laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Czw 28 Mar 2024, 10:16



Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
 mondial-assistance 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 11 Sty 2015, 22:13
Posty: 1
Post mondial-assistance
Jestem bardzo ciekaw czy firma mondial-assistance kiedykolwiek uznała jakąś szkodę. Z historii tego forum wynika, że raczej ma z tym kłopot. Zgłosiłem, (co w cale nie było łatwe - infolinia odbiera telefon w 14 minucie połączenia :twisted: ) uszkodzenie laptopa (przestało działać gniazdo ładowania), jak wynika z Youtube - to raczej standardowa usterka mojego laptopa (błąd konstrukcyjny?). Nie muszę chyba pisać, że po dogłębnym zbadaniu zgłoszenia (laptopa nie oglądali), rzeczoznawca uznał, że:
Cytuj:
"Awaria sprzętu elektronicznego - (....) nie jest spowodowane bezpośrednim działaniem człowieka, oraz nie jest skutkiem uzytkowania niezgodnego"
no i jak drodzy państwo wkładać wtyczkę bez działania człowieka?......

Generalnie nie polecam wydawania pieniędzy na ubezpieczenie w szczególności w mondial .... długa umowa i tak zawiera odpowiednią ilość kruczków, żeby waszego laptopa nie naprawić - przecież był użytkowany przez człowieka.

Na dziś piszę odwołanie (na starym laptopie)


Nie 11 Sty 2015, 22:56
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: mondial-assistance
RCS, z naszych informacji wynika, że firma Mondial realizowała i nieustannie realizuje naprawy gwarancyjne w ramach zawartych umów ubezpieczeń. Obecnie jednak w naszych salonach stacjonarnych oraz Sklepie Internetowym oferowane są usługi firmy uCare. Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ofertą: http://www.x-kom.pl/przedluz_gwarancje

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 15 Sty 2015, 14:35
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 08 Kwi 2015, 21:34
Posty: 3
Post Re: mondial-assistance
Witam na forum.Od ponad dwóch lat jestem szczęśliwym posiadaczem laptopa firmy asus .
Przy zakupie owego sprzętu wykupiłem za kwotę 370 zł dodatkowe ubezpieczenie -przypadkowe ubezpieczenie .
Parę dni temu jadąc z pracy do domu -laptop zleciał z siedzenia mojego auta bo musiałem ostro hamować .Oczywiście był w torbie ochronnej a nie musiał bo torba to nie standardowe wyposażenie laptopa - trzeba se dokupić .Ale ja nie jestem niedbaluch i torbę mam.
Mojemu asusowi nic się nie stało -nic nie pękło -wszystko ok.Jednak nie można dostać się do danych zapisanych w urządzeniu .
Zgłosiłem przypadkowe uszkodzenie .
W odpowiedzi otrzymałem -cytuję - W swoim piśmie ,wskazuje Pan że ubezpieczony sprzęt znajdował się na siedzeniu samochodu.Należy zwrócić uwagę na to że pozostawienie sprzętu w takim miejscu naraża je na uszkodzenie ponieważ sprzęt może spaść z siedzenia w przypadku skrecęnia lub hamowania ,jak to miało miejsce w przedstawionej sytuacji. Uszkodzenie było możliwe do przewidzenia a co za tym idzie nie wyczerpuje w pełni definicji przypadkowego uszkodzenia.
No i co wy na to
Sprzęt zakupiony i ubezpieczony w X Kom nie można przewozić w samochodach -no bo gdzie jak nie na siedzeniu go położyć .może owijać za każdym razem w pierzynę ,lub pakować do kartonu zakupowego .
Radzę Wam drodzy forumowicze nie zabierajcie sprzętu na wakacje ,do pracy,kolegi,itp.
Pewno nic wielkiego z moim laptopem się nie stało -może wystarczy otworzyć i zobaczyć .może coś się wypięło a może co innego .Przecież otworzyć też nie mogę bo zaraz mogę zapomnieć o moim świetnym ubezpieczeniu za 370 zł -
Mój numer sprawy RP.667.567
Pozdrawiam X kom i współczuję że macie takich partnerów .


