Pilna interwencja w sprawie reklamacji PO/23522/15
Witam serdecznie,
Proszę o pilną interwencję w sprawie reklamacji PO/23522/15, gdyż po raz kolejny odsyłany jest do mnie sprzęt bez dogłębnego sprawdzenia problemu. Zgłosiłem usterkę w smartfonie Microsoft Lumia 535 Dual SIM który jest powszechnie znany w telefonach z tej serii i szeroko opisywany na forum Microsoftu:
https://answers.microsoft.com/en-us/mobiledevices/forum/mdlumia-mdapps/gps-problem-in-lumia-535/5309950c-a619-403a-880b-3b1581c3fc3bTak jak opisywałem nawigacja samochodowa HERE Drive+ w telefonie nie działa: nie pokazuje prędkości poruszania się pojazdu oraz nie aktualizuje danych dotyczących położenia pojazdu (bez względu na to czy telefon komunikuje się z siecią GSM czy też nie w trakcie jazdy). Proszę wsiąść do samochodu, odpalić nawigację i przejechać krótki odcinek drogi i wszystko wtedy okaże się jasne. Usterka jest bardzo łatwa do zdiagnozowania.
A Dział Wspracia Technicznego i RMA zamiast zbadać sprawę i naprawić usterkę, przysyła mi opis działania systemu A-GPS, piszę o bezzasadności reklamacji i już chce odsyłać telefon do mnie telefon z powrotem. A nikt nawet telefonu nie wziął do rąk żeby sprawdzić o co chodzi.
Proszę o szybką interwencję w tej sprawie!