Witam wszystkich,
Otóż zakupiłem od Państwa Stylus do tabletu Dell Venue 8 pro.
No niestety przypadłością tych urządzeń że często są wadliwe - bateria starcza na 2-3 dni. I tak było tym razem.
Napisałem więc do Dell'a i tam powiedzieli że wymienią mi ale potrzebują numer zamówienia od firmy Dell.
Ja na to że nie posiadam ponieważ dokonałem zakupu w sklepie internetowym, miły Pan odpisał - ok to niech Pan poprosi o to sprzedawce i załatwimy temat.
Niestety X-Kom nie chce udostępnić mi tego numeru
("nie jest wymagany do gwarancji")
Nie chce już tu szukać jakiś podstaw prawnych ale wydaje mi się że gwarancja jest realizowana na pewnych prawach które nakłada producent - i jeśli on mówi że potrzebuje tego numeru to powinienem mu go dostarczyć (ale może się nie znam).
W międzyczasie złożyłem u Państwa reklamacje że urządzenie nie działa.
Odpisaliście żebym odesłał, wy ogarniecie tyle że....
Dziś zadzwoniłem na infolinie Della i powiedziano mi że istotnie - numer zamówienia z Dell powinienem im podać ... a jak nie to ...sprzedawca i tak do nas odeśle i poda nam ten numer.
W skrócie - jak mogę was przekonać o udostępnienie mi tego numeru? Chodzi mi o to że wolę sprawę rozwiązać bezpośrednio z producentem bez pośredników. Będzie myślę na pewno szybciej i być może rzeczowo.
Pozdrawiam,
P.S Numer mojego zamówienia to 901412064588