Czw 09 Kwi 2015, 17:22
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: mondial-assistance
marcin19733, skontaktowaliśmy się w sprawie Twojej reklamacji z ubezpieczycielem sprzętu i otrzymaliśmy uzasadnienie decyzji odmownej, której podstawą jest brak zapewnienia ochrony podczas transportu. Zgodnie z otrzymaną odpowiedzią, choć pierwszy stopień podstawowej ochrony został zapewniony (torba), to sprzęt nie został właściwie zabezpieczony na czas transportu - urządzenie powinno być transportowane w bagażniku pojazdu oraz powinno zostać zabezpieczone przed przemieszeniem się np. podczas gwałtownego hamowania czy skrętu. Przykro nam, lecz niestety w tej sytuacji nie jesteśmy w stanie pomóc.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Wto 14 Kwi 2015, 16:09
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 15 Kwi 2015, 10:20
Posty: 2
Post Re: mondial-assistance
@marcin19733

Kolego nie panikuj idzie to łatwo przeskoczyć bez bicia piany to po 1
a tak BTW to dałeś ciała bo mają rację z Mundiala

_________________
Zdrowy rozsądek to rzecz, której każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje. Benjamin Franklin


Śro 15 Kwi 2015, 15:28
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 08 Kwi 2015, 21:34
Posty: 3
Post Re: mondial-assistance
Witam ponownie .A może odpowiecie mi jakim cudem mam przewozić laptopa w bagażniku- jadąc dostawczym samochodem Fiat Ducato Max .
Przecież napisałem tym z Mondiala że jechałem samochodem dostawczym a takie autko bagażnika przecież nie ma ---.ale faktycznie mogłem wrzucić go na pakę, przypiąć go do ściany bocznej pasami ściągającymi i zapiąć dodatkowo gumą .
Wydaje mi się że chłopaki z X kom w ogóle się nie skontaktowali w mojej sprawie z firmą Mondial -tylko napisali sobie odpowiedż z rękawa .Bo firma Mondial nie dała by tak bezmyślnej odpowiedzi na moją szkodę.


Laptop naprawiam w innej renomowanej firmie bo nie mam czasu czekać miesiąc na odpowiedz ,póżniej 2-3 tygodnie na naprawę i tydzień na transport do mnie .
Wiem jak jest -czytam fora.
Po naprawie będę dalej toczył sprawę- ale przez firmę prawniczą- która zajmuje się takimi i innymi ubezpieczeniami .
Firmę X kom pozdrawiam --- a wam Forumowicze mówię -te ubezpieczenia to niezła ściema -szkoda na nie kasy .


Sob 18 Kwi 2015, 15:15
Profil
użytkownik
użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Sty 2014, 10:38
Posty: 136
Miejscowość: Warszawa
Post Re: mondial-assistance
Pewnie że tak - żadna firma ubezpieczeniowa tego nie przepuści. Zresztą na zdrowy rozsądek... Podczas hamowania czy zakrętu występują duże siły... Dlatego właśnie włącza się blokada pasów bezpieczeństwa, żeby trzymać pasażera. Jak sama nazwa też wskazuje, przedział pasażerski służy do przewozu pasażerów, a bagażowy - bagażu. Sorry ale brutalna prawda jest taka, że sprzęt powinien być zabezpieczony, a to, że spadł i się zepsuł jest najlepszym dowodem na to, że to nie głupie wymysły a realne zagrożenie dla sprzętu. Sam też rzucam laptopa na siedzenie, ale chyba od dzisiaj przestanę...

P.S.: A inna sprawa to fakt, że trzeba się 40 razy zastanowić zanim COKOLWIEK zgłosi się JAKIEMUKOLWIEK ubezpieczycielowi. Najlepiej to poradzić się eksperta albo samemu przeczytać OWU / umowę.

_________________
Pozdrawiam
SLAWEK


Wto 21 Kwi 2015, 10:44
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 08 Kwi 2015, 21:34
Posty: 3
Post Re: mondial-assistance
Witam ponownie .Nie wiem czemu mam się 40 razy zastanawiać zanim coś zgłoszę .Opisuję całą sytuację z laptopem -tak jak miało to miejsce i nic nie kombinuję--no bo i po co .Mam wykupione ubezpieczenie od przypadkowych uszkodzeń i chciałbym mieć święty spokój .
W moim rozumieniu cała sytuacja jest jak najbardziej przypadkowa -co innego twierdzi Mondial .Żeby to jeszcze rozwalił się laptop kompletnie- to może bym rozumiał- ale jakaś pewnie ***** się zawiesiła w środku .Przeważnie tak bywa.
Oddałem do innego serwisu i czekam na odpowiedż.
Ps.ciekawe czy po naprawie dalej ubezpieczenie będzie obowiązywało :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:-- jest wykupione do 2016 roku.


