Gwarancja Mondial Assistance - czyli jak NIE mieć gwarancji
Witam serdecznie,
Swego czasu (ok. 2 lat temu) kupowałem w
X-KOM laptopa marki Asus. Podczas zakupu zdecydowałem się na oferowane przedłużenie gwarancji za 160 zł przez firmę
Mondial Assistance na kolejne 2 lata. Gdy posiadałem jeszcze gwarancję PRODUCENTA, nie było żadnych problemów z naprawą laptopa - wymiana płyty głównej, układ chłodzenia czy dysku (pomimo że system instalowałem sam, ponieważ uczelnia udostępnia Windows 7 dla studentów za darmo). Ostatnio skończyła mi się gwarancja producenta, a że dalej mam ubezpieczonego laptopa przez w/w firmę to postanowiłem oddać go na gwarancję.. Tu zaczęły się problemy... Dzisiaj otrzymałem informację od
Mondial Assistance, że nie uznają mi gwarancji ponieważ niewłaściwie konserwowałem układ chłodzenia oraz mam niewłaściwie zainstalowany system
. Moje pytanie jest takie.. jak mam konserwować i czyścić układ chłodzenia? Moim zdaniem nie powinienem "otwierać" laptopa i tam ingerować skoro jest on nadal na gwarancji.. Wydaje mi się, że to ubezpieczanie sprzętu na kolejne lata w
X-KOM to nabijanie ludzi na kasę.. Nie wiem, może się mylę ale ja tak to widzę.. Proszę o wypowiedź pracownika z
X-KOM o podpowiedź czy dalej można się ubiegać o swoje prawa..
Na dzień dzisiejszy odradzam przedłużanie gwarancji przez firmę Mondial Assistance - strata pieniędzy..