Maczop
nowicjusz
Rejestracja: Wto 21 Lis 2017, 14:06 Posty: 1
|
Błąd na stronie
Witam, opiszę może swój problem. Ostatnio zakupiłem na stronie internetowej myszkę steelseries rival 300. Wszystko przebiegło pomyslnie, aczkolwiek tego samego dnia zdecydowalem , że wolę jednak zakupić droższa myszkę Zowie fk2( różnica około 80 zł ). Zadzwoniłem więc na infolinię z pytaniem czy jest możliwość edycji zamówienia. Konsultantka z którą rozmawiałem powiedziała, że nie ma żadnego problemu, i po paru minutach wszystko było załatwione. Dostałem maila, od inpostu, że przesyłka na kwotę wyższą( cena myszki zowieplus przesyłka) została wysłana. Odebrałem ta przesyłkę z paczkomatu i ku mojemu zdziwieniu w pudełku była myszka rival 300, a xkom skasował mnie oczywiście jak za tą droższa myszke. Kontaktowałem się wielokrotnie w tej sprawie z infolinia. Każdy konsultant mówił co innego, jeden chciał jakiś protokół ze strony, inny chciał zdjęcia myszki i kartonów na maila, a inny nic nie chciał, tylko obiecał że to załatwi i oddzwoni za parę godzin, czego oczywiście nie uczynił. Dzisiaj zadzwonił do mnie w tej sprawie jeden z konsultantów, nie wiedział o całej sytuacji zupełnie nic, musiałem mu o tym mówić pomraz kolejny, piąty raz. Jedyne co mi powiedział żebym zrobił to wysłał fakturę, której jak mówiłem konsultantom wcześniej nie otrzymałem, wysłał numer paczki i numer konta. Takie podejście jest wręcz bezczelne. Jak może kilka roznych osób zajmować się jedna sprawa. Co ciekawe osoba która dzisiaj do mnie zadzwoniła powiedziała mi że nie odzyskam swoich pieniędzy wcześniej jak za 2 tygodnie. Proszę o wypowiedź administratora w tej sprawie bo to jest cyrk, mam myszkę rival 300 zamiast zamówionej zowie fk2 i chce żeby już została, jedyne czego oczekiwałem to zwrot nadpłaty której dokonałem na wasze konto, ale teraz oczekuje też jakiejś rekompensaty, proszę o szybką odpowiedz
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7691
|
Re: Błąd na stronie
@Maczop
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o przesłanie numeru zamówienia przyjrzymy się sprawię i wrócimy z odpowiedzą.
Pozdrawiamy x-kom
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|