Śro 22 Kwi 2015, 20:18
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 24 Lut 2013, 15:30
Posty: 5
Post Re: mondial-assistance
Teraz ja opiszę swój przypadek.

Pech chciał, że żona otwierając drzwi uderzyła mnie nimi i wytrąciła mi tablet z ręki.
Tablet spadł, ale wszystko normalnie działało dopóki nie próbowałem go naładować.
Okazało się że albo wcale nie ładuje albo tylko przez chwilę po czym ikonka piorunka znika.

Odezwałem się do Mondial - przyjęli zgłoszenie bez problemu. Wysłałem do firmy naprawiającej a Ci odpowiedzieli, że winę ponosi kabel od ładowarki. Pomyślałem, najpierw że ściema i chcą się mnie pozbyć. Ale izolacja kabla przy wtyczce była rzeczywiście ukręcona więc zgodziłem się zapłacić 60zł za nowy kabel (oryginalny Asus Nexus 7)+24 przesyłka.
No ale szlag mnie trafił jak dalej nie mogłem tableta naładować nowym kablem. Podładować o kilka procent mogłem, ale nie więcej.

Więc zadzwoniłem do serwisu, tam kazali mi ładować kilka/kilkanaście godzin. Nic to nie dało. Kazali mi nagrać film jak podłączam pod ładowarkę i ten fakt nie jest sygnalizowany przez system (nagrałem i podesłałem). Od tamtej pory cisza. Jednak jako, że było to w wakacje (czas moich wyjazdów) zostawiłem sprawę do powrotu.
Wysłałem sprzęt 12 września. Po tygodniu wysłałem maila z pytaniem, czy tablet doszedł. Otrzymałem odpowiedź, że tak i że po zrealizowaniu naprawy nastąpi kontakt ze strony serwisu.

No i teraz mam pytanie - ile takie coś może potrwać, tzn. ile czasu serwis a właściwie Mondial (bo z nim przecieżmam umowę) ma czasu na usunięcie usterki? Póki co minęło 15 dni od odebrania przez serwis przesyłki.


Śro 30 Wrz 2015, 09:42
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 07 Wrz 2015, 09:04
Posty: 4
Post Re: mondial-assistance
Również nie polecam ubezpieczać się u jakichś firm, które "poleca" X-kom. Strata pieniędzy i tyle.
Na wszystko mają wytłumaczenie - cokolwiek by sie nie działo zawsze mają rację..

NIE POLECAM.


Śro 30 Wrz 2015, 14:43
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 27 Sty 2016, 11:11
Posty: 1
Post Re: mondial-assistance
również odradzam. Zawsze lubiłem robić zakupy w x-kom ale tym razem czuję się po prostu oszukany. To Wasza firma z nimi współpracuje i jesteście tak samo winni jak oni :( moja mała coorcia uszkodziła mi laptopa zupełnie przypadkiem. Opisałem zajście bardzo krótko bo nie podejrzewałem że mogą mi odrzucić (przez telefon Pan zapewniał że dosłownie od wszystkiego ubezpieczają). W odwołaniu napisałem wszystko jak było i bardzo dokładnie. Kolejna odmowa, że wina dziecka a ja postąpiłem wbrew zasadom społecznym! Na wszystko mam maile. W tej chwili próbuję szukać informacji czy ktoś jest mi w stanie pomóc albo jak skierować sprawę do sądu. Oni wszystko podpinają pod rażące zaniedbanie. Firma z pomocą X-kom naciąga ludzi bo tylko tak to można nazwać niestety. Czy administrator tego forum spróbuje jakoś pomóc?


Śro 27 Sty 2016, 11:18
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Pią 07 Lis 2014, 23:24
Posty: 80
Post Re: mondial-assistance
Jak napisali?
Wbrew zasadom społecznym? :twisted:


Czw 28 Sty 2016, 11:18
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 12 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.