi pracę zawodową. Myślałam, że ubezpieczając się będę mieć odpowiednie zabezpieczenie, że w razie jakiejkolwiek awarii laptop będzie szybko naprawiony. A Ucare to po prostu oszuści! Nie reagują na telefony, skargi, zażalenia. Nie jestem w stanie wyegzekwować swoich praw od firmy Ucare, a oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za niewywiązywanie się z warunków umowy. Zaistniałą sytuację zgłosiłam bezpośrednio do sprzedawcy, czyli X-kom jednak oni nie byli mi w stanie w jakikolwiek sposób pomóc.


Śro 29 Paź 2014, 15:37
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Szanowna Pani,
nie mając pełnego obrazu sprawy nie sposób odnieść się do zasadności Pani zarzutów.
Bardzo zależy nam na wyjaśnieniu przedmiotowej sprawy dlatego też prosimy o podanie nr szkody.
Z poważaniem
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care


Pon 03 Lis 2014, 13:45
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 29 Paź 2014, 15:27
Posty: 3
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ciekawe że interesujecie się swoimi klientami dopiero jak wam wystawiają negatywną opinię... CLM140731/0014


Pon 03 Lis 2014, 21:30
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 08 Lip 2014, 19:09
Posty: 6
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Widać, że uCare jednak poważnie do sprawy nie podchodzi, ludzie się skarżą na kiepską obsługę i zero poprawy. Już chyba lepiej kupować u konkurencji bo tam ubezpieczyciele przynajmniej wyrabia się z terminami...

Tablet zalany 18.10
Szkoda zgłoszona (e-mail) 18.10
Kurier odebrał tablet 22.10

Raz zadzwoniła konsultantka w piątek 31.10 i powiedziała, że tablet będzie gotowy w poniedziałek (03.11) i zadzwoni uzgodnić datę wysyłki tabletu, od tego czasu ZERO kontaktu. CLM1410xx-0721

Zapis §13 pkt 8 regulaminu ubezpieczenia uCare został złamany (brak kontaktu i wyjaśnienia powodu przedłużającej się naprawy, naprawa trwa dłużej niż 7 dni), z takim podejściem do klienta lepiej zgłosić się do UOKIK niż walczyć z x-kom które milczy w tym wątku...


Ostatnio edytowany przez Dareth, Śro 05 Lis 2014, 19:01, edytowano w sumie 1 raz



Śro 05 Lis 2014, 09:26
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
aga_u napisał(a):
NIE POLECAM!!! UCARE TO OSZUŚCI I PARTACZE!!!Kupując laptopa ubezpieczyłam go w Ucare za namową sprzedawcy. Nieszczęśliwie tak się stało, że zalałam go coca-colą. Zgłosiłam to oczywiście do Ucare, zgłoszenie rozpatrzono pozytywnie i czekałam na kuriera... Czekałam ponad tydzień. Zgodnie z umową Ucare ma na to 48h. Samo 'naprawianie' trwało 3 tygodnie (w umowie 5dni), po czym laptop wrócił do mnie z klejącą się klawiaturą. Więc wysłałam go ponownie. Naprawa trwała około miesiąca. Laptopa dostałam już z działającą klawiaturą, jednak z porysowaną obudową. Zgłosiłam to do Ucare, wysłałam znowu sprzęt, czekałam na niego 5 tygodni, podczas których usilnie mi wmawiano, że przedłużająca się naprawa jest spowodowana 'czekaniem na części', a laptop wrócił do mnie w takim samym stanie w jakim go wysłałam. Ucare twierdzi, że laptopa, do którego nie miałam dostępu przez trzy miesiące musiałam uszkodzić sama. Chyba telepatycznie... Moje ubezpieczenie kosztowało mnie ponad tysiąc złotych. Za te pieniądze wymieniłabym klawiaturę parę razy. W umowie jest także paragraf mówiący o tym, że w przypadku przedłużającej się naprawy należy mi się sprzęt zastępczy. Upominałam się o niego wielokrotnie, oczywiście bez żadnych rezultatów. Dodam jeszcze, że sprzęt kupiłam na firmę i jego brak uniemożliwia mi pracę zawodową. Myślałam, że ubezpieczając się będę mieć odpowiednie zabezpieczenie, że w razie jakiejkolwiek awarii laptop będzie szybko naprawiony. A Ucare to po prostu oszuści! Nie reagują na telefony, skargi, zażalenia. Nie jestem w stanie wyegzekwować swoich praw od firmy Ucare, a oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za niewywiązywanie się z warunków umowy. Zaistniałą sytuację zgłosiłam bezpośrednio do sprzedawcy, czyli X-kom jednak oni nie byli mi w stanie w jakikolwiek sposób pomóc.


Szanowna Pani,
nie kwestionujemy zarzutów dotyczących opóźnień, rzeczywiście miały one miejsce za co serdecznie przepraszamy. Na nieprawidłowości nałożyło się wiele czynników m.in duże obłożenie serwisu.Uzyskaliśmy informację, że urządzenie zostało prawidłowo naprawione i serwis nie widzi podstaw do uznania Pani reklamacji. Wskazywane przez Panią w reklamacji uszkodzenia, są kwalifikowane jako powierzchowne ślady wynikające z użytkowania i nie mamy możliwości naprawienia ich w ramach ubezpieczenia.
Jednocześnie pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań za jakość naszych usług była jak najwyższa.
Z poważaniem
Centrum Pomocy
Regenersis Digital Care


Śro 05 Lis 2014, 11:16
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Sob 29 Mar 2014, 17:40
Posty: 88
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
A mnie ciekawi, jak wygląda odpowiedź na zarzut odnośnie sprzętu zastępczego.


Śro 05 Lis 2014, 11:28
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 29 Paź 2014, 15:27
Posty: 3
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Mam głęboko obłożenie serwisu i inne czynniki, co to w ogóle ma znaczyć inne czynnik?! X-kom wciska wszystkim te wasze ubezpieczenia, a wam zależy tylko, żeby dostać pieniądze. A potem naprawicie, albo nie naprawicie, zniszczycie komuś sprzęt i nie bierzecie żadnej odpowiedzialności. Ile lat jesteście na rynku? Pięć tygodni czekałam na to, żebyście stwierdzili, że porysowanie przez was sprzętu nie podlega reklamacji! W tym czasie wmawialiście mi, że serwis czeka na części. Jak to jest możliwe, że bezkarnie niszczycie cudzy sprzęt, przerzucacie winę na mnie i nie chcecie go naprawić? Ja się oczywiście domyślam, bo mój laptop jest z górnej półki i wymiana obudowy nie byłaby tania. Ale po to właśnie go ubezpieczyłam. A sprzęt zastępczy to już w ogóle inna bajka. Cała przygoda z wami kosztowała mnie trzy miesiące bez komputera i stratę klientów! W moim przypadku jedynym sposobem na wyegzekwowanie moich praw jest wkroczenie na drogę sądową. Podsumowując jesteście naciągaczami, krętaczami, kompletnie nieprofesjonalną firmą i z takim podejściem długo nie przetrwacie. Życzę powodzenia w oszukiwaniu kolejnych ‘ubezpieczonych’.


Śro 05 Lis 2014, 12:20
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 498 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 34  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.