|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
dramenbejs
nowicjusz
Rejestracja: Nie 23 Wrz 2018, 18:37 Posty: 1
|
Skrócona gwarancja
Witam, pod koniec października 2017 roku zakupiłem nowy laptop gamingowy Lenovo Y520 z gwarancją producenta na 24 miesiące. Na stronie Lenovo jest napisane, że gwarancja ogólna jest liczona od maja 2017 roku, zaś gwarancja na baterię(rok) już wygasła!
Czy to oznacza, że dostałem laptop powystawowy bądź ze zwrotu?
|
Nie 23 Wrz 2018, 18:39 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Skrócona gwarancja
@dramenbejs
Gwarancja jest liczona od daty zakupu. Po przesłaniu skanu paragonu lub faktury do producenta, data widoczna na stornie powinna zostać zaktualizowana. W przypadku gwarancji na baterię sytuacja wygląda identycznie.
W razie dodatkowych pytań jesteśmy do dyspozycji.
Pozdrawiamy x-kom
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Czw 27 Wrz 2018, 14:28 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 57 